Challenge me!! I farta ;-)

Du husker nok at jeg rett før påsken satte i gang med en liten utfordring…til MEG?

DU skulle komme med noen oppdrag, som JEG skulle gjennomføre ved hjelp av foto…. og som du vet er jeg jo sta som et esel og går aldri fra noenting halvgjort 😉 Her skal ting gjennomføres, og gjøres skikkelig… Og så også nå. Jeg fortsetter mine oppdrag, til listen er ferdig  Og koser meg. En del bilder ble tatt den dagen jeg ba om utfordringen, men jeg holder enda på med noen oppdrag, som jeg ikke rakk den dagen 🙂

Så her er har jeg slått et par fluer i en smekk:

Stikkordet LILLA, ble gitt av Lithanna. Og denne karen har da ikledd seg noe lilla og flott, og ble hva jeg raskt tolket som et Lilla-oppdrag..

 

 

 

I tillegg fikk jeg oppdraget KONTRASTER av Evaswindow

Og hva er mer kontrastfylt enn en dag i mars…. Hvor blomstene spretter opp av jorda i det ene øyeblikket og strekker bladene mot sola, og hvor  snøen laver ned med både tyngede og kratt i neste øyeblikk,  og  legger seg som et vemmelig teppe over de fine blomstene…Som forresten også er LILLA….

Og hva er vel mer kontrastfylt enn disse to bildene?? Hvor det ene motivet er menneskeskapt, og asfaltpreget….og det andre er natur og vekst <3

Herlig med kontraster også!

 

Så da sier jeg igjen- oppdrag utført!! 😉

 

 

 

 

 

#oppdrag #foto #utfordring #Challenge #lilla #kontraster
24 kommentarer

Siste innlegg