Ingen julesanger ennå…. ;-)

Men…..Musemor skal du få hilse på en del ganger før jul…

Det er hun som står på med diverse kalendergaver..


Hekler så svetten spruter…

Og i helga var det ikke mindre en 4 luer som “poppet” fram her…


Her er de.. Det kommer en til med svart bunn og rosa kant også ….

 

Og formen på luene er som de jeg laget i fjor…. Ca sånn:

Sånn forfra….



Og sånn fra siden…..

Men altså i noen NYE farger 🙂

 

Gleder du deg til julekalender på bloggen?

 

 

 

 

 #hekling #julekalender #julefroberedelser #luer 

18 kommentarer
    1. Ingen julesanger ennå…….nei dette innlegget må jeg lese, tenkte jeg. Hva er det Frodith holder på med nå da, artige kreative dama? Så produktiv og flink du er, musemor! 🙂 Virkelig fine luer. Godt i gang med kalendergaver, ser jeg.
      Ha en trivelig kveld, med eller uten heklenål !

    2. Nå var ikke jeg her i fjor.. men da lagde jeg en ganske artig julekalender til madammen 🙂 Og hun hengte seg på med pakker til meg.. det var kjempeartig 😀 Så jeg er spent på hva som skjer inne her 🙂

    3. Søt musemor og søt Frodith 🙂 Kule de luene..og den jeg har er jeg veldig fornøyd med 🙂 Gleder meg veldig til julekalender..men synes det akkurat har vært jul jeg..hehe…:)
      Ha en fin dag i gråværet 🙂 Klem <3

    4. Hjelpe meg kor du produserer.. Flink og effektiv 🙂 eg vil også ta fram handarbeid no.. Herleg med stearinlys og handarbeid.. Mørketid.. Ønskar deg ein fin tirsdagskveld!!

    5. Ja, selvfølgelig gleder jeg meg. Her har høsten rast i trærne i natt og regnet har pøst ned, da er det jammen godt å tenke på julen!!!! Musemor er så flittig. Jeg er den heldige eier av en sånn lue, og jeg har ingenting imot en til skal du vite! 🙂 Du er superflink. Ha en strålende dag med en stor klem 🙂

    6. festlige luer da.Jeg vant faktisk i en av blogg.no sine julekalender et år,det resulterte i en gullklokke med små stener på,noe annet har jeg ikke tatt del i

    7. Oj så flotte <3 Og flotte farger!
      Her er vi godt i gang med JULESANGER 😀 hehe men det er fordi koret mitt skal ha julekonsert den 29. november i konsertsalen på Fosnavåg Thon hotell 🙂 Så da blir det julesanger tidlig september. Skal på korøving i kveld igjen 🙂 Gøy!
      Ha en flott dag 🙂

    8. Så flotte luer du lager, og jeg er så imponert over hvor mye fint du lager og står på for den flotte julekalenderen din.Har jo fulgt med på den siden 2012, og alltid kos med dine sprell både i desember og resten av året <3

    9. Klart jeg gleder meg til julekalender på bloggen! Det blir gøy å følge rottenes forberedelser og rampestreker 🙂 Jeg synes nesten forberedelsene og ventetiden før jul er den beste tiden. Litt ekstra fridager er alltid fint, men i år (igjen) skal jeg jobbe noen dager i romjulen. Men jeg kjenner jeg begynner å glede meg litt allerede til det går an å begynne å planlegge og forberede julen 🙂 Ha en fantastisk tirsdag. Klem <3

    10. Stilige luer og for en fart på heklinga! Jeg gleder meg masse til julekalenderen, – tenk å være så heldig å få en av tingene du lager!💕 En super dag ønskes deg!😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg