Når kroppen snakker…Det jeg prøvde å si…. ;-)

 I dag tidlig snakket jeg litt om kropps-språk, og hvor viktig det er for å understreke ting man mener. Noen ganger er ansiktet slett ikke nok. Og når man skjuler ansiktet kan ting bli veldig vanskelig å tolke. Jeg har jo en liten “fasit” over hva JEG mente når jeg stod å lagde disse uttrykkene. Og her er de :

1) AGRESSIV, SINT, TRUENDE…

 

 

2) GLAD –  (denne slet jeg med, og fikk tydeligvis ikke nok til, for ingen gjettet det :-D)

 

 

3) TRIST, LEI SEG, ….

 

 

 

4)REDD

 

 

5) TØFF, YPPETE…

 

 

Det var gøy å prøve ut dette, og jeg prøver det som sagt mye i drama og rytmikk med elevene, og de

synes det er veldig moro å uttrykke selv med masker.

Takk for at såpass mange var med å prøvde på denne 🙂

 

 

 

#tegnspråk #kroppsspråk #uttrykk #signaler
32 kommentarer

Siste innlegg