Tusen millioner takk!!!

Tusen millioner takk og en blomst..

..til alle som har vært innom med gratulasjoner og andre koselige kommentarer i dag.

 

Tusen millioner TAKK  for alle hyggelige innlegg og oppmerksomhet på ders blogger 🙂

 

Jeg er litt fåmælt i dag, fordi jeg er …

…syk….Armene er veldig vonde, antagelig en senebetennelse eller noe…Legen i morgen….

Så blir nok ikke mye PIP herfra på noen dager..

Vært hjemme fra jobb i dag og alt 🙁

 

Men måtte ta en liten felles-takk til alle  🙂 For det har VARMET med all koselig oppmerksomhet,

jeg føler meg som verdens heldigste <3<3

 

 

#takk
30 kommentarer
    1. gratulerer på etterskudd! jeg vet jeg egentlig lovte deg et innlegg, og jeg glemte det ikke altså! jeg bare ble en smule sjuk og orket ikke være på nett engang :Z men jeg lover at NESTE ÅR så slipper du ikke unna like lett 😉
      håper du hadde en knall bursdag!!

    2. Nå ble jeg akkurat for sein (klokken er passert 24.00 med 7 minutter), men må si: Grattis med gårdagen, unge dame ! Dumt å bli syk på sin egen bursdag, men slikt kan jo skje. God bedring !
      PS! jobber med fotoutfordringen “HENDER”, det kommer sikkert noe. Om du ikke allerede sover. Ha en god natt !

    3. Feliz cumple chiquilla :*
      Håper dagen har vært kos selv om du er slækk i arma… Du får røske litt i øra på doc i mårra slik at han fikser de i en fei 🙂
      Stoooorbursdagsklem <3

    4. Hei hei! Her kommer en litt sen bursdagshilsen, men bedre sent enn aldri! Gratulerer så mye med dagen! Håper du har hatt en litt trivelig dag selv om du ikke er helt i slaget :/ Det er aldri noe gøy å være syk, men håper legene finner en god behandling til armene dine i morgen 🙂
      Stor bursdagsklem fra meg <3

    5. Gratulerer så mye med dagen din i dag kjære frodit <3 Nå er det alt for lenge siden sist, men da var det ekstra gøy at det var på dagen din 🙂 Leit at du var syk...god bedring kjære gode du <3 Stoooooooooooooooooor go´klem til deg fra Engla

    6. Gratulerer så mye med dagen! Kjedelig at du har blitt syk eller fått betennelse da :o/ Håper det går fort over. Klemmer til deg på dagen din, og bli frisk som en finsk snart 😉 <3

    7. ikke godt å ha vondt,er det senebetendelse så er det smertefullt en stund (du får bruke armen minst mulig og gi den ro så blir den nok fin igjen etterhvert 🙂 håper du har kost deg bittelitt uansett på bursdagen din

    8. Uff, ikke noe kjekt å være syk, i alle fall ikke når man er syk i armer og hender, og ikke kan gjøre stort. Ønsker deg alt det beste, og en rask rekonvalesens <3
      Bli-fort-frisk-klemmer fra meg <3

    9. Ønsker deg god bedring. Er nok ikke det beste å sitte å skrive blogginnlegg når armene er vonde. Håper legen har noen gode råd å gi deg og kanskje noe som kan lindre slik at du får slappet av. Som’n Ludvig i Flåklypa sier : Det er vondt å itte ha det godt! Klem fra Karidansen! 😀

    10. Uff, og på bursdagen din også da. 😢 Masse god bedring til deg, så hører vi fra deg når du har blitt bedre! 😊 Ikke tenk på blogging, bare konsentrer deg om å bli bra igjen, for du er jo så avhengig av armene dine. 🌸

    11. Usj .. tenk å være syk på bursdagen av alle dager … så kjedelig da! Men da er det jo koselig at så mange husket på deg 😉
      God bedrings klem til bursdagsbarnet 🙂

    12. GRATULERE med dagen her også! 😀
      føler jeg har spammet deg en del i dag, via andre blogger! 🙂 MEN du fortener det BESTE!
      Så leit at du er syk da, at armene ikke er so, de skal..
      De her er kanskje et kjerring råd, men det funket på meg da jeg spilte fotball og fikk betendelse i leggene, det var og legge plastposer på, da holde leddene seg varme, noe som lindret smerten i leggene! 🙂
      Funker for noen, andre ikke:)
      BLI FRISK du fineste du!!
      BURSDAGSKLEM!!!

    13. Håper dagen din har vært fin? Du fortjente masse oppmerksomhet vet du.Håper armene fikser seg.Du trenger dem jo til så mye! Godbedringsklemmer kommer din vei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg