Haalloooo!! :-)

Ja, det ER meg….


…bak alle blomstene her…

 

Jeg ville bare en snartur innom, for å gi alle mine bloggvenner en liten blomst igjen 🙂

Takk for at dere stikker innom meg hver dag, og  spesielt i disse tider, hvor det er rimelig

hektisk…hvor jeg fremdeles står på hodet i esker, maling og vasking…

og hvor  jeg ikke er meg selv i hele tatt her inne… Liten tid til både kommentarer og svar…

Så da er det likevel koselig å kunne takke alle om har vært innom med hyggelige kommentarer i dag,

med en liten blomst… Så glad som JEG er i blogg og bloggvenner, så er det superhyggelig at

folk er innom og skravler litt i sofaen min…. selv om JEG ikke alltid er der 😉

 

VÆRSÅGOD <3

 

 

 

#takk #blogg
42 kommentarer
    1. Tusen takk <3 Alltid så koselig med blomster <3 Du selv er jo en vakker blomst som sprer blogg glede her og der <3 Både fine innlegg og koselige kommentarer, så glad jeg fant bloggen din en desember 2012 <3 ha en nydelig sommerkveld <3 Klemmer.

    2. Inger: Ååå, så koselig <3 I dag har jeg bare gått rett hjem etter jobb, og rører ikke en finger, annet enn på tastaturet 😀 Veldig godt å vite at man er litt lyspunkt her og der 😀 Klem <3

    3. natheless: Så godt å høre, og jeg skal nok tilbake til å være litt mer inspirasjon etter hvert 😀 Men nå om dagen må jeg bare slappe av 😀 Ikke så ofte man flytter da heldigvis 🙂 Så det blir greit igjen snart 🙂 Klemmer<3

    4. Tusen takk for nydelige blomster <3 Klart man må innom på besøk rimelig ofte. Det er ikke så ofte man tross alt treffer på noen som er så gavmild, mild og god som du er, og som det er sååå behagelig å besøke 🙂 Alltid kjekt å se hva du byr på, og du har alltid et lunt smil på lur 🙂 En av mine favoritter det, å besøke deg <3
      God travelklem til deg, og ta godt vare på deg selv <3 <3 <3

    5. Tusen takk. Alltid hyggelig å sitte litt i sofaen hos deg og finne humør, inspirasjon, gledet og litt hjerterøsk!!!! Ha en herlig dag og kos deg i St.Hansnatten!

    6. Du er jo bare dagens lyspunkt 😀 med eller uten blomster. Men husk å ta vare på deg selv, det er viktig. Vi andre kan bare vente, vær du trygg, vi er her uansett.

    7. toveview: Jo nå nærmer flyttingen seg slutt. Det er den gamle vi flytter ut av som er der hovedfokuset er nå. KLargjøringen der. Den vi har flyttet til begynner å bli koselig 🙂 Ha en fin dag 🙂

    8. Så koselig med blomster! Og i dag har vi hatt den første sommerdagene med over 20 grader her. Det har vært så deilig, selv om det var ganske grått og regn i luften da jeg dro på jobb i morges. I kveld har jeg satt på terrassen hos mamma og kost meg i solen. Klem <3

    9. annebe: Ja, vi har brukt god tid på flyttingen og det er jeg superglad for 🙂 Men likevel har det krevd sitt, for det har jo tatt laaaang tid i stedet for 😮 Men snart ferdig 🙂 Klemmer <3

    10. ingerslilleverden.blogg.no: Jeg koser meg litt 🙂 Har tatt flyttingen litt med ro…men tatt laaaang tid. HOldt på en måned liksom 🙂 Men innen en ukes tid er vi ferdige med gamle leiligheten. Og da skal vi bare BO 😀

    11. Tusen takk det var hyggelig 🙂 ..hadde jo litt markblomster i vasene..men plass til en blomst fra deg også :)) Man kan ikke rekke over alt…må prioritere ellers går man på en smell…
      Men har forstått det slik at du unngår å gjøre flyttinga til stress…så langt det lar seg gjøre 🙂
      Sov godt og klem fra meg <3

    12. Koselig å få blomster av deg, men synes det er DU som skulle hatt blomster eg =) Som er så flink med flytting og jobbing og alt om en annen 😉 Har selv vert der så vet hvordan det er 😉
      Vil gi deg en bukett blomster tilbake eg 😉 <3
      Så ønsker eg deg en super kveld videre =)

    13. eg har hatt besøk og værtg lang tur med hundejentene og dertil dusjing pga SYKT med pollen i pelsen og på huden til Tussien….flyttet et skap og laget middag og lært besøket Wordfeud 😛
      så eneste eg rakk på blogg var litt surfing rundt og legge inn en utrolig vakker video så var i grunnen dagen neste over og det er kveld.
      Nå teller eg på knappene om eg skal gjøre noe gøy med håret eller vente til onsdag 😀
      ha en super kveld klemmerier <3<3

    14. Moving On: Jeg er litt lager i formen føles det som må jeg innrømme…men bare en uke igjen nå…så er det verste over 🙂 Da er det kun ETT fokus 🙂 NYE leiligheten 🙂

    15. cuskima: Ja, jeg er enig. Men det er veldig opp og ned, jeg opplver ofte at mange er ivrige på sommeren igjen også.. 🙂 Mer å skrive om 🙂 Så det varierer men har vært litt tregt besøk hos meg om dagen, og jeg er treg selv også 😀 Men jeg setter så pris på de som kommer fast og tar en skravel her 🙂 Klemmer og sees snart 🙂

    16. Er likssom tiden for mindre nett og blogging nå for de fleste -eg merker det på vennelisten også…..sorry følgelisten 😛
      takk for blomst og ha en super kveld 🙂
      klemmetingene <3

    17. Moving On: Ja, du skulle ta 😀 Og ja, når man er midt i flytting, og det varer og varer, får man ikke tid til så mye annet…hvertfall ikke jeg 😀

    18. Nåå takk for fiin blomst. Jeg tok en! Haha
      Det er virkelig kaos til tidermog flytte å få alt i boks, men snaaaart er du mål og alt er vasket/malt på.plass!!:)

    19. Trulte H: FOlk forsvinner gjerne litt i perioder 🙂 Noen er mer om sommeren, andre mer om høsten, og noen liker blogging best på vinteren. Og Frodith liker hele året 😀 Kom når du får lyst 🙂 Jeg er nok her 😀 i større eller mindre grad 😉 Koselig å blitt litt kjent med deg også <3

    20. Tusen takk. Jeg har etter at jeg fant bloggen din via Gretashobbyblogg hatt stor glede av å lese om dine påfunn og andre saker.
      Nå utover blir det nok mindre blogg og lesing av blogg på meg, men til høsten er jeg nok klar for noen mnd til med blogg og blogglesing.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg