Pengene sitter visst litt “løst” om dagen…. ;-D

Det er akkurat som når man har BEGYNT å bruke litt penger…på shopping etc…så er det liksom ingen sperrer lenger… Pengene får vinger… De sparker fra seg i lommeboka, virvler rundt og sloss seg vei ut av veska…. Med POFF og PANG, og SVOOOOSJ forsvinner de i en snabla fart mot ekspeditøren, akkurat som i en ekte tegneserie -stripe….

Og det er nemlig akkurat det jeg har kjøpt meg også…En vaske-ekte tegneserie-skjorte!!!

Tenk deg denne på en solfylt dag da, den er lett og tynn som et lommetørkle, løs og ledig og i de herligste farger. Er man litt solbrent er ingenting deiligere enn en florlett skjorte…Og solbrent blir jeg mye og ofte…

 

Noen morsomme detaljer…. 🙂

 

Jeg er leken og naivistisk i kunstformer og ellers i livet, så hvorfor ikke vise det i enkelte plagg også 🙂

 

Gjett om jeg gleder meg til varme dager da 🙂

 

 

Er du glad i å shoppe?

Hva liker du best å kjøpe? Klær? Sko? Interiør?

 


 

 

#shopping #klær #skjorte #pengebruk
59 kommentarer
    1. Elin Slåen: Jeg har noen butikker jeg sjekker stadig, som kanskje har noe fint. Det hjelper ikke med H & M liksom…der er det mye det samme alltid…

    2. Hanne: Ja, jeg likte denne. Er ikke SÅ glad i skjorter, men mønsteret var så herlig så jeg MÅTTE bare 🙂 Skal ha den litt utpå andre svarte ting f eks eller til jeans 🙂 Jeg er heller ikke veldig interessert i interiør, men litt akkurat nå da, for vi flytter jo. Men ellers mest gøy med klær synes jeg.. SKO er jeg dårlig på…:-D Loppemarked og andre marked er moro 🙂

    3. ladyaugust: Her er jeg rød som ei rødstrømpe, og med skapet fullt av fine klær, om det bare kan bli fint vær 😀 I dag fikk jeg vite at de maler i leiligheten vi skal flytte inn i 🙂 GLeder meg til å komme dit 🙂 Håper dagen din har vært prima <3 klemmer søsklemmen <3

    4. natheless: Jeg er hvertfall ikke treg 😀 blir litt for mye innimellom… Jeg føler denne blir fin å ha i noen sammenhenger ja 🙂 Men jeg mangler litt til PENT jeg også…så må vel ut igjen 😀 Hi-hi Ha en fin kveld <3 KLemsiklem <3

    5. Så herlig skjorte, fint med mønster på overdeler synes jeg. 😍 Jeg shopper mest til 5-åringen vår, synes det er så vanskelig å finne klær til meg selv. Sko derimot er enklere, og kjøper gjerne på nett også. Ellers er jeg glad i å handle på iHerb og Vitacost, – mye billigere der enn i Norge. Interiør er jeg null interessert i. Elsker å gå på bruktmarkeder og loppemarkeder, kan gjøre noen kupp der.

    6. Lykke til med hårfarging 🙂 Deilig å freshe seg litt innimellom 🙂 Tannlegen gikk supert, jeg fikk drops tilogmed 🙂 Goodklæmmefiine dagen klæmmen 🙂

    7. Ja shopping er gøy.
      Jeg er glad i klær, og jeg er glad i møbler.
      Ikke minst til hagen min. Blomster, krukker osv.
      Det har en tendens til å løpe mye ut om våren og sommeren… Ikke helt bra, men slik er det nå bare.
      Har blitt flinkere med årene til å tenke langsiktig, og handler ikke like mye klær nå som før::)

    8. Den var virkelig morsom og den passer akkurat til sprudlende deg! Herlig med litt nytt. Jeg er ikke så veldig glad i shopping, men noen ganger må det til. Jeg skal i bryllup til St.Hans og hva har man i skapet av florlette gevanter til en sånn dag? Ikke stort. Jeg kan jo ikke gå i den hvite kjolen min da. Så shopping må til. Jeg har allerede vært en runde for å se, og det var mye fint. Men jeg må tenke litt først. Jeg får bare håpe de ikke har solgt alt ut innen jeg har bestemt meg kanskje? Jeg er altså litt for treg til den shoppingen! 🙂

    9. Helge: Ja, jeg liker litt mønster, og hvertfall farger. Denne blir deilig til sommeren når det er skikkelig varmt 🙂 Takk skal du ha 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    10. maiken: Ja, du må spare shoppingen til London, det er jeg enig i 🙂 Jeg skal bruke den skjorte til noen svarte kjoler, eller topp, og til jeansklær om sommeren etc…blir bra det 😀 Blafre avgårde fargerik og glad 🙂

    11. ladyaugust: Den har sviktet helt her nå….jeg skal farge håret også i dag, og det er også en form for shopping…:-D Blir varmt det kortet mitt om dagen… 😀 Tannlegen?? GIkk det bra? Jeg la meg tiiiiiidlig i går 🙂 Klemmer <3

    12. cathrinehenriksen: Ja, den finner du på Gosha på Storo. Men nå har de bare store størrelser igjen…Men de skal egentlig slenge litt da….men det gjør ikke min for jeg tok den de hadde i liten.. Klemmer <3

    13. Garn og hobbyting liker jeg å handle. Og til hagen 🙂 Har et par gavekort hjemme som jeg gleder meg til å bruke. Et til Panduro og et til et planter og hageting 🙂

    14. Det var en herlig skjorte, masse farger og mønster. En slik legger man merke til. Skaljeg handle så satser jeg på fasrger og mønster i klær. Man blir så fort lei av ensfarga tøy. Er det salg og jeg skal til byen når lomemboka sier nei så legger jeg igjen visa hjemme. Fastastisk fin skjorte.
      Ha en fin dag.

    15. Ikke alle som kunne gått med en slik skjorte, men den var stilig. Jeg liker vel best å kjøpe interiør, men også litt klær. Prøver å se forbi alt som har med klær å gjøre for hadde tenkt å handle litt i London siden jeg planlegger en liten tur der snart.

    16. Den var supertøff 😀 Når man først starter shoppings pleier bremsen å svikte itt i svingene haha det kan jeg endel om fliiir 🙂 Men morsomt er det så lenge det ikke er ting man liksom MÅ ha. Shopping kan være terapi det 🙂 gooodnattaklæmme <3

    17. Stilig! Jeg bruker penger sånn i rykk og napp når det kommer til shopping av klær. Enten kjøper jeg ingenting, så går det en lang stund (tid er et relativt begrep) og så kjøper jeg plutselig masse. Får se om det blir shopping i helgen, man kan jo aldri vite. 😉

    18. Så kul denne var!! 😮 elsker slike graffitti klær 😀 men kjenner meg igjen i at pengene forsvinner.. er veldig glad i å shoppe

    19. Min matgale verden: Ja, jeg likte denne supergodt 🙂 OG så tynn og deilig 🙂 Moro med PU-dans da, visste ikke de hadde sånne aktiviteter også 🙂 Klemmer <3

    20. Åh, den der var jo superkul! Og noen ganger må man bare 😉 Akkurat kommet hjem fra dugnad i ungdomslaget. PU-dans. Veldig koselig å se som de koser seg. Dansegluvet var fullt og hotdog og vafler gikk unna som varmt hvetebrød 🙂 sengen nå. Klemmer 🙂

    21. karidansen: Ja, følte den var veldig fargeglad og fin, og deilig på sommeren som en løs jakke…. eller noe over skuldrene så vidt 🙂 Jeg har litt penger nå, men skal kjøpe mye til leiligheten vi flytter inn i så har bittelitt dårlig samvittighet…men ikke så veldig 😀

    22. Hobbystua: Jeg bryr meg NULL om sko jeg også. Og interiør, ingenting til vanlig. KJøper aldri sånne ting. Men pga denne flyttinga i ny leilighet nå så blir det en del. For vi MÅ ha nytt av litt forskjellig 🙂 OG det blir litt gøy det også 🙂

    23. Tone Lund: Takk 🙂 Ja, jeg skal bruke MER penger også skjønner du. Farge håret i morgen, og kjøpe ting til leiligheten i hele mai 😀

    24. Moving On: Ja, jeg likte den kjempegodt, spesielt mønster og farger 🙂 Ikke SÅ fan av formen, men skal like den har jeg bestemt 😀 Bruke den som litt jakke, og som topp til shorts etc 🙂

    25. Det er absolutt noe Frodithsk over den der, ja…. I alle fall slik jeg har lært deg å kjenne. Jeg kan også slå på stortromma i blant når det gjelder impulskjøp, men akkurat nå er det ikke rom for det. Sa opp jobben – nærmest på impuls i fjor- og har vært “løsarbeider” i trekvart år. Ganske stor frihet….men MEGET variabel inntekt…. Må nok ta til fornuften snart…… 😉

    26. Denne var herlig frodith og i fine farger og detaljer på. Helt i trå med deg dette:-) Og det er gjerne på våren som en lyster ekstra etter og kjøpe seg noe nytt for sesongen,og lette fargerike klær for vår og sommer. Vi har en nydelig tid foran oss nå og måtte den fortsette. Ja jeg er nok glad i og kjøpe meg klær selv og det har blitt litt nå med tanke på at vi var på ferie. Og har en spesiell butikk der nede som selger så mye fint og for en billig penge,,,så da er det bare moro:-) ps.sko og interiør er jeg ikke så opptatt av !!

    27. Ja det var skjorta si det 🙂 Superkul 🙂 Hvis de pengene dine har stoooore vinger kan du bare be de om å fly hit, så skal jeg ta dem med ut å shoppe klær jeg, for jeg liker nok best å handle klær, men shopping er shopping he he 🙂 Florlett klem fra Månestråle 🙂 <3

    28. Ai ai ai!!
      den var stilig da!=)
      vettu jeg har alltid likt og handle..
      MEN nå har jeg ikke kjøpt meg en eneste nytt plagg siden september i fjord!
      KUN brukt det jeg har, og ikke brukt så mye penger på annet “tullball” heller!=)
      så er ganske fornøyd med akuratt den ja !=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg