Postmannen på sommeren…

 

Du husker kanskje han her….? Og at jeg beskylder han innimellom både for det ene og det andre…? Når han uteblir i lengre tid, og det gror spindelvev på kassa vår…DA er jeg sikker på han ligger og later seg i stedet for å gå ut med posten….Den hengslete guttungen blir beskyldt for å henge på hjørner i arbeidstida…ta seg en røyk i stedet for å komme med brev og post til meg…Og jeg har til og med trodd han kunne være KIDNAPPET…, helt uforskyldt så klart….da det var tomt hos oss litt FOR lang tid…

Men nå har jeg virkelig møtt han…Og han har faktisk vært riktig så flink om dagen. Det har rydd inn med pakker her…på det nye stedet jeg bor… Og jeg synes han har vært flink til å omstille seg til ny adresse 😉  Men i regnværet her om dagen hadde han nesten “tatt lvet av” boken til Lithanna… Den kom utenfor konvolutten, og konvolutten så ute som den hadde sloss med en hund… Sååååå….han fikk litt skjenn for det da…Av hun med rullene du kjenner… 😉

 

 

Men så …i går var han riktig så flink da…Kom med sommer-gave fra Mammaen til Storegutt -Supermann. Du husker henne , ikke sant? Venninnen min som jeg dro til Langesund med i fjor…og så “Polkabjørn og Kleine Heine” i aksjon… Hun som jeg har funnet i voksen alder, og har mange koselige reiser med, og fine lange rusleturer med hvor vi løser det meste 🙂

Og i går altså…hadde hun og Storegutt Supermann


…som er i sving med meg her..

 

De sendte meg SOMMERGAVE!! De er skjønne altså 🙂

Og de sendte både noe jeg kan glede meg OVER: Supermanns tegning <3

OG

noe jeg kan glede meg TIL: Sudokuoppgaver 🙂

Kjempekoselig!! 🙂  Så nå skal postmann få konfekt neste gang jeg ser han 😀

 

Har du fått noe kos i posten i det siste?? 🙂

 

 

#pakke #supermann #venninge #gaver #postmann
30 kommentarer
    1. Når det kommer hjem i posten skal du få vite det?
      Når jeg skal til Oslo.
      Det var meningen nå i løpet av Juli. Da bruker vi alikevell å kjøre nedover til Sverige? Litt usikker nå da det ikke er særlig lønsomt.
      Tro meg når vi legger planer skal du få vite det med en gang.
      Jeg har lyst på et show. Så jeg følger med.:) Ikke så mange av de her i Bergen. Reist mye til Oslo for å se ting live.:)

    2. Jeg har muligens sendt mer enn jeg har fått- til og med regninger har uteblitt litt vel lenge, så jeg veit ikke jeg. Men i går fikk jeg en regning, men den er egentlig ikke til meg så da gjorde det ingenting. Men, så har jo jeg det aller meste på både avtalegiro og efaktura, så det er i grunn generelt lite post- jeg har jo “nei takk til uadressert reklame” på postkassen min også 😉
      Men, her om dagen fikk huseieren et brev, som var til meg! Da er det jo ikke rart at min postkasse er tom, når det er hu som får posten min, og vi har ikke en gang samme navn på postkassen :O Uansett, i det brevet lå det en liten premie- fra verdens beste Frodith <3

    3. Så utrolig koselig sommergave, og tegningen var skjønn <3
      Ikke minst dansebildet av dere to fininger <3 Det er godt du begynner å få litt oppdragelse på postmannen :). Postmannen hjemme hos meg pleie å være veldig flink til å komme med regninger, også gir han meg koselige bøker fra energica bokklubb som jeg som regel har glemt å avbestille :).Nyt fine sommerdagen når den kommer, her har jeg allerede hatt deilig morgenstund for meg selv lenge, og det er herlig med sånn stille alene tid på morgenkvisten her i Thailand <3

    4. dedicat: He-he…du har noe i vente i postkassen din…Den er bare litt tregere med postgangen enn de med ansiktsmaskene 😀 For DET ville du vel ikke ha vel 😀 Kos deg du også 🙂

    5. fikk masse i posten forrige dag så har vært litt tomt siste dagene……
      du fikk jo superpakke i dag du -heldige deg 😀
      eg hadde neppe fungert til hverken svingom eller tur i dag….ikkje sudoku heller..er helt bomull i kalotten….
      må snart lufte hundejentene og legge meg igjen tror eg
      nattinatt <3

    6. Så herlig,, alltid spennende på nye steder om posten finner frem.. men nå har jo jeg bodd her siden 1985,, er vel heller nye postmenn som er utfordringen. Men nå har jo ikke jeg fått noe spennende i postkassa på evigheter, så jeg vurderer å skrive brev til meg selv 😛 Kos deg i helga

    7. fruensvilje: Jeg skal sende han postmannen MIN nedover til deg, for han har med pakker altså 🙂 Og da sender jeg han videre ;-D Hi-hi Fint du koste deg med masken 🙂 Klemmer lørdagsklemmer <3

    8. Min matgale verden: Klart du savner meg, for jeg savner deg også skjønner du. Og jeg tror det hadde vært HELT riktig å bo i nærheten av hverandre. Det hadde vært storkos med daglige turer, og jeg kunne blitt sprek. Og vi kunne møtt sauer innimellom, og kanskje svømt litt og alt. Gleder meg til du kommer til Oslo. Du må innom HER, og vi finner på noe annet kos. Kanskje en tur her også? 🙂 Jeg får legge en slagplan 🙂 Klemmer min venn <3

    9. karidansen: Hi-hi, jeg synes du er veldig søt jeg Kari, det med masken. JEG er helt lik 🙂 Jeg kan ingenting om sminke og sånne ting, jeg napper ikke bryn, jeg tar ikke håret på leggene, jeg bruker verken nattkremer eller dagkremer eller noe som helst. Så jeg må spørre om ALT på sånt, så du skal ikke være flau 🙂 Du fikk jo bruk for den og koste deg med den, og det kommer nok mer i posten, enten spiselig eller ikke 🙂 Stor klem til deg <3

    10. Veronica S: Hi-hi, så bra du likte det 🙂 Moro med ting i posten ELLER overbringt med Margarites 😀 Det duger rimelig bra det også <3<3

    11. he he ikke bare bare med sommervikarer og postsendinger :)) tenker all postlevering ordner seg rett til slutt .
      Jeg fikk jo pakke fra deg og det var jo koselig 🙂 ellers er det mest brev fra leger og sykehus som kjem til meg 🙁

    12. Åååå, så koselig!! Så gøy med gaver i posten. Vet du, jeg savner deg, for jeg likte å ha deg med på tur!! Åh, som jeg skulle likt å ha deg i “nabolaget!” Men men, ikke lenge før vi møtes i Oslo. Og kanskje møtene våre “live” blir enda bedre når de er så sjeldne 🙂 klemmer gode lørdagsklemmer

    13. Herlig bilde av deg og den vesle dansekavaleren! Ja, fantasi har Frodith, både MED og UTEN hårruller, DET er det ingen tvil om….. Ja, det skjer vel mye skummelt i Tigerstaden, så ….postbudet kan jo bli……. spist opp av en tiger! Har du tenkt på DEN muligheten?? Ja jeg fikk noe koselig i posten her om dagen : En ansiktsmaske forkledd som sjokoladedrikk med appelsinsmak! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg