Lurer på hvordan det gikk….

Vel…livet mitt er fremdeles ganske sånn….selv om vi fikk gjort mye i går, kommet LITT i orden i nye

leiligheten…men ny seng kommer først i dag…Så vi bor LITT her og LITT der… Og ingen av stedene

er helt i vater ennå… 😉

Men vi fikk da opp sofaen der i Frodiths Palass og noen hyller og i DAG kommer det mye moro…

Livet er altså  litt sånn med hodet i esker og beina til alle kanter noen dager til…

 

Da vi gikk i fra Frodiths Palass for kvelden for å reise til gamle-kåken…var det 6 stykk tøydyr som

så på meg med store oppspilte øyne…for de fikk nemlig bli igjen å prøvekjøre leiligheten på

natterstid ALENE…

Mulig det ble LITT skummelt der alene….?

 

Kan du se at de ser litt engstelige ut?

 

 

Ha en fin-fin dag!!

Først er det jobb, og så er det full fart videre der nede 🙂

 

 

Blir spennende å se i morgen…hvordan det gikk der alene i mørket…. 😉

#flytting #skummelt #alene #tøydyr
57 kommentarer
    1. Mamman til storguttSupermann: Kjempespennende og moro 🙂 Og det blir så fint 🙂 Jeg er mørbanket i hele kroppen, men nå er vi snart ferdig med skapet .-) Og så venter senga, håper å få “bygget” den i dag også 🙂 Og du og pappaen til store-gutt-supermann og supermann selv, må komme å spise middag når vi er litt klare OG har fått komfyr 🙂 Klemmer <3

    2. Det er så spennende med flytting, selv om det er slitsomt også. Men så bra det kommer til å bli 🙂 Gleder meg til å besøke deg i palasset 🙂 Klem

    3. Eva: Ja, jeg håper det blir bra 🙂 Og det er litt gøy, men også slitsomt dette. Pakke, rydde, skru møbler, vaske, vaske igjen OG være på jobb.. osv… 🙂 Men det blir nok fint til slutt og da er det verdt det 🙂 Stor god klem til deg i stresset her <3

    4. Første natten er vel alltid spennende, enten man er alene eller sammen med noen. Og gratulerer så mye med nytt hjem 🙂 Jeg er litt på etterskudd her, så begynner med siste innlegg først 😉 Litt styr å pakke ned og pakke ut. Men så utrolig kjekt når man ser resultatene 😀 Dette her blir bra for dere alle…:D
      Stor flytteklem <3

    5. Trulte H: Jegchar heldigvis ikke flyttet Så mye heller, men slitsomt er det. Men nå mest morsomt igjen.. Mest..;-) Ja, vi harcogså noe som står og står, fra forrige runde… Ha en fin kveld <3

    6. margarites: Her var det flott når vi kom 🙂 og nå styrer vi med garderobeskap, monterer 🙂 og har fått kjøleskap. Så ikke mat her før i dag 😉 klemmer

    7. Høres ut som at det kommer til å bli en veldig koselig sommer når dere kommer i orden <3
      Ja, her er det også hektisk, vi har vært i mange timer og sett på kjøkken i dag, så altfor mye å velge mellom.

    8. Ja vasker ja , du får henge i ja :)) Deilig med rent og fint nytt hjem 😀 Ja moro finner du jo på uansett da ;))
      Brutus og jeg er late i dag 😮 Sovet for mye …alt for mye , blei så sliten av å farte i går og lørdag så 😀 Men bra å komme seg litt ut da 🙂 Er jo ikke vant til å farte jeg , så merker det tar på nå i starten , men på en bra måte som sagt 😀
      Klemmingser <3

    9. Flytting er noe herk. Vi har flytt flere ganger, og syns vi ikke landet før vi kjøpte huset her og flyttet inn her. Vi har vel egentlig ikke landet helt enda etter 4 år, har fortsatt noen uåpna kasser i en bod. 🙂

    10. Tenk om de kunne pakket ut alt og gjort det fint i nye leiligheten mens du har vært på jobb. Det hadde vært noe det. Får håpe de ikke har rotet utover mange ting, på jakt etter nattmat – om de våknet i natt altså. De har hverandre, så redd tror jeg ikke de ble. Tenker de er stolte som har fått sovet der før deg! Det tar tid å komme helt ut av pappeskene, men du får ta tiden til hjelp. Klem <3 (PS her har det vært 7 grader og haggelbyger i dag - og det er 1. Juni!)

    11. cuskima: Ha-ha, nei du skal se det er det som har skjedd. De har laget livet vanskelig for noen der i natt 😀 Jeg skal stikke dit snart nå, og se hvordan det har gått 🙂 Klemmer <3

    12. Lithanna: Ja, det blir bra å få på plass alt 🙂 Og vi tar det med ro, for vi har lang tid på oss 🙂 En måned faktisk, før vi må være ferdige med den gamle, og levere nøkler. Og det skulle gå fint. Vi bor litt her og der nå, men blir nok mer og mer den nye nå 😀

    13. passion4lifeandtravel: Oi, det hørtes ut som mye arbeid 😮 Hos oss, den nye, er det malt fra utleier, så det er helt hvitt, skikkelig deilig 😀 Og nå er det mer å skru opp møbler som er greiene. Kom fra Ikea i dag 🙂 Er på farta nå 🙂 Blir deilig når vi er ferdig å bare skal ta leiligheten i bruk i sommer. Sommer i Oslo 🙂 Klemmer <3

    14. cathrinehenriksen: Ja, det er SÅÅÅ deilig, og nå er jeg snart på farten ned igjen 🙂 Og skal vaske mer hyller og sette opp 🙂 Moro å styre på litt også 🙂 Er du og Brutus ute og farter? 🙂 Her blir det kun leilighet og leilighet i lang tid 😀 Men sommer blir det og sikkert tid til litt moro også 🙂 Klemmer <3

    15. Håper bare de ikkje hadde innflytningsfest uten deg sånn at naboene tror at DU er som din gamle nabo hahahaha 😀
      Går nok bra vet du 😀
      klemmetingene <3

    16. Gratulerer så mye med nytt palass <3 Det tar mye tid å flytte, men så kos når det blir ferdig <3
      Vi er og midt oppe i oppussing, skal i sommer til og med flytte kjøkkenet til et annet rom, så store prosjekter på gang, og alt forarbeidet tar sånn tid, særlig å finne nytt kjøkken, gulv etc 🙂
      Klemmmer fra meg til deg <3

    17. Så kanskje litte grann engstelige ut , men sikkert veldig spente også siden de ville tilbringe natten i Frodiths palass , hihi ;)) Ja du er kommet godt i gang ja , deilig at du har fått litt inn i den nye leiligheten ( palasset altså ) ….så ja fortsette med det 🙂 Blir deilig når du er ferdig ja og kan gå en super sommer i møte 😀
      Klemmer på vei fra Brutus og meg <3

    18. Min matgale verden: Faktisk ikke HELT sikkert vi sover der…for det er en del som må ordnes i den gamle også 🙂 Men godt skal det bli 🙂 Og PENT håper jeg 🙂 Ha en flotters dag du også min venn <3 klemme kopper og kar 😉

    19. Helge: Å ja, du har kveldsvakter 🙂 Litt greit med variasjon kanskje 🙂 Jeg tror at er det noen rotter i nærheten, så er det nok veldig EKTE :-/ Akers-elva rotter…. Ha en fin dag du også 🙂

    20. natheless: He-he, ja en palass-krone 😀 DET må jeg ha 😉 Ja, jeg er spent på å se når jeg kommer ned, på uttrykket i dag 😉 Kan ikke blir fort nok ferdig på jobb nå 😀 Klemmer glade klemmer <3

    21. Fru Stussli: Ja, jeg er SÅÅÅ ferdig med den gamle.. Og helt riktig, jeg vil bare være i nye leiligheten…MEN …vi har en måned på å bli ferdig der oppe, så det går greit. Bruker god tid 🙂 Tar mest i helgene tenker jeg 🙂 Ja, litt stress rett før ferie ofte.. Gleder meg til ferie nå jeg også .-) Da skal jeg kose meg <3SKjønner godt at Emma gleder seg til å konkurrere 🙂 Klemmer i bøttevis <3

    22. karidansen: Ja, er man blogg-adict så finner man tid 😀 Må jo slappe av litt innimellom også, og hva er bedre avslapping enn å se gjennom noen blogger, og lage noen innlegg 😀 Ja, vi flytter fra 60 kvm til 60 omtrent, så det blir ikke så galt sånn. Ja, de så kanskje litt spørrende ut ja…Hva i HULESTE gjør vi her liksom…;-) klem til deg <3

    23. Flaggermusvinger: Ja, nå er det faktisk mest morsomt 🙂 Jeg synes den er fin , leiligheten, og det virker stille og greit INNE 😀 Og trikken på utsiden plager meg ikke 😀 Gleder meg til å komme hjem i dag, og fortsette der. Og så er det opp og klargjøre den andre 🙂 Stor god klem og fin dag til deg også <3

    24. Både slitsomt og morsomt å flytte! Ser ut til at dere lander ganske sentralt, ut fra utsikten å dømme, det er sikkert fint! 🙂 Håper du får en fin dag på jobb. 🙂 Klem

    25. Ja, de ser litt engstelige…for ikke å si SPØRRENDE UT! Hva skjer a’??? Godt gjort at du har tid til å stikke innom bloggen midt i denne travelheten. Å flytte er en sjau, men man får jo ryddet opp, og kanskje kvittet seg med enkelte ting. Når jeg skal flytte herfra, blir det litt av en sjau. Jeg har 240 kvadratmeter fordelt på to etasjer, så jeg kan GARANTERE at mitt neste husvære blir ADSKILLLIG mindre! Får vel arrangere loppis når den tid kommer, tenker jeg! 😀

    26. Så deilig det skal bli for dere å komme i orden i nykåken 🙂 Bli ferdig med den gamle. Det kjedeligste er når man har flyttet til ny og må tilbake for å rengjøre den gamle. Da er man jo superferdig med det stedet og vil bare dulle i det nye og kose seg. Håper dere har litt hjelp så siste rest går i en fei 🙂
      Her er det stappfull uke igjen. Vi sier hver eneste uke at neste uke skal det bli roligere, men det skjer jo ikke. Vi innser at vi trenger sommerferie!
      I dag skal Emma ta ferdighetstest i taekwondo. Klarer hun den går hun til gradering på torsdag. Da skal graden være grønn stripe. Hun lengter etter neste gradering slik at hun kan få det grønne beltet og begynne å konkurrere 🙂
      Ha en finfin dag på jobben.
      Mange klemmer

    27. Kan tro de har danset tango i natt, hoppet i senga og løpt om kapp i mørket. Men de sovnet nok til slutt og følte seg hjemme. Glad dere er i gang. Frodiths Palass passer fint. Du burde jo få deg en prinsessekrone også, nå som du skal bo så staslig! Klem til deg på den første dagen i juni!

    28. Jobber kvelden hele uka derfor titter jeg inn her nå. Alt er nytt for alle i en ny leilighet. Det er en overgangsfase for slike små tøydyr også. De snuser og lukter seg frem i sitt nye hjem men etterhvert vil de like seg der. Kanskje det er noen andre smådyr i nabolaget som de vil bli kjent med. Mye kaos når man flytter, spise litt her og litt der, ny adr blir en vane som mange andre ting. Ha en fin dag.

    29. Blir godt å komme i hus da til ny seng, og alt som skal på plass.
      Kommer til å bli et palass. Gleder meg på dine vegne.
      De rottene har nok kost seg stort i natt skal du se. Å kunne være hjemme alene er jo tingen.:)
      Kos deg videre, og masse lykke til.:)

    30. Tipper de har kost seg i natt, om enn litt skummelt. Så deilig å få sengen på plass i dag da, da er det vel ikke tvil om hvor du sover liksom 🙂 Ha en nydelig og spennende mandag. klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg