Enda mere!!

Ha-ha…du trodde vel ikke jeg var ferdig??

Jeg er aktiv når jeg første setter i gang. Og når jeg er med bestevenninna mi fra barndommen, så er det så enkelt liksom. Når man kjenner hverandre så godt, så glir alt så glatt.. Vi har stort sett lyst til de samme tingene: Gå trim-tur, leke Helse-farm et par dager, kose oss i sofaen og skravle og spille Wordfeud, eller som du har fått med deg: gå på fotosafari og besøke flotte gallerier.

Og her kommer siste lille plass vi var innom på vår Galleri-dag: Solli bruk. Det er en gård, hvor bygningene hadde sett sine beste dager visstnok…før de som driver det hadde tatt over og laget galleri der 🙂


Fine omgivelser, hvor man kan ta seg en kaffe når man er ferdig med den åndelige føden 😉

Denne dagen hadde det regnet mye, og ingen andre enn oss var på besøk..

 


Vi er jo glad i bever, min venninne og jeg…så denne måtte jo få være med….

 

En fin kunstner hadde utstilling i en av husene. Randi Strand. Artig kombinasjon av gammelt og nytt… i grafikk…

Amerika-farere av ulike slag….?

 

 

 

Neste kunstner som skal dit er Pushwagner.

 

 

 Har du vært på Solli Bruk noen gang?

Liker du å gå på utstillinger?

 

 

#kunst #galleri #utstilling #pushwagner #randistrand #grafikk
25 kommentarer
    1. Nei du,, der har jeg ikke vært gitt.. men nå innrømmer jeg tvert at jeg ikke løper ned gallerier. Som jeg vel har nevnt så har vi vært minst 50 døgn i Paris.. og der er det noen gallerier– Blant annet et bittelite som strekker seg over noen kvartaler og heter Louvre ,, og vi gikk inn,, dura gjennom rett mot Mona Lisa og gikk ut. Vi har antagelig verdensrekord i korteste besøk,, men nå ble jo ikke det registrert og kommer neppe i Guiness boka 😛

    2. Aldri vært der før, men så skikkelig flott ut.
      Vet du, jeg hadde faktisk aldri vært på kunst utstilling før jeg begynte å jobbe i barnehage der det er mye fokus på kunst og kultur. Første kunstutstilling jeg har vært på må nesten være Astrup og Munch faktisk, og det med barnehagen.

    3. passion4lifeandtravel: Jeg synes de bildene var fine 🙂 Men vil ikke ha de på veggen, da var mer de små tingene jeg la ut på torsdag i min stil 🙂 Små bilder og små figurer. Jeg har en liten leilighet vet du 😀 Hi-hi Klemmer <3

    4. Ritamarita: Ja, mye jeg rekker over 🙂 Moro med ferie, får tittet seg rundt litt 🙂 I dag blir det kafe og senter-trasking 🙂 Klemmer på rekke og rad <3

    5. Min matgale verden: Nei, denne var litt mer i min stil 😀 Ja, likte de bildene, men kjøper ikke sånt til veggen min. Men liker å se det 🙂 KLemmer <3

    6. For en flott utstilling <3 Nei, der har jeg ikke vært, men jeg liker godt å gå på utstillinger <3
      Ser ut som du koser deg som bare det, og det er jo som du sier selv, enkelt som bare det når man er sammen med en bestevenninne <3 Klem <3

    7. maiken: He-he. Jeg liker ikke LEEENGE av gangen jeg heller. Jeg og venninnen min var inne på dette galleriet og utstillingen kanskje i 20 minutter 😀 Og de andre galleriene er mer sånne salgsteder, og går fort unna 😀

    8. Jeg liker bilder, men er ikke glad i å gå på museer eller gallerier. Min datter og jeg var i New york i fjor ,og hun var litt rystetover meg da vi var på Mets (Metropolitan museum of art). Jeg fikk nok etter en halvtime :), mens hun kunne gjerne ha surret rundt der i flere timer. Altfor mye å se….:)

    9. ingerslilleverden.blogg.no: Vi har kost oss så veldig. Hele gårsdagen var full av alle de andre galleriene vi var på 😀 Jeg har kjøpt kunst skjønner du 🙂 Nå er jeg hjemme igjen og har vært med Hr Frodith på Ikea og kjøpt NYTTIGE ting 🙂 Kos deg du også <3

    10. For en flott utstilling! Jeg er nok for dårlig å gå på utstillinger…. Jeg liker det egentlig- men får liksom ikke dratt avsted..Sukk….
      Det ser ut til at dere har storkost dere<3
      Gooood helg- fortsett å kose dere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg