Når du drar i bursda og FÅR gaver ;-D

Ikke alle som FÅR gaver når de drar på andre sin bursdag 😉 

Men søsters er så snill og grei, og husket på at jeg hadde bursdag for en liten stund siden. Og jeg har ikke sette henne mer enn en gang siden da, så nå fikk jeg gaver. Litt fra Delft i Nederland, og noe fra Norge 🙂 Søsters er best <3

Et fint kort med bilde av meg og søsters på 🙂

 

En toalettmappe laget av badehette. Og nedi lå : 

En klut hun har strikket selv, og en god såpe <3

OG


en fin t-skjorte fikk jeg, lett og sommerlig og med sommerfuglmotiv så klart 🙂

 

Har du fått bursdagsgave i andres bursdag?

 

 

 #bursdagsgaver #bursdag

28 kommentarer
    1. Oi, så heldig! Det er nok ikke mange som selv får gaver når de drar i andres bursdager x) Men hyggelig med en gave på etterskudd da, spesielt gøy er det jo å få ting fra utlandet 😀 Heldige Frodith <3

    2. cuskima: Så deilig å kjøpe masse ting 😀 jeg er helt enig, det har vi jo gjort her også 🙂 Kjøpt i vei -D Og ingen ferie -tur å snakke om…Bare noen små 😉 klemmer <3

    3. ja den var knalltøff
      I dag ahr eg gått amok med feriepengene….blir jo ingen ferie på meg så eg kjøpte all verden hahaha 😀
      klemmetingene <3

    4. karidansen: Nei, hun vet hva jeg liker 🙂 Hi-hi Ja, vi har hatt en del bursdager i vår familie, men jeg feirer ikke så ofte min, og da blir det noen ganger jeg får noe på andres bursdag litt sånn på impuls 🙂

    5. Mariann Sæther Tokle: Det er veldig koselig. Jeg feirer ikke så ofte, så da kommer det ofte på andre sine sammenkomster 😀 Hyggelig det :.-)

    6. margarites: Ja, jeg er heldig 🙂 Oi, sankthans…feirer ikke veldig den…Men den betyr jo at det er midtsommer…HUFF… Liker bedre å vite at HELE sommeren er foran oss… Her er jeg hvertfall i gang med sommerkjolene, en etter en skal de luftes her 😉

    7. Jammen var du heldig som fikk gave i din søsters bursdag. Men når du har hatt bursdag for litt siden, så fortjente du jo gave! En fin gave også, med omtanke bak! Jeg tror ikke jeg har fått gave i andres bursdag før. Nå er en ny uke i gang, og jeg ble liksom plutselig oppmerksom på at St.Hansaften er neste uke allerede! Hvor blir alle dagene av? Nyt dagen. Klemmer <3

    8. så koslig gave da,og toalettmappe av en badehette var skikkelig kul 🙂
      Jeg har faktisk ei venninne som liker å gi alle sine bursdagsgjester en gave en gang iblandt :))

    9. Gave med litt ekstra omtanke. Ikke tilfeldig fargevalg på den kluten og den toalettmappa tror jeg! Litt Frodithsk det der! Ja, jeg har fått gave i andres bursdag mange ganger…fordi søstra mi og jeg har bursdag på samme dag – uten å være tvillinger. Hun har også vært i min bursdag og fått gave. Ellers feirer vi ikke så mye bursdag i vår familie… Det er barnebursdager og runde tall for de voksne som blir markert litt ekstra. 🙂

    10. Nei det kan jeg ikke komme på, men min svigerinne og jeg har jo bursdag dagen etter hverandre. Så det har hendt at de har glidd en smule inn i hverandre. Men det var nå helst når man var ung og feiret på en litt annen måte 🙂 Men det er jo hyggelig å bli husket på, selv om jeg godt kunne tenkt meg at det ble litt mindre styr med årene.. 😛

    11. Eva: Ja, badehetta var supersmart 🙂 Man kan lage vesker av mye rart 🙂 Så godt å høre du hadde en super dag 🙂 Klar for ny uke? 🙂 Jeg skal manne meg opp, eller kvinne…;-), og gå løs på siste del av flyttestyret 😛 klemmer <3

    12. skjer hele tiden 😀
      Vi er 3 venner med bursdag i august og september og vi samles i september og alle får gave av hverandre 😀
      kjempegul veske av badehette- blir ikkje lett våt den 😀
      så fine ting 😀
      klememtingene <3

    13. Så koselige og fine gaver. Og den badehetten var supersmart. Noe sånt har jeg ikke sett før. Må nesten ta et dypdykk og se om jeg har noen gamle badehetter liggende rett og slett 😉
      Flott T-skjorte også. Passer fint til denne årstiden 🙂
      Ja, her i vår familie fyller vi året ganske tett om sommeren, så jeg har faktisk fått gave flere ganger jeg også, i andres bursdag 🙂 Vi er 3 stk som fyller året i samme uken i juni, og en i juli. Så det er ofte det, at vi kan risikere å få gaver i hverandres bursdager 🙂 Litt artig da 😉
      Ønsker deg en god natt, og en herlig uke <3 Klemmer <3

    14. Næi det får jeg aldri! Men, jeg skal fortelle min bror om den nye trenden og satse på at jeg bli invitert og får gaver neste gang han fyller år :-DDD
      Stoooor nattaklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg