Forsker- Frodiths blogger -analyse ;-)

Ja,  nå har Forsker -Frodith gjort ferdig alle analysene sine…

Du møtte jo på meg i en litt annen drakt på søndag.. Nemlig Valg-lokale- Frodith…. Og du ble

stilt overfor en del valg, i stemmelokalet…Valgsedler ble undersøkt, lest gjennom, og krysset av på…

Og det var stor varlgdeltakelse, jeg tror det må har vært opp mot 90% 😉 og det må sies å være bra ved

et valg…Faktisk høyere enn ved Stortings-valg til og med….

 

Og valgene du og de andre ble stilt overfor var jo disse

 

Og etter noen runder med STETOSKOP

 

Pc

 

 og

 

PENN

…har Forsker Frodith kommet fram til ved en grundig analyse at

 

Et stort flertall av bloggere i denne blogg-blokken:

– liker rockemusikk….så sant den er på dagtid…Noe vi kan tolke som at det muligens er et festival-folk vi

har med å gjøre. Disse bloggerne liker best salt…som de antagelig drasser med seg i posevis til festival-

området… På skulderen har de med seg en katt, som er helt ufarlig og akkurat liten nok til å ta med på rock-festival 😉

 

Hadde du ant at dette ville bli resultatet av valget?? 😀

#forskningsresultater #tegninger #valg
63 kommentarer
    1. margarites: Ikke sant, alle passer litt, og jeg hadde kanskje også valgt by, men liker meg på landet også 🙂 Og nå om dagen liker jeg ikke musikk i hele tatt pga naboen 😀 Ha-ha..så det varierer jo. Hva pakker du til?? Du skulle til Tyskland, var det det? 🙂 Husker jeg rett :-)? Klemmer <3

    2. Jada jeg hadde noen. Både dag, salt og katt gikk inn i gjennomsnittet. Og hvis festivalen er i en by så blir jeg med der også. Bommet på klassisk, men tror det er fordi ungene bråker om dagen, og da vil jeg heller høre på rolig klassisk musikk, eller ballader og noe uten for mye bråk. Liker jo Michael Jackson og vil ikke akkurat putte ham i klassisk-båsen. Men mye norsk musikk liker jeg også, så egentlig er jeg alt-etende når det gjelder musikk, kommer bare an på når og hvor 🙂 Klemmer fra en som pakker og pakker 🙂

    3. Ja til alt her for min del 🙂 For jeg tror alt dette stemte med det jeg stemte for 😀 Og da er det jo hyggelig å se at jeg har mange likesinnede 🙂 Artig valg, og mye kjekkere enn stortingsvalget 😉
      Nå er det natten her 🙂 Ha en riktig god natt 🙂
      Klem <3

    4. Haha , ja men er klart dette valget er morsommere og det får DU så lett til , framfor disse kjedelige stortingsrepresentantene ….ja ut å finne på mer sprell du snart ( imorgen regner jeg med 😉 . Vi får vel tidsnok se forskerdrakten på deg igjen håper jeg , hihi 😀 Så må du sove godt i natt håper jeg <33 Natti klemmen <3

    5. littavkobling.blogg.no: Jeg liker å moro meg selv, og forhåpentligvis noen andre i samme slengen her inne 😀 OG da er sånt fjas resultatet 😀

    6. Helge: Ikke flere forsker -prosjekt med det første, men har noe annet på gang i morgen. Men da skulle du hatt blogg igjen Helge… Men SNART skal jeg ha Peter Pan -utstiling igjen også, da kan du også være med. 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    7. cathrinehenriksen: Godt jeg skårer høyere en Stortingsvalget 😀 Hi-hi Moro når folk gidder å delta på tøyset mitt da 😀 Forskeren har nå låst døra, og er klar for nye oppgaver uten forsker-frakken 😀 Klemmer <3

    8. rundtomkringtrorjeg: He-he, jeg utfordrer meg selv, til å finne nye løsninger…Så da dukker det opp 😀 Litt moro å leke med tall og undersøkelser på en noe mer tøysete måte 😀

    9. karidansen: Ja, du er prototypen 😀 Herlig <3 Moro å lage noe gjennomsnitt og statistikk 😀 Og nå har forskeren låst laben for noen måneder ;-D

    10. ladyaugust: Ja, der var du, og folket her inne er på konsert med deg vettu 😀 Veldig vanskelig å velge her da, men vi klarte det 😀 Klemmer og gratulerer med vel overstått tannlegetime, nå er det bare å guffe på med mer snop 😀

    11. Fru Stussli: Det er moro å prøve noen små analyser innimellom 😀 Blir jo litt rare figurer da, men moro å gjøre sånt 😀 Kos deg i YTlandet <3 Klemmer så det holder en dag i det minste 😀

    12. margarites: Ja, fint med litt variasjon da, du hadde vel NOEN av svarene? Dag f eks 😉 ? Man kan ikke stemme på alle punkter nei… 😉 Håper du har hatt en fin dag <3 klemmer <3

    13. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Rart hvordan det ble en person som NESTEN alle kjenner seg litt igjen i 😀 hI-hi…Moro med litt oppsummering 🙂

    14. Min matgale verden: Så deilig med en fridag da 🙂 selv om litt av og på og av igjen 😀 Og du er jo blitt ekte skribent og greier 😀 Her er tirsdagene noe HELT annet enn før -i -tida ;-D Klemmer fin kveld min venn <3

    15. Dette var jo mange selvfølgeligheter 😉 he he. Men jeg liker gjerne ja takk begge deler på det meste utenom katt og hest. Hest er litt svært å ha i sengen egentlig, derfor katt 😉

    16. Du har en skarp hjerne som har analysert våre svar. Dette har du talent i. Flere prosjekter på gang? Det står respekt av en slik bragd.Gratulerer med flott resultat. Ha en fin kveld.

    17. Haha , ja se her forsker Frodith tar ting blod seriøst …men det er ikke så overaskende for meg vet du , haha …for ja jeg viste at dette ville slå ann , alle liker ditt valg best det sier seg selv 😀 Mye morsommere enn stortingsvalg sånn er det bare , haha ….Selv om de sikkert er ganske så viktige er de jo veldig kjedelige og nesten litt sånn tvang på en måte , haha ..
      .
      Joda jeg kunne se for meg at det var noe lignende resultat ja , du er en reser på disse valgene og forskningen din er virkelig på topp her 😀
      Hurra for bra underholdning 😀 Fine tegningene som alltid også 😀
      Fin kveld videre nå forsker Frodith , og god og STOR klem <33

    18. hahahahahahahaha veldig morsomt….lurer på hvordan det hadde blitt om vi svarte klassisk med hest om natten og sukketøy på slottsjellet 😀
      klemmeting <3

    19. Ooops, jeg er visst prototypen (eller noe sånt) på en blogger i bloggblokka til Frodith. Dette er nokså nøyaktig i samsvar med ….mine svar…. Rockende, saltspisende, katteelskende, dagdrømmende …. er nok for øvrig et bygdemennenske som er i ferd med å bli mer urban på sine godt voksne dager…. Artig “forskning” fra Frodiths forskningsinstitutt!

    20. hahahaha sååå herlig 😀 Jeg digger sjokko og rock såklart men om man blander sjokko og potetgull inni munnen blir det ganske så digg det også 😀 slurpe nå fikk jeg lyst på smash 😀 Herlige analyser søs, du får det til liksom og finner ut alt men ikke helt alt heller haha gooooodtirsdagsklæm nå skal jeg til tannlegen og DET liker jeg ikke så veldig altså <3

    21. natheless: Ja,man må jo ta slike valgresultater seriøst 😀 Og moro å sette sammen å se 😀 Men vi er vel LITT ulike alle sammen utenfor akkurat denne analysen 😀 Ha-ha Klemmer og fin dag <3

    22. Herlig oppsumering av valgresultatene. Ser ut til at jeg fraviker gjennomsnittet litt, men det ville jo vært litt kjedelig om alle stemte helt det samme – akkurat som i Stortingsvalg. For der vil det aldri bli 100% enighet. Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    23. Hehe, og du fikk samlet alt på en tegning. Så bra. Passer fint det der .) God tirsdag. Her har jeg fritirsdag, men må jobbe ekstra i morgen, siden det er fridag på torsdag 🙂 Så det blir av/på/av/på 🙂 Nå skal jeg gå tidligtur med Bonnie, før jeg skal jobbe litt med skrivingen min 🙂 Og noen oppskrifter.Håper du har en rolig tirsdag da, og ikke som “før i tiden” 😉 klemmer

    24. Du gode min, dette var seriøst!!! Ja, vi er nok en gjeng med futt og fart i hvert fall, det har jeg funnet ut for lenge siden. Men jeg har ikke spurt, sånn som deg da. Du har det jo dokumentert helt ned til minste detalj. Gratulerer med resultatet! :)Ha en herlig dag på forskerstasjonen, og forsk på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg