Hva tenker jeg DA….? :-)

Dette var jo faktisk det jeg startet med på søndagen. Første bildet.

 Oppdraget ble gitt av  Rundtomkringtrorjeg.blogg.no, og det gikk rett og slett på å fotografere:  “det første jeg tenker på når jeg går ut døra..” .Og jeg må innrømme at DET er ikke mye spennende…For det første jeg tenker på, og helst BØR tenke på…er at jeg må låse døra 😀

Altså nøkkelen må fram…

 

Så noe mer spennende ble det ikke ut av dette, uansett hvordan jeg vridde og vendte på det 😀

Men oppdrag fullført, eller hva??

 

Hva er det første du tenker på når du går ut døra??

 

 

 

(minner også om konkurransen min som jeg har gående fram til i morgen kveld 😉 Trykk HER)

 

 

 

#foto #fotoutfordring #fotooppdrag #fotochallenge #nøkler
30 kommentarer
    1. Eva: Jeg har jo faktisk BEDT om disse oppdragene, synes det er moro å gå på oppfordring fra andre 🙂 Nå kommer det snart mer HÅR her, som er dagens tema 😀 Nyfarget hår nemlig 😉 Jeg har mye energi nå, og det er ypperlig å bruke på sånt 🙂 Prøvde nemlig å jogge i dag, og det går IKKE… 🙁 pga menisken.. Kjempevondt 🙁 Men gå og ta bilder kan jeg 🙂 Klemmer i bøtter og spann <3

    2. Å låse døra er noe som er en ren refleks hos meg. Sånn at noen ganger, må jeg gå tilbake for å sjekke at jeg faktisk hadde låst 😉
      Men ja, vil vel si at oppdraget er utført her 😀 Godt gjort at du tar sånne utfordringer 🙂 Det hadde ikke passet for meg i alle fall, på det nåværende stadiet 🙂
      Klem <3

    3. ja mine legger seg ikkje før eg går -haha og engang glemte eg låse buret til Fendi og måtte inn igjen.
      Der sto fantefjset midt på gulvet hahah a 2 sec etter eg gikk 😛

    4. cuskima: Hi-hi…ja mye som farer gjennom hodet 🙂 Glad jeg har kun nøkkelen å tenke på 😀 Trikker kommer hele tida, rottene ligger i RO 😀

    5. maiken: Ja, mye man tenker på når nøklene er i låsen 😀 Jeg har fått inn noen tegninger, og noen er i Paint, og noen er for hånd, to for hånd faktisk 🙂 Riktig så søte 🙂 SÅ det er lov det også 😉 Om du skulle få lyst i morgen 😉

    6. Laila MA: Ja, når jeg LÅSER tenker jeg på mye nytt, men her var det hva det første jeg tenkte på i det jeg gikk ut døra…Som jeg fikk i oppdrag 🙂 Og da er det nøkkelen først på meg 😀

    7. Jeg tenker: Er pus ute eller inne, har jeg med meg alle nøkler,( lite kjekt å bli låst ute…), har jeg mobil med…Det hender jeg glemmer noe, alt etter hvor travelt jeg har det…:) P.S Jeg har en jobb å gjøre med den tegnegreien, jeg må lære meg det, men må vente til min datter kommer hjem…..:), så kanskje neste gang…

    8. Hanne: Her må man låse uansett hvor kort man skal 🙂 Med alle nøkler som finnes 🙂 Ja, får håpe det blir NOEN flere som tegner 😀 Men jeg regnet som sagt ikke med det helt store. Jeg kjenner til hvilken konkurranser jeg pleier å få med mange folk på, og det er oftest foto-konkurransene, med skygger f eks…og andre. Og sånt med tegninger etc , da er folk litt beskjedne 😀 Men det er moro om det blir NOEN, det er nok det 🙂 Så TEGN i VEI ja 🙂

    9. Hos oss trenger vi ikke låse døra, med mindre vi skal bort fra huset. Da tenker jeg også på nøkler, både å låse og huske på bilnøkkel og mobil. Ellers er det været jeg legger merke til og hvordan det står til med blomstene ute. Håper du får maaange bilder, – tegn i vei folkens!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg