Da hviner det snart i gummi-hjul ;-)

Mammaen til Lille Supermann, Oslopadda og jeg er på full fart ut av byen snart.

Og på full fart mot Gøteborg…som noen helt riktig gjettet i går..

Helgen blir tilbrakt på dette hotellet: 


Gothia Towers (Google)
 

 

Her skal vi vasse rundt i kosebukser, spise “rom-godt” og lade opp til heftig shopping på Desigual-butikken i morgen. Mye annet kos blir det også garantert, og jeg er så glad og spent som en liten unge. Frykter for at kameraet skal gå opp i flammer… 😉

 

 Jeg trenger det SÅ veldig nå, og derfor skal det nytes litt ekstra 🙂

 

Skal du på tur snart?

Har du vært i Gøteborg?

 

 

 #tur #reise #gøteborg #shopping #hotell

31 kommentarer
    1. Kos deg masse! Jeg er på tur nå, har sjekket inn i Lørenskog (ikke like spennende som Gøteborg), men her er planen å gå på messe i hele morgen. Og så blir det en lang biltur hjem igjen på søndag. Men først skal vi kose oss med hotellfrokoster og middag ute – ganske deilig det og innimellom <3

    2. Herlig da, og det høres ut som om det kan bli litt av en tur. Kos deg og nyt latteranfallene, he-he ! Jeg har aldri vært innom Göteborg, men har kjørt forbi, lå ei natt på camping i Lysekil. Etter tur fra Stockholm. Godt med slike turer ! Blir nok en tur til Trondheim med venner snart. Men min mann og jeg drar til Cuba i midten av februar. Det gleder jeg meg virkelig til (ikke flyturen da, men). Tror fotoapparatet får kjørt seg i alle fall der 🙂

    3. Gøteborg er en deilig by <3 Har gått forbi det hotellet mange ganger på vei til universeum som er Emmas favorittsted i Gøteborg.
      Vi skal snart til Nice i Frankrike 😀 Åh som vi gleder oss! Er godt med slike avstikkere fra hverdagen.
      Kos dere masse og gå helt bananas på shopping 😀
      Mange klemmer

    4. I Gøteborg har jeg vært flere ganger, en fin by som harr masse i seg. I morgen skal jeg på en sykkeltur og om kvelden skogstur hvis jeg orker det om kvelden. Om lørdag om ei uke skal jeg til Elverum. Nå blir det sol i helgen sies det og nå fortjener vi det.

    5. Vi gleder oss til bilder og blogginnlegg derfra! Jeg tok en kjapp titt på kartet og fant ut at det flotte hotellet deres ligger rett ved Liseberg, så der hadde nok min gutt likt seg. Selv tåler jeg ikke så godt karuseller lenger, hihi, men det er sikkert mye annet å oppleve der også. Dere har nok planlagt ting å gjøre der, men her er noen tips: http://no.tripadvisor.com/Attractions-g189894-Activities-Gothenburg_Vastra_Gotaland_County_West_Coast.html#MAPVIEW

    6. etdiktomdagen: Her skal det nytes 🙂 Snart på vei 🙂 Bare noen få timer igjen så forsvinner jeg 😀 Takk, og du også 🙂 Hvis det var denne helgen 🙂

    7. Min matgale verden: Ja, der var det 😀 Jada, Sverige er landet 😀 Koser oss der 🙂 Her skal det lades, shoppes og knipses 🙂 Venninnetur er toppers 🙂 Takk -takk 🙂 kos deg i helgen du også 🙂 KLemmer <3

    8. du må virkelig kose deg 🙂 skulle så gjerne vært på tur snart ja,men vi får se når det passer.Gøteborg ja der har eg vært 1 gang og det er 33 år siden 🙂

    9. Åh, så deilig med hotellopphold! Kos dere masse og nyt helgen, – skulle gjerne ha vært i den Desigual-butikken altså.💕 Jeg har ikke noen tur på planen med det første, med håper på en Oslo-tur i løpet av høsten, jeg og ei venninne av meg. Jeg har ikke vært i Gøteborg på hotell e.l., men tok Kielferga da jeg gikk på handelsskolen og det var muligens fra Gøteborg?

    10. Nyyyyt det!
      Jeg skal en liten tur innom sykehjemmet og ha litt forberedning mot praktisk eksamen som kommer i nærmeste fremtid.
      Så har jeg en koffert, en ryggsekk og en pose rød og hvit vin som står og venter!!! Skal på tur med 5 andre jenter – sosialt jobbtur – til Stryn. Der skal vi gjøre litt forskjellig. Morsomt og rett skumle ting. Gruegler meg!!!! Men skal ha en flott jentehelg her også med masse god latter 🙂
      God tur!!

    11. Åååååå, DER var det ja! Men jeg var i riktig LAND i hvert fall da! Så gøy, og for et heftig hotell da! Ja, nyt nyt og lad opp batterier og alt annet oppladbart. Forrige fredag reiste jeg på venninnetur, klart det var din tur denne helgen:) Det er bare så koselig. God tur. klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg