Og her er resultatene fra Frodiths Upolittiske Valglokale ;-)

Jepp…da er Forsker -Frodith klar med vitenskapen… 

På mandag, faktisk FØR du gikk i det politiske valglokale, fikk du her hos meg tjuv-trent litt på noen litt andre typer valg. Enklere eller vanskeligere kan vel diskuteres. Det som er sikkert er at når Forsker -Frodith tar tak i FAKTAENE etter valgene og lager statistikk av det….SÅ blir det vitenskap…

 


Som du ser er statistikken tydelig og klar 😉 He-he

Et overveldende flertall ville heller vært maratonløper ENN bokser

Noen vil kanskje tro at det er har vært noe valgfusk, og manipulering med fakta?? For hvem ville vel tro at en hel gjeng med blogg-avhengige sofa-slitere heller foretrekker en laaaaaaang løpetur enn  “å få seg en på tygga”  og ferdig med det (he-he)

Jeg selv innrømmer gjerne at jeg  er av de som absolutt ikke ville løpt maraton…men heller fått meg en i panna, som bokser…. Jeg har allerede fått en del kuler i fronten, etter diverse smell i lap-topen …når jeg sovner over bloggen 😉

 

 


Likedan ville et stoooort flertall helst vært katt, framfor å være elefant.

Fakta viser altså at den store hopen bloggere og blogglesere ser seg selv sprette omkring for å fange mus, med lysende øyne på natterstid, enten det være seg mus med pels eller data -mus… Flertallet bloggere, inkludert meg…. ser altså ut til å tro at kattepuser er som FINN.no sine katter: Flinke med tastatur og mus 😉 For det er jo BLOGG-puser vi snakker om 😉 

 

 


Til slutt gikk altså valgene på hvilken PETTER man ville være: Petter Smart eller Petter Stordalen. Og det er ingen tvil om at folk liker Petter Stordalen, mange godord om han. MEN..

De fleste bloggere ønsker å være den smarteste Petteren.. : Petter Smart…

Om han faktisk ER smartere enn Petter Stordalen vites ikke… Men de fleste foretrekker NEBB og en gående lyspære som assistent framfor å være en vanlig mann, med mye penger, makt og også MYE ansvar… Jeg innbilte meg her på mandag, at jeg heller ville vært Petter Stordalen, tatt meg av flyktninger og sånt…..Men etter noen dager med mye stress….ser jeg nok at jeg også HELLER ville sittet i stillheten og roen, med en tenkehette på jeg også…og klekket ut små-lure ideer 😉

 

Så da er vitenskapen igjen lagt fram for folket, og er nok på vei inn i wikipedia – “as we speak”… 😉

 

Hadde du ant at det kom SÅ mye god vitenskap etter valget mitt på mandag? 😉

 

#valg #vitenskap #moro #tegninger

 

 

 

 

 

 

27 kommentarer
    1. Min matgale verden: Ja, her er det forskning på gang, og kunne snart begynne å trenge en assistent 😀 Mye fakta å jobbe med nemlig 😀 Ja, disse valgene er morsomme å lese svarene på 🙂 Og alle vinner etterpå 😀 Stor og god klem <3

    2. Fru Stussli: Jepp, du er en typisk blogger, og jeg var nesen lik jeg også. Jeg hadde bare boksern framfor løperen, og trodde en stund jeg var en ekte Stordalen, men det var jeg ikke :-)Her regner det HEEEEELE tida 😮 slitsomt, blir jo ingen bilder av sånt 😀 God klem min venn <3

    3. etdiktomdagen: Moro å lage noe tull av disse rare valgene 😀 Nå gleder jeg meg til helg og tur med to venninner 🙂 Koselig skal det bli 🙂

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, gitt en kunne jeg gjerne gjort også , til noen og enhver nå om dagen, og LØPE det orker jeg ikke. Men ellers er det mye katt og petter smart i meg også 😀

    5. natheless: Ha-ha, ja ikke sant. Mye fin fakta her 😀 Jeg har tenkt og fundert så nebbet har klapret i dag, og ellers har jeg kost meg med undervisning i dag. Og IKKE om slike temaer. DE er forbeholdt dere 😀 Jeg skal på tur i morgen, gleder meg 🙂 Klemmer

    6. Hanne Beate: Hi-hi, jepp…det var nesten enstemmig på alle spørsmålene, kun FÅ som skilte seg litt her og der 😀 Moro å gjøre sånt innimellom, får ikke mer moro enn man lager selv 🙂

    7. Endelig en skikkelig forskningsartikkel, takk for den. Jeg er sånn ca 66,3 prosent alminnelig da, siden jeg valgte elefant fremfor katt. Skiller meg fra mengden, men mener at den elefanten lever ganske lenge, da, selv om den vel bare har ett liv og ikke ni. Jaja, mangt å lure på… 🙂

    8. Fantastisk! Jeg er rett og slett en typisk blogger 😀
      Morsomt valg. Faktisk mye morsommere enn det andre valget jeg gjorde på mandag. Ditt valg var også mye lettere. Her er jeg 100% sikker på at jeg valgte rett….
      Ha en fortryllende regnværsdag
      Mange klemmer

    9. Flott valg!!!
      Du har en flott beskrivelse på alle valgmulighetene, og Petter Smart passer meg og mitt valg. Sitte i fred og ro med tankehetten på og klekke ut lure nye planer 😉 hehehe Mange gode valg!

    10. Tusen takk for en ryddig framstilling. Dette ble jo reine Masteren! Flott forsket! Ha en herlig dag med din tenkehette godt ned over ørene, malende som en katt der du svinger musa og slenger ut et vennlig slag til alle som vil høre! Klem 🙂

    11. Jeg konstaterer at jeg hører til flertallet på alle punktene.😊 Maratonløper fordi jeg ikke liker å hverken bli slått eller slå, og så er det fint å komme seg ut. Katt fordi jeg er glad i katter. Den med hvilken Petter var litt vanskelig, men høres gøy ut å finne opp ting man har bruk for (selv om han ofte er litt uheldig med oppfinnelsene sine.😜)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg