Det ligger alltid noen på lur…. ;-)

Oi, skummelt tenker du kanskje?? Jepp…bittelitt…For når sola kommer vet du aldri hva som ligger på lur eller hva  du kommer ut for…

 


“Ringeren i Notre Dame” (dere vet han med pukkelryggen? ) med en gal svane på armen ….?

 


En gravid frosk med en gal svane,  som går til angrep, ?? (merkelig mye svaner… 😉 )

 


Et ransforsøk??…

 


Eller kanskje bli KILT til man jamrer i fortvilelse???… 😉

 

Nå regner det igjen, men jeg har hatt besøk av Peter Pan i dag , har du?? 🙂

 

 

 

#foto #skygger # skummelt #skyggebilder #peterpan
39 kommentarer
    1. Skygger er lov å ta bilde av, for der synes jo ikke ansiktene 🙂 i dag har det vært dårlig med skygger, men de kommer nok igjen. Håper på masse sol neste helg, da kan det bli kjempetøffe skyggebilder 🙂

    2. Haha på kanten de assa! Men om noen gir meg skygge, en plass og dumpe uti, så ja daaa kan jeg godta 22!:p hahaha
      Og jeg skal til syden, hahahaha

    3. margarites: Ja, han har det med å stikke av 😀 Ja, og skygger av små-troll kan bli skikkelig fint og er vel ikke ulovlig heller 😀 når det bare er skyggene 🙂 Vi satser på litt flere slike dager framover, og spesielt neste helg 😉 klemmer <3

    4. nydelig vær hadde vi først, folk lå og solte seg…..så datt tempen og vinden økte…nå var det sånn halvkjølig ute…
      tønnebålet er en institusjon her på Laksevåg….eg ser på BT video og følger med for det avr for travelt å gå ned dit med hundejentene. For mye folk og hunder for dem. Kunne gått alene,men kom hjem kl 22 fra jobb…spiste litt og hev i meg TO is….så nå bare leser eg blogger…og sløver med konsert i bakgrunnen og tønnebål på pcen….deilig med knitringen
      De som spiller er De Musikalske Dvergene -de med torsdagsfisken vet du
      du kan se her om du vil
      http://www.bt.no/tv/#!/video/100854/toennebaalet-live-fra-laksevaag

    5. Lek med skygger er jo teater, og teater er jo kjekt 🙂 Kreativt og utrykksfylt. Artige bilder, og jeg ser det så levende for meg 🙂
      Skikkelig underholdning dette 😀

    6. Synst det er veeldig bra sånn det er nå! Passe varmt, perfekt er det! Når de regner er de jo ikke kaldt og ikke for drependes varmt! I like it! Haha

    7. Peter Pan var en tur innom jobben, men når jeg skulle gå hjem og ha glede av selskapet hans – så stakk han av, gitt. Typisk! Vi som skulle grille og kose oss utenfor… ja vi grillet likevel, men spiste inne. Satser på at han skyggen kommer frem igjen en annen dag.
      Skyggebildene dine ble fine, og det er kjekt når skyggen blir til flere – det kan bli mye gøy da ser jeg 🙂 Jeg satser på å ta noen skyggebilder snart. Egentlig burde jeg hatt kamera fremme på jobb når det er sol, for da er sjansen størst til at jeg kan få fanget en flott skygge. Klemmer <3

    8. dedicat: Ja, du skal ikke se bort fra at du plutselig ser en som svinger seg avgårde med kamera, i en lyktestolpe eller noe, for å få et perfekt bilde 😀 Det kan fort være meg 😀

    9. Jeg regner med at vi har oss en tur inn i Oslo byen i sommer.. og ser jeg noen akrobatiske personer som lager skyggebilder nedover Karl Johan.. så vet jeg hvem jeg skal rope på 😀 Utrolig artig.. og et bra innslag av rytmisk trening også 🙂

    10. toveview: Moro med skygge-fotoer 🙂 Og jeg gleder meg til det blir mye sol OG skygge, så jeg kan gå bananas med kameraet 😀 Fikk litt sjansen i dag, og har en venninne som gjerne blir med på skyggesprell Takk 🙂

    11. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Uff, det hørtes ikke noe særlig ut :-/ Håper det blir fint framover, og her også 🙂 Kos deg videre du også <3

    12. Trulte H: Jeg synes skygger er noe av det morsomste jeg fotograferer 😀 Og har en venninne som gjerne stiller opp på litt skyggesprell. Men ofte leker jeg Peter Pan alene også 😀 Og i dag var jeg så sliten, så sånt fjas passer bra 😀

    13. He-he, artig skyggefotografering ! Med god og humoristisk tekst til, som bare Frodith kan, Jeg ler litt med meg selv her jeg sitter. Utrolig kreativt !

    14. Ha ha ha.. Herlig 😀 Peter Pan har vært her, men han var litt Lucky Luke i dag- raskere enn sin egen skygge… Så, jeg så bare skyggen hans, men jaggu var skyggen kjappere enn meg, så rakk ikke fange han på bildet 😉

    15. Hehe herlige bilder av skyggespill. Lenge siden jeg har gjort det, men var fasinert av det som barn husker jeg. Skummelt og spennende var det da, og nå. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg