En lang og sliten 2CV ;-)

Jepp…jeg kan ikke skryte av å være noen LITEN 2CV, men en 2CV like fullt…

Jeg har det ganske travelt på jobb om dagen, og er veldig sliten når jeg kommer hjem… Det er en del nytt på jobb, men det kommer til å gå seg til…

Det som er strålende moro på sånne litt slitne dager, er å lese dine og de andres kommentarer. Som f eks i dag, innlegget i dag tidlig om hvilken BIL du hadde vært….Altså om du hadde vært en bil da…  (les HER)….det fikk så mange gode og festlige kommentarer, og begrunnelsene for at DU hadde vært akkurat den bilen er hysterisk morsom lesning for meg…som elsker sånn slags moro 😉

SÅ tusen takk til alle som har vært og fått meg til å glise i dag på morgeninnlegget <3

 

 

 

#takk #bil
11 kommentarer
    1. Jeg får aldri med meg alle innlegg jeg så den så jeg ikke, men jeg vil gjerne være en strøken mercedes med autmatgir som går over alt men jeg er mer som en rusten holk som humper og går tror jeg 🙂

    2. God morgen. Motoren er i gang her og har fyllt på besin i form av frokost i kroppen min. Gir ikke full gass før kl 2 da arbeidsdagen min starter denne uka. Inntil da putrer jeg på lavgir og så langt har ferden gått fra kaffetrakter til internett. Jeg parkerer hos ymse blogger går ut av bilen og skriver noen kommentarer. Før jeg gir gass og kjører til neste blogg.

    3. Det er kjempemorsomt for oss også. Jeg har humret meg gjennom de forskjellige svarene i kveld 😀
      Det er bare du som finner på slike morsomme ting<3
      Stoooor klem

    4. Håper du får ladet batteriene hjemme 🙂 Liker godt de innleggene dine, setter igang de små grå. 🙂
      God kveld skjønne Griffith 😀 (ordlisten vil altså bare ikke høre etter..)

    5. Herlig.
      Jeg kom på, vi hadde en sånn bil som du beskriver her, i allefall en som lignet i gamle nabolaget mitt. I rødt. Den het Bert.
      Vi hadde en VW gammel boble en gang..en grønn med navn Emma

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg