Bergen kan sakene sine <3

Etter en lang togtur.i går….med en del stirring ut av vinduet…..både for den ENE…..

…og for den andre…..

 

(Vi så mye fint altså …:-D)

Var det greit å endelig komme fram…bli møtt av Cuskima på toget…. og få innstallert seg på hotellet…

Der ble Satlt, Pepper og Vaniljeogpepper værende å passe hotellerommet…så ingen kom og tok

ROM-godten min….

Jeg var usunn som bare det, droppet middag og gikk RETT på desserten….Sjokolademousse…;-)

 


Cuskima hadde med de to rottebabyene som Salt og Pepper fikk…og jeg og Margarites måtte jo kose

litt med dem…Trivelig gjensyn…Og siden det ikke har vært noe offisiell dåp på dem, så måtte jo det

gjøres:

 

“Cuskima, hva skal barna hete??”

“Chilli Kakao”

 

og

“Sitron Melisse”…

 

Sånn, da var DET gjort…

En supertrivelig kveld med Listbeth, Margarites og Cuskima. Og de var helt lik seg selvfølgelig. Helt

som jeg forventet, like koselige og lette å prate med.

 

Og ikke nok med det…Men tror du ikke Missmusicalqueen.blogg.no hadde sendt med Margarites

en bursdagsgave til meg da??!!! Jeg ble så glad at jeg er sikker på jeg rødmet bittelitt…


Oppi posen jeg fikk var nemlig…

 

…både en kjempefin Poul Pava-flaske (som jeg skal ha med på turen jeg skal gå med Kjersti i dag…)

OG ROM-godt…Og det var jammen bra for den andre var borte-vekk 😉

 

Snakker om velkomst til Bergen altså!! Her koser jeg meg! Nå skal jeg ut på tur med KJersti,

og i kveld møter jeg alle jentene igjen 🙂

 

Dette er livet!! Og jeg kunne ikke begynt sommerferien et bedres sted. Strålende sol utafor vinduet, og

en haug koselige folk i vente <3

 

Ha en fin dag du 🙂

 

Skal du gjøre noe hyggelig i dag?

 

 

 

 

 

#bergen #bloggvenner #bloggmøte #kaffe #sjokolademousse #sol #ferie #velkomst

#reise #togtur
43 kommentarer
    1. Så kjekt det så ut 🙂 Ingenting slår en skikkelig jentehelg <3 Og med dåp og det hele....toppen på kransekaken, rett og slett <3
      Klem <3

    2. toveview: Deilig å få ryddet litt da 🙂 Jeg har BARE ferie altså, skikkelig gasser meg, og nyter livet med bloggjentene 🙂 MORO! Får en liten tur med jentene i morgen også, før jeg setter snuten mot Oslo igjen 🙂

    3. ladyaugust: Har hatt en strålende dag fra ende til annen, med alle jentene. I dag var Inneuteferdig/Vanja og morsmiddag med også. Knallfine jenter 🙂 ååå shopping med engelen , det hørtes herlig ut 🙂 Jeg har ikke fått shoppet nok i det siste.. Spist mye god mat her 🙂 Søsklemmen <3

    4. 🙂 så koselig da <3 Det høres ut som du har det som plommen i egget. Her har vært en grisevarm dag, 27 grader og i morgen blir det like varmt. Jeg har holdt meg inne foruten nå i kveld har jeg vært ute og vannet vekstene. Jeg har fått vaske største-engelen sitt rom og vært på shoppings med Engelen og vi har spist ute pølser og noe rare poteter med fyll og ost nammi og masser av is 😀 <3 goodklæmme 🙂

    5. He-he, rottedåp da ! Det er i Bergen det skjer, fine navn ble det også 🙂 Ser ut til at du nyter oppholdet, turen dit, romgodtet og bloggvenniner, samt sol, som etter det jeg hører er sjelden vare i Bergen.
      Jo, i dag hygger meg med opprydding på “rotrommet”. Rotrom oppstår som følge av at en har alt for mye. Så rydder jeg, kaster noe og så blir det hyggelig, og det smitter over på meg, så da blir jeg hyggelig, he-he !

    6. annebe: Helt supert her 🙂 Både i går og i dag med Kjersti 🙂 og i kveld er det middag med alle jentene 🙂 Blir koselig 🙂 Ha en fin kveld Annebe <3 klemmer <3

    7. Fru Stussli: Ja, kjempekoselig 🙂 Du skulle også vært her 🙂 Klart jeg ville være følger til Emmerten, jeg skjønte det var henne 🙂 Skal hilse, og hils du også til frøken og Hr 😀 Klemmer masse <3

    8. Helge: Høres koselig ut med grilling hos søster, og sykkeltur på natta da 🙂 Her skinner sola, og har gjort i hele dag, så turen med Kjersti var topp 🙂 Ha en fin kveld du også, snart skal vi spise middag her 🙂

    9. ladyaugust: Ja, herlig dag i går, med kaker og mousse og kaffe og skravling. Og i dag har jeg vært hos Kjersti hjemme der, og gått tur i skogen der, og ved vann og på topp og i blomsterenger. Helt toppers. Og fikk lunsj og kake hos Kjersti, og du vet jo hvor flink hun er å lage mat <3<3 Namm!! Her skulle du vært søs <3 klemmer <3

    10. cuskima: Jeg hørte ingenting, så dette må jeg høre MER om 😀 Hi-hi…Været var knall og jeg har blitt foret godt før kvelden 😀 men orker nok mer ja 😀 Herlig dag, og blir herlig kveld <3 klemmer <3

    11. Vanja: Ja, dette har vært en strålende dag, med sol, blomsterenger, skog, vann , hund, nydelig mat og kake og Kjersti 🙂 Helt fantastisk <3 Og snart middag med dere 🙂 Bergen er topp <3

    12. karidansen: Uff litt kjedelig med jobbing i finværet, men sånn er det av og til…Her har solen skint og vi har vært på tur jeg og Kjersti 🙂 Kos <3

    13. Moving On: Ja, det er veldig bra 🙂 Bare kost meg fra ende til annen 🙂 Og nå venter middag om et par timer 🙂 Og har vært på tur med Kjersti <3 SÅÅ koselig <3 Jepp, da er de døpt 😀

    14. lithanna: Her har det vært kos, i skogen med Kjersti 🙂 Deilig med sol når jeg er i byen her 🙂 Som syden omtrent 🙂 Ha en fin kveld du <3

    15. Elin Slåen: Dagen har vært skikkelig herlig så langt 🙂 Mat og kake og lang tur med Kjersti 🙂 Jeg er superheldig, fikk gave av en jeg ikke møter også, hun sendte med Margarites <3 Nå er det snart klart for skifting og så treffe alle til middag 🙂 Da kommer Vanja også 🙂

    16. margarites: Nei, jeg er ikke så lettskremt 😀 He-he. Blir kjempekos å møtes igjen i kveld 🙂 Har hatt en strålende dag med Kjersti 🙂 klemmer <3

    17. Dette virker jo som det er en superfin tur og en bra start på ferien for deg :)) Dåp og greier..hehe..
      Kos dere i kveld også 🙂 Klem <3

    18. Åh så koselig!!!!
      Gleder meg til neste blogginnlegg fra frodtihsen i Bergen <3
      Jeg skal hilse fra Emmert og si det var hyggelig at du ville følge henne ;-D
      Hils damene
      Mange klemmer fra Frua og Frøkna

    19. Det var koslig. Fin togtur over fjellet med mye snø, sa på radioen nå at det var sendt ut flomvarsel på vestlandet. Slik er det bare. Dro tidlig til Sandvika og bada på Kalvøya i formiddag, mht til all trafikken dro jeg før de fleste hadde våkna. Deilig vann og mere folk kom til da jeg dro kl 10. Skal i ettermiddag til søster på en grillsak, mulig det blir en sykkeltur i kveld/natt. Ha en fin aften i Bergen.

    20. Eg har kost meg med hundejentene og nå skal vi litt på tur før noen ærend og så er det middag med deg og de andre fine jentene i kveld 🙂
      gleder meg -god tur og så sees vi snart
      forresten hadde salutt for at du og Kjersti kom dere opp på Fløyen hahahaha
      klemmeting <3

    21. Ble en fin dag dette:) så kjekt.
      Jeg jobber i Hagen og gleder meg til kvelden ikag med dere alle sammen.
      Bra dåpen er unnagjort:)
      Kos deg i Bergen på en strålende sommerdag:) kunne ikke blitt bedre:)

    22. Åh , så trivelig det så ut.Høytidelig Rottedåp til og med…. Jeg skal jobbe til klokka 22 i kveld og på’n igjen klokka 7.30 i morgen, så det blir ikke noe annet “sosialt” enn jobben før tidligst i morgen ettermiddag i alle fall. Men dattera mi kommer hjem på sommerferie i dag <3 og jeg tror hun komme hit på mandag. I helga er det søskenbarntreff hos moren min. Da tror jeg alle åtte barnebarna til mor + deres ektefeller/kjærester og unger er samlet. 🙂

    23. Åå det høres ut som en hærlig og braa bergenstur!!
      Høres ut som du koser deg mye, det er bra!!:)
      Gratulere til de to små som nå offesielt er døpt også! Haha
      Så må dere kose dere alle sammen igjen i kveld!:)

    24. Så koselig! Velkommen til Norges vakreste by:)
      Skal k Nordnesparken i dag jeg.
      Feire livet rett og slett.
      Sitter sikkert et sted nede med sjøen 🙂
      ha en super dag i solen 🙂

    25. Jeg fikk også Poul Pava drikkeflaske i bursdagsgave 😀 Så heldig du er! 🙂
      Høres ut som dere koste dere maks, og satser på dagen i dag blir like bra 😀

    26. Så bra at vi ikke skremte deg bort 🙂 Det var en superkoselig kveld i går, så kjekt å få møte deg (de andre to har jeg jo møtt før). Og jammen er jeg heldig som fikk være med på barnedåp også – eller rottedåp 🙂 Kos deg masse på tur med Kjersti i finværet. Vi sees i kveld 🙂 Sommerklemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg