Big Bangs siste kvinne lar vente på seg… ;-)

Du vet jo at vi har hele familien Big Bang nesten i hus her… Jeg har jo disse fra før…

De fleste har jeg og Hr Frodith kjøpt selv, for vi er ihuga Big Bang Theory- fan, og når vi er LTT barnslige i tillegg, så begynte vi jo så klart å spare på figurene som iom i spennende bokser som blir kalt Mystery Minis.. Det er NESTEN som Kinder -egg, men for voksne…og uten sjokolade…Men poenget er at man ikke vet hvem av figurene som er i boksene mang kjøper. 

Vi har vært heldige, og nesten fått alle i rad og rekke. EN har jeg også fått av Margarites. blogg.no, og det var Leonard Hofstadter 😉 Hun sendte meg den i posten, for hun visste jeg sparte. Snille Margarites <3

Når jeg noen gagn har kjøpt en “feil”, altså fått en jeg har hatt fra før….så har jeg sendt de til Elinslaaen.blogg.no, for hun er nesten like FAN som meg, og hun får ikke kjøpt dem der hun bor… 

I dag var jeg ute igjen…for å skaffe meg siste lille damen i familien, AMY såklart…

 
Den lille skjønne nerde-damen til venstre her…

 

Spenningen var stor da jeg åpnet “kinder -egget”


Og inni esken er en liten pose…og det er IKKE en hundepose…men bare en liten svart pose som er et

nytt spenningsmomment…. 😉 Krafse-krafse, og så var den åpen….

 


Og så VAR det  ikke Amy!! Men en ny Leonard… Så ELIN….regner med du er klar… 😉 For nå kommre det en 

til…Og du har ikke han så vidt jeg kan huske?? 😉

 

 

Sparer du på noe? 

Er du litt barnslig eller “ungdommelig”? 😉

 

 

 

#samleobjekter #bigbangtheory #leonard #mysteryminis
29 kommentarer
    1. Elin Slåen: Så bra 🙂 Da kommer den snart 🙂 Det blir sikkert super-vanskelig å få Amy 😮 Det er jo bare EN liksom…som vi trenger… Verre og verre for hver gang… 😀

    2. Wiiie 😀 Hipp Hurra- jeg er klar og har ryddet plass 😀
      Jeg var til og med i Sverige her for litt siden og så etter dem, men det eneste jeg fant var Game of Thrones figurer :O he he..

    3. Jeg har et ungdommelig sinn 😉 Men samler ikke på så mye akkurat nå. Jeg pleide å samle souvenirdukker. Men nå lages det ikke så mange sånne lenger, så interessen har blitt litt laber de siste årene. Jeg kan vel si at jeg samler på bøker. Helst innbundne bøker. Men det må være bøker jeg har lyst å lese 🙂 Men har jeg plass til dem? Nix! Men men….
      Koselige disse figurene da, synes jeg 🙂 Og det er jo kjekt å samle på noe…og ha gleden ved å se at samlingen vokser 🙂
      God klem til deg <3

    4. Ja han er en ordentlig rølpe and. Voksen utgave, og tror faktisk at han både røyker og drikker. Ganske så ufyselig figur, men herlig lesing. Lenge siden jeg har lest i dem nå. 🙂

    5. cuskima: Veldig god på engelsk også synes jeg da, men de har jammen funnet noen gode og passelige folk i Norge til dubbingen også 🙂 klemmer <3

    6. Vi også ser animasjonsfilmer på dvd…men vi har en del gamle på vhs…Men men vi får sikkert kjøpt de på dvd etter hvert.
      En av gubbens stoltheter er en serie som på norsk heter Ullkorn. Og en Arne Anka samling på svensk fra før han fikk løsnebb etter litt trøbbel med Kalla Anka. To av tegnerne han liker best er Tardi og Shelton

    7. Herlig med litt barnslighet. Jeg har samlet litt på kort, men det går i rykk og napp. Jeg samler minner 🙂 og jeg har en sånn gammeldags puttekasse som jeg fyller med bittesmå saker og ting fra ferier. Morsomt.

    8. haha barnsligheter/ungdomeligheter er bra!:)
      det bør en aldri vokse fra!! 🙂
      Jeg er barnslig 50% av dagen jeg 🙂 så ja, jeg er nok barnslig:) hahah!!
      Fikk høre på jobb i dag
      ” du er en mindre voksen du”
      -Åååh hvorfor det?
      “fordi du klatrer i trær sammen med oss, å så er du ikke så høy som de andre voksne”
      Vet ikke heelt om det er et komplimang eller ikke – haha

    9. eg er drittbarnslig -vi har nesten alle Disneyfilmene og eg elsker dem…..Askepott, Tornerose, Snehvit, Løvenes Konge, Jungelboken er nok mine favoritter….men datteren min sparer på hele serien så vi får nye hver jul -like kjekt -alle elsker dem
      men mine favoritter er og blir istid 1 og nr 4 herlighet eg dauer av Dagfin Lyngbø :D:D:D
      OG Croods er og knall….eg elsker sånne filmer som barna liker,men som voksne kan finne humor og glede i også 😀
      Ja også samler eg på krus og kjøleskapsmagneter fra forskjellige lang :D:D
      i <3 it 😀
      lykke til med å finne Amy
      klememtingene <3

    10. dedicat: Hvis du ser på innlegget omigjen nå, så ser du hvem jeg har fra før 😀 jeg hadde glemt å legge ut 🙂 Vi har alle dvd-ene som du ser også 🙂 Jeg samler ikke på så mye, men litt dvd, snøkrystaller fra forskjellige land OG disse her da…Til vi har fått Amy også 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    11. Trulte H: Så morsomt å høre at flere er litt barnslige på sånne spraregreier 😀 Vi er jo også sånne tegneserie-folk, og ser animasjonsfilmer på dvd osv.. 😀

    12. fruensvilje: Ja, kan jo like greit dele med noen som liker de godt også, når man får dobbelt av noen 🙂 Jeg sparer på disse, og gir oss når vi får Amy 🙂 Ellers sparer jeg på sånne snø-krystaller fra forskjellige land og byer 🙂

    13. godt du deler om deg med andre fan da 🙂 det var lurt.Jeg kan ikke si att jeg samler på noe inne i huset,bedre utendørs når jeg kan ønske meg stein og blomster 🙂

    14. Joda vi sparer, men for tiden går det mest i gubbens egne figurer og garn. 😀 Og så har gubben tatt opp tegneserie sparingen sin, mange gamle serier som kom ut før han hadde egne penger kommer nå i ny utgave og da klarer han ikke å la være å kjøpe dem. 🙂
      Så jeg vil si at vi er som noen små barn på mange områder. hehe samle på figurer og tegneserier.

    15. Jeg er ikke sikker på at jeg er barnslig.. men hender nå rett som det er at jeg får en bemerkning om at jeg aldri blir voksen 😛 Liker Big Bang,, men har aldri vært noen stor samler av noe som helst 🙂 Ha en fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg