Nå er det bare EN igjen…. nesten… ;-)

(Google)

 

Som du vet samler jeg på de små rare figurene til Big Bang Theory 😉

Leken og en smule barnslig har jeg altså begynt å leke med dukker igjen… Hvertfall er det sånn, at når de kom med Kinder-egg-varianten for Big Bang- fan, vel…da var jeg solgt. Hemmelige bokser med rare figurer i, gjemt bak svarte poser, fant veien….en etter en…inn her hos oss…

Først fikk vi Howard.. SÅ kom Penny eller Sheldon…går litt i surr her… Så kom Raj, og så FIKK jeg Leonard tilsendt i posten av snille Margarites.blogg.no <3

Og her om dagen var det klart for  å prøve igjen… En ny Mystery -Mini, som kunne inneholde GULL…Dvs Bernadette eller Amy 😉

Jeg har prøvd et par ganger….fått OM IGJEN en vi hadde fra før, for vi kan jo ikke se igjennom esken og posen…Det er liksom poenget med et Mystery..

Men de som har kommet i dobbelt, har jeg bare sendt til Elinslaaen.blogg.no, for hun ønsker seg jo så veldig sånne også!

Men beklager Elin…i helga kom …..

Bernadette!!

Og hun står så fint i hylla der sammen med sin Howard

Og hele gjengen er også der og lager “haraball” så klart 😉

 

For de som ikke kjenner til disse…fra venstre oppe: Sheldon, Penny, Leonard.

Fra venstre nede: Howard, Bernadette, Raj.

 

Så da gjenstår bare EN, og det er Amy….eller nesten bare en…for det er MANGE Sheldon-varianter…

Men jeg tror vi får ta fornuften fatt, og slutte mens leken er god, med all lekingen… 😉

Og si at EN av hver er nok….

 

Hva sparer du på?

Ser du Big Bang Theory?

 

#bigbangtheory #figurer #samleobjekter
25 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, nå er det bare en igjen 🙂 Ja, du samler jo på disse Muumikoppene herlig 🙂 Og at det finnes grupper for det 😀 Ha en fin dag 🙂

    2. Oi, så bra at dere snart har fått full samling! Kjekt at man kan sende og bytte litt med andre venner, det gjør jo sparingen litt sosialt også! 🙂 Fin samling, av morsomme figurer! 🙂
      Du vet jo hva jeg samler på, og mummikoppsamling er faktisk også ganske sosialt. Det finnes et par grupper på Facebook hvor man kan bytte og selge koppe, skravle om sine favoritter, deler bilder av samlinger osv. Det er koselig å møte andre som samler på samme greier som en selv 🙂

    3. Så artig 🙂
      Samler på alt for mye, jeg: BØKER, elefanter, klær…., hobbyustyr (kan nok starte hobbyverksted her hos meg snart), steiner, i det hele tatt, alt for mye. Godt jeg har et helt hus å boltre meg i, men blir nok fullt her om jeg skal fortsette sånn….

    4. Herlig! Jeg synes det er sjarmerende at dere samler på figurer. Vi som er voksne burde tillate oss å bli litt oppslukt av ting, samle på ting og leke oss…
      Jeg ser på BBT, men har ingen figurer. Jeg sparer på mønster 🙂 Helst fra 60 og 70-tallet.
      Mange nattaklemmer fra utslitt sjørøver kaptein 😀

    5. Herlig gjeng. Man skulle nesten vært litt synsk, sånn at det gikk an å kjenne på esken hvem som er inni. Skjønner godt at en komplett gjeng er ønskelig. Ha en fin kveld 🙂 Klemmer <3

    6. Veldig kjekt å samle på noe. For da er det en ekstra glede hver gang samlingen øker 🙂 Tøffe disse figurene da, og de har jo fått egne rom og greier hos deg jo 😀
      Selv samler jeg jo på suvenir dukker. Men det er nesten ikke sånne i produksjon lenger, så jeg stresser ikke så veldig med å få tak i nye lenger. Men jeg har også pleid å samle på kjøleskapsmagneter. Men nå har jeg kjøleskap integrert i kjøkkeninnredningen, så magnetene mine er pakket bort 😉 Jeg samler også på sølvtøy. Men det er dyrt, så det er sjelden at den samlingen vokser så veldig 🙂
      Kos deg med samlingen. Det er viktig å leke litt innimellom. Man bør ikke bli alt for voksen 😉
      Klem <3

    7. Jeg visste heller ikke at disse figurene fantes, men artig og litt uvanlig samleobjekt! Jeg er litt svak for pynteting i kobber, tinn og messing. Dessuten keramikk! 😀

    8. Det er en helt genial TV-serie. En av yndlingene mine rett og slett. If I could speak the language of rabbits, they would be amazed and I would be their king…

    9. Sparer på så alt for mye hehe. Nei tc blir det lite av…Samboer syns jeg er kjedelig der haha. Men formen er bedre så blir en superøkt i morgen, hadde en liten i dag. Kakeoppskrift blir det i morgen 🙂 Nå zzzzz

    10. Kule figurer, hadde aldri sett de før du viste de her på bloggen ..og jeg har ikke sett den serien heller :)) Nå samler jeg ikke på noe spesielt, men selvfølgelig da jeg var barn ..også hadde jeg ei “settekasse”her for noen år siden, som vi alltid kjøpte en ting til når vi var på reiser…men nå er den på loftet :))) Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg