Hvem er du??

Hvem er du som titter innom her? Kanskje ikke HVER dag, men rimelig ofte…

Noen vet jeg jo om, de som legger igjen spor og heter alt fra Karidansen og Ladyaugust

 

til Margarites og Evaswindow

 

 Dere VET jeg om…. Men alt i alt, til sammen i løpet av en dag, så er det mange flere innom  enn kommentarene tilsier, selv om jeg er heldig med kommentarer også jeg. Det er mange av de i løpet av en dag. Så jeg er  lykkelig for det altså.. <3

 

Men midt oppi alle de som er og titter innom , litt ansiktsløs,  fra Norge, så er det fast en 10-12 stykker kanskje av UTENLANDSKE lesere, og hvem er DE. Jeg vet om to som bor utafor grensa, og det er Nemi Rebella og Denblaasteinbukk, men det er jo bare TO 😉 Jeg er lykkelig for alle lesere jeg altså, om de gjemmer seg litt der ute for det meste, men det hadde vært kos og visst litt mer om dem også 🙂

SÅ:

Hallo!!! Alle dere ansiktsløse lesere 🙂

 Og  dere med utenlandsk kobling, hvem er DERE?? Hadde vært moro å vite det en gang 🙂

 Har du mange/noen lesere du ikke vet hvem er?

 

 

 

 

#blogger #kommentarer #lesere #innlegg #anonyme
21 kommentarer
    1. maiken: Ja, jeg tror også det er mest studenter etc som kan norsk 🙂 SKulle bare vært artig om de som ALDRI kommenterer hadde slengt inn EN kommentar, når jeg kom med et sånt innlegg 😀 Men neeeeii, det var nok de samme som kommenterte som pleier å gjøre det, ingen nye 😀 Men jeg synes det er hyggelig uansett jeg altså at folk leser 🙂

    2. Jeg har noen utenlandske lesere, noen vet jeg om, mens andre har kommentert av og til , og da viser det seg at det er nordmenn som studerer e.l i utlandet.

    3. Hihi…kjekt å bli nevnt her, tusen takk for det 🙂
      Jeg synes faktisk det er en av mine viktige oppgaver som bloggleser, at jeg av og til sier ifra at jeg har tittet innom 🙂 Og også for å vise at jeg engasjerer meg. Det er jo litt av luksusen det, med å være bloggleser. Man kan sitte hjemme i godstolen, og ta del i det som rører seg ute i den store verden, uten å løfte annet enn fingrene på tastaturet litt 🙂
      Jeg har mange lesere selv, men kun et fåtall som sier hei, eller viser hvem de er. Og ja, jeg kjenner godt på nysgjerrigheten innimellom 🙂 Det er hyggelig om noen gir seg til kjenne en gang i mellom i alle fall, og det skjer jo, fra tid til annen 🙂 Er ikke alle som kommenterer hver dag, men jeg tror de ofte leser likevel 🙂
      Så da sier jeg til deg Frodith…Kos deg på lørdagskvelden, viktig det 🙂 Klem <3

    4. Jeg er selvfølgelig innom hver eneste dag (bortsett fra de dagene jeg er på tur og ikke er innom min egen blogg en gang), selv om jeg ikke alltid kommenterer. Noen ganger er jeg nemlig innom og så skal jeg tilbake seinere for å kommentere (dette gjelder så klart flere blogger), men noen ganger dukker det opp ting- slik som at hundene mine trenger litt ekstra oppmerkosmhet, og da får de det 🙂
      Men, jeg er innom hver dag og leser og ser på flotte bilder og videoer av tegnspråk og alt det fine du deler med oss <3

    5. Pip, pip, her er jeg! Men vet du jo hvem er, men noen forblir ukjente for oss. Jeg vet at mange som leser blogg synes det er litt vanskelig å logge inn når de ikke har blogg selv. Da blir det uten kommentar fra dem i hvert fall! 🙂

    6. Har en god del lesere,men ikkje alle legger igjen spor…tror det handler litt om som eg hadde det……noen har så god kjemi at man føler man likssom.er en slags inntrenger….alle er gode venner og *alle kjenner alle* kansje litt vanskelig å plustelig si hei da…
      men at de leser betyr jo at de finner bloggen intresant da 🙂
      ha en nysjerrig dag 🙂
      her skal eg på jobb
      klememtingene <3

    7. Jeg har vel begynt stille og rolig å vise hvem jeg er her, noen kommentarer i ny og ne, først bare med navn, nå også med bloggadresse. Om det siste er så lurt vet jeg ikke, der går det i rykk og napp og kan være lange pauser. Jeg vil, jeg vil, men får det jo ikke alltid til. 😉

    8. Ja, skal tro hvem alle er. Hadde vært greit å ha oversikten over alle. Jeg har også mange utenlandske lesere. Fra mange land faktisk. Skal tro om det er utflytta nordmenn eller?

    9. Ja, jeg lurer også på det med de utenlandske. De må jo kunne norsk for å ha noe nytte av å¨lese. I alle fall hvis det ikke er bilder i innlegget. Det varierer gjerne fra mellom 5 og 10 stykker. Det er vel bare å akseptere at noen vil lese uten å kommentere. Det hender seg at jeg leser et innlegg uten å kommentere, men da er det helst en blogg jeg bare “stikker innom” – ikke en av dem jeg følger fast. 🙂

    10. Hei du..
      Ja mange lesere jeg ikke vet hvem er. Det er mange treff, og stort sett samme antallet av utenlanske som er innom.
      Jeg skjønner hva du mener.
      Vil også gjerne vite hvorfor , eller hvem de er..
      Hadde vært knall gøy å få svar..)
      Satser på at du møter noen da.:)

    11. Ja, de eneste jeg vet om er jo de som legger igjen kommentar, men jeg har mange faste lesere som kommer via Lillasjelsiden min og de legger ikke igjen spor etter seg, så det er helt ok 🙂 Bare koselig at de er innom liksom 🙂

    12. Jeg er innom hos deg stort sett hver dag, og gjort det i noen år, legger vel igjen temmelig så ofte spor, så du vet nok at jeg leser bloggen din, som jeg liker veldig godt.
      Ja, jeg har lesere som jeg ikke vet om, særlig mine utenlandske lesere, fordi de er mange, mange ganger dobbelt som norske, riktig nok er jeg ofte på reise, og promoterer nok bloggen min mye oftere da, enn her hjemme,så det er ikke så rart, men veldig sjelden de legger igjen spor, så jeg vet ikke hvem av dem som leser den når :), dessuten så hadde det vært gøy å se hva de fikk ut av den rare google oversetteren, en venn av meg som er katolsk prest i USA, men helt herlig form for humor, sendte meg en pussig oversettelse av min egen blogg en dag, og det ble superrart, og noe helt grovere enn jeg hadde skrevet ;).Ha en nydelig dag, fine deg <3 Klemmer

    13. Et godt poeng her,jeg har også mange lesere jeg ikke hvet hvem er og ennå flere som bare er innom for å se,hadde vært hyggelig om noen av dem la igjen et lite spor ja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg