På “kjøret” igjen….. ;-)

Altså ikke noe “skadelig” kjør…Ikke så veldig hvertfall 😀

Jeg kjenner bare at det er noe som “trekker” noe voldsomt på Byporten nå…Hanne Beate (bloggløs bloggvenn) har tipset om at det befinner seg mengder med NYTT på Desigual-butikken der…og jeg kan formelig høre de blafrer med ermene og skjørtene sine på kles-hengerene der borte… Jeg merker det river og sliter i både bein og lommebok…  Og jeg aner en SØVNLØS natt i natt, i spenning på hva som venter der borte i morgen… 😉

Ikke det at jeg ikke har NOE fra før liksom…

Jeg har jo denne: 


…som jeg kjøpte i fjor…

 

Og denne som jeg også kjøpte i fjor…

 

 

Og denne mer vinterlige utgaven, som jeg faktisk kjøpte i fjor høst….


…på en tur med jobben…Og som du ser er jo nesten alle kjøpt på tur, og ligger og later seg på hotell-sengen… 😉

 

Den siste jeg kjøpte er DENNE, sommer-lette saken… 😉


…som jeg kjøpte i våres…

 

Men tror du DETTE er nok da? Som folk på kjøret liksom…:

-Jo mer man har fått smaken…jo mer må man ha….

 

Så i morgen er det altså “straka vegen” ned å hente nye forsyninger 😀

 

Har du noen klær du liker ekstra godt?

Er du glad i å shoppe?

Kjøper du utnyttige ting? Eller bare nyttige?

 

 

 

 

#klær #shopping #desigual #kjoler
50 kommentarer
    1. Desiqual har utrolig mye fint. Har hatt litt problemer med å komme inn i de klærne ettersom mange av dem er litt smale i siluetten, men nå er det håp for meg også, siden jeg har krympa litt de siste månedene mener jeg 😉

    2. Det hørtes lurt ut å ikke kjøpe noe når det ikke var noe du likte helt. Jeg er også nøye på sånt, ellers blir det bare liggende i skuffen. Håper du ikke ble altfor skuffet over å ikke finne noe, – mulig de tar inn mer høstnytt seinere. En fin søndag ønskes deg!😊

    3. maiken: Nei, Hr Frodith er aldri sur når jeg shopper, han deriomot UNNER meg å shoppe. Det innlegget med for mye klær og sånn gjaldt ikke HAN,, var mer ment sånn generelt. Hr Frodith er heller motsatt nesten 🙂 Synes jeg BØR unne meg noe 🙂 Men jeg fant ikke noe da 🙂

    4. cuskima:Jeg bruker også noe i filler…Spesielt kosebuksen min…Den jeg har nå er HELT gjennomsiktig, men jeg kaster den ikke 😀 myyyyk Fant ikke noe som fikk flytte hjem til meg 😀

    5. Hanne Beate: Takk, ja er glad i disse. Og spesielt de turkise, og den mørkeblå med den gule sola på .-) Fant ikke noe jeg måtte ha med hjem 😀

    6. morsmiddag: Jeg liker dem alle sammen, men bruker mest de med kort arm. Fant ikke noe nytt i dag, men blir vel sikkert mer der utover høsten 🙂

    7. Jeg har en hel avdeling med denne type klær nå. Har sikkert alt for mye, men jeg bruker de jo hele tiden. Skjørt, kjoler, gensrer, opper og shorts og bukse.. Jeg kommer ikke til å gi meg heller. Glad farge klær? Jeg er da flink til å handle på salg.. For hver kjole jeg kjøper får jeg to for prisen av en stort sett..)

    8. Lekre kjoler!! 🙂 Skjønner godt at du er hektet på de der! Jeg liker Freddy wr.up buksene veldig godt, litt hekta egentlig 😀 Kos deg på shopping!! 🙂

    9. Av og til er det kjekt å shoppe. Men økonomien har vært litt vrang, og da har det ikke vært kjekt å shoppe 😉 Og jeg forsøker å kjøpe ting jeg vet jeg vil bruke. Men, noen ganger faller man for fristelser til ting som kanskje ikke var de mest nyttige likevel 😉
      Nydelige kjoler du har. Er jo ikke akkurat rart at du har lyst på flere <3
      Happy Shopping <3 Klemmer <3

    10. Ordentlig fine de kjolene dine! 😍
      Jeg vet du er veldig glad i det merket, og da jeg så på facebook-siden til Desigualbutikken (de heter “Dshop Oslo” der, om du skulle være på fb) at de skulle ha 20% rabatt på de nye høstklærne, måtte jeg jo tipse deg. 😊💕 Vet de pleier å ha salg på black friday i slutten av november og ifjor hadde de også høstsalg da. Jeg liker det merket veldig godt, og har foreløpig ett skjørt, to topper og maken til den grønne kjolen din øverst, – må bruke str. xl eller xxl da de er litt små i str. Gleder meg til å se bilder om du skulle finne noe!😊 Lykke til på shopping!🍀

    11. er noe med de klærene….eg har en ny kosedress nå etter min gamle har vært brukt siden 1999…….hahahahahahaha
      har vært fler i mellomtiden men ingen var gode…..denne derimot….ahhhh pure joy
      <3
      nattinatten <3

    12. Du har jo funnet din butikk å handle klær i, og det er virkelig fine kjoler til deg.
      Jeg er ikke så altfor glad i å shoppe, men tar meg en razzia iblant.
      Lykke til handelen, håper ikke Hr. Frodith blir sur…..:)

    13. Ja, elsker å handle kle. Eg var totalt motsett som liten/ ungdom / ung vaksen, denne interessa kom faktisk då eg vart mor. Betre seint enn aldri 😉 Og elskar Desigual!

    14. cuskima: Joda, jeg shopper jo også og bruker bare NOE…til det er i filler 😀 men håper å finne noen sånne plagg igjen nå, sånne som skal bli filler til slutt 😀 Klemmer <3

    15. Kjolene er fantastiske til deg <3, så forstår godt at du bare må en tur innom i morgen <3
      Gleder meg til å se hva du finner denne gangen :).
      Selv er jeg dårlig på shopping, jeg reiser jo alltid bort pengene mine :), så prinsen i familien står for shoppingen <3

    16. ladyaugust: Verdens beste søsklem på vei over 🙂 Jeg skriver på teksten min fra morgen-innlegget. Spennende 🙂 Den har modnet i hele dag .-D Og skriver LITT nå, og resten i morgen tenker jeg 🙂 Må sove litt på NOE 😀 Har du hatt en fin dag 🙂 ?

    17. elsker å shoppe,men hovedsaklig til andre,,,,eller hudpleie……eller interiør….klær…joda innimellom….men ellers liker eg ofte de samme tingene til de er helt ødelagt hahaha 😀
      lykke til på shopping 😀
      klemmetingene <3

    18. Hahaha har man funnet favorittkjolebutikken så har man og jammen har du mye fint søs <3 Masse lykke til med shoppings i morgen, håper du finner noe du blir kjempeglad i 😀 Jeg elsker shoppings <3 gooodklæmme-snart-nattaklæmmen 🙂

    19. Ja, har jobbet kveld+dag og da ble det ikke så mye tid til å stikke innom her før i ettermiddag.Lykke til med kleshandel!! Da blir det spennende å se hva slags kreasjoner du evt anskaffer! Ja, for jeg regner med at det kommer bilder? 😀

    20. Ja!!! Slipp deg løs 🙂 de har så mye fint. Lenge siden jeg har kjøpt noe der men jeg har en kåpe som jeg elsker! Har brukt den så mye at den nesten ikke henger sammen men klarer ikke å kvitte meg med den. Ellers er jeg veldig glad i Odd molly. Gleder meg til å se de nye kjøpene dine 🙂 klemmer <3

    21. De kjolene du viser her er kjempestilige og veldig “Frodithske”. Ja, jeg skjønner godt at det brenner i lommeboka di! Jeg gjorde jo et handleraid på Lillehammer i juli, så jeg har stillet tørsten for ei stund…..men skal si jeg koser meg med å kombinere alle plaggene jeg kjøpte! 😀

    22. natheless: Å ja, jeg glemmer at du er forfatter jeg. Klart du har mye å gjøre 🙂 Stakkar armer. Bilder er lurt <3 Gleder meg til å se <3 klemsiklem 😀

    23. Jobber med mine tekster, så fingrene verker!!!!! Ny bok på trappene før jul. Innimellom er det husarbeide, besøk og skuring hos familie. Men i dag har jeg fri og nyter kvelden. Den herlige solnedgangen!!!! Jeg skal prøve å legge ut bilder i morgen. I kveld rekker jeg ikke mer. Klemsiklem 🙂

    24. natheless: Jeg trenger litt høstklær også. Håper de har noen fine topper også 🙂 Hva holder du på med om dagen da?:-) klemsiklem i kvelden <3

    25. Lisbeth Pedersen: Du har jo vært mer på blogg enn på lenge du, i det siste 🙂 Jeg vil gjerne se degn 70-tallskjolen altså <3 Du kan jo låne av noen også? Vi har masse i kottet hos mamma 🙂 mamma sydde også 🙂

    26. Blir sikkert koselig for deg. Du er så fin i dine kjoler. Lykke til. Jeg holder meg langt unna butikkene i helga, men jeg må ta meg en tur en ukedag. Trenger høstklær jeg. Klemsiklem til deg i kvelden 🙂

    27. Så utrolig lekre kjoler du har <3 Flotte mønstre i nydelige farger 🙂 Jeg liker ikke å shoppe, tingen er egentlig at jeg aldri finner noe. Nå sitter jeg å prøver å sy en 70 talls kjole. Skal på 50-70 talls fest i oktober, men når jeg skal sy, må det planlegges nå. Er jo mulig jeg ikke klarer å sy, da må jeg ut å kjøpe.
      Prøver å få tid til å lese litt blogger om dagen, håper å snart komme sterkt tilbake 🙂
      Ha en strålende helg 🙂
      Klemmer

    28. Fru Stussli: Jeg mååååå jo bare, det er salg 😀 Gleder meg <3 Og kafe med venninnen min 🙂 Ellers bare late meg 🙂 koser du deg Bente? 🙂

    29. Ikke så glad i å shoppe 😉 Men jeg liker å gå rundt i Oslo uten å måtte shoppe 😀 Emma har kjole fra Desigual som hun elsker. Er litt kort i ermene, men den skal IKKE gis videre enda 😉
      Kos deg på handletur i morgen. Gleder oss til å se hvilke fargerike kjoler du finner.
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg