Snart natt….IGJEN…<3

 

Jeg vil med dette ønske deg en stille og rolig natt.

Hør litt på Tommy Tokyo. Få deg Spotify-konto, og trål gjennom sangene hans.

De er vakre. Fryktelig såre, og fulle av innhold. Men veldig vakre <3

Jeg har sittet flere timer i dag, og lyttet på tekstene hans. Han er poet, musiker og

et stort menneske vil jeg mene 🙂 Han har et helt album, som du kan høre via Spotify,

norsk sang. Ligger ikkepå You tube, så kan ikke dele med dere..

 

 

 

 God natt! <3

 

 

 

#tommytokyo #natt
23 kommentarer
    1. husmannsplass: Ja, tenkte meg det. OG resten er enda vakrere. Ligger masse med engelsk tekst på you tube, av tidligere materiale, og flott det også. Men jeg liker godt det norske han har begynt med nå 🙂

    2. husmannsplass: Spotiify er gratis, må bare lage konto. Hørte du på denne låten? Jeg er blod-fan av han nå, han har rå-gode tekster. Og de andre norske er i samme sjanger. Jeg er overbevist, utifra sånn som jeg kjenner deg, at du vil bli blod-fan også 😀

    3. Kanskje tiden er inne for at jeg må får Spotify 😀 Har aldri hørt om Tommye Tokyo, men tar alltid imot gode musikktips, særlig hvsi det er gode tekster 🙂

    4. karidansen: Ja, det er alvorlig, og alle hans tekster er sånn, såre og alvorlige, men så synger han så vakkert og så blir han så nydelig å høre på. Fine mennesket.

    5. Jeg har hørt denne sangen før… på din anbefaling. Det er en sang med et svært alvorlig tema. Jeg kan bli sint og både frese og blåse meg opp når strikken blir tøyd for langt….men det er nok ingen som har måttet flytte til hemmelig adresse av den grunn. Så langt der i fra….heldigvis! Det er mange barn som må leve i frykt for foreldrenes ukontrollerte sinne og voldstendenser…… trist. Ungene er uansett uskyldige ofre i slike tilfelle……. Tankevekker – denne sangen. Jeg tenker at tekstforfatteren må ha opplevd noe vondt og vanskelig sjøl, når han kan formidle det på en slik måte. Hele videoen, sangen og teksten, så sårt, så vart og så direkte….

    6. Hahah.. aa de forklarte, for skjønte ikke så mye av den. Haha.
      Bra det er flere en meg som plutselig plyndrer til i kommentsrene også! Haha
      Sov godt!!:))

    7. Moving On: Den kom litt feil, var til Cuskima, den om han i overetasjen 😀 Ha-ha..trøtt 😀 Krysser øynene. Sove godt lille venn, og passe på pus 😀

    8. cuskima: Du får lese kommentaren til Moving On, for den var til deg egenlig 😀 He-he…begynner å bli trøtt her… Skulle si noe om han oppe 😀

    9. Moving On: Han er bemerkelsesverdig stille om dagen…Og har kjøpt seg sykkel…så kanskje han har begynt et nytt og bedre liv… ;-D Skal til mamma i morgen jeg 🙂

    10. nattinatten fine du -håper du får sove i natt siden det er snakk om snart 16 og 17 og der er vel sjangsen stor for at…..det blir party upstairs
      vakre drømmer <3

    11. Natta soov godt! Her har vi selv nettopp flyttet oss fra sofa til seng, tar kvelden her også nå!! Blir en skikkelig kose natt.
      Pus fikk anfall tidligere i dag, så han er helt utslitt og bare sover og koser – så han skal få sove i fotenden i natt!!:)
      Natta!!! Sov godt og litt lenger en vanlig!:))

    12. min sønn har spotify, får høre med han.. da må du ha en god natt, jeg tenker farge håret og bake en kake, så klokken blir vel 04- da begynner min natt ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg