Kunst er så mangt ;-)

En liten tur i en av Gøteborgs parker, resulterer så klart i noen bilder av skulpturer.. Egentlig en botanisk hage, med masse gode lukter og fine planter. Men mye annet fint også. 

Herlige skulpturer å leke seg med


Jeg og Mammaen til Lille Supermann 

 


Og når man ser på skulpturen stående INNI den, så ser det ut som et gammelt par som kysser….gjør det ikke? 🙂 

 

 

 

Og disse hadde også noen herlige former..

 

Og plantene i seg selv er jo små skulpturer de også…

 

Liker du å ta bilder av skulpturer?

Er du mest glad i utendørskunst eller innendørskunst?

 

 

#kunst #skulpturer #botaniskhage 

38 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Helt enig, noe passer ute og andre ting inne. Og hadde jeg hatt hus, kunne jeg nok hatt noen skulpturer f eks…i hagen, men helt andre ting inne så klart. Jeg har jo noen små søte ting inne også da, som sommerfugldamen og huskedamen 🙂

    2. karidansen: Ja, jeg liker også å ha kunst rundt meg, både kunst jeg liker og ikke liker, for det får meg til å tenke litt 🙂 Jeg synes det er kos med skulptur, men liker også malerier og sånne inne-ting 🙂 Var det mye fin kunst der du var nå nylig? 🙂 Gleder meg til å høre litt 🙂 Klem

    3. Sier som Ole Brum! Dessuten: Kunst ute , kunst inne kunst i hjertet – kunst i sinnet! Kunst – er for øvrig ikke BARE kunst! Vi hadde blitt så mye fattigere uten.Herlige skulpturer – og jeg ser at det er Ekte Kjærlighet på “gamle da’a” , ja! 😉

    4. de var kjempetøffe. Ja, hva liker jeg best. Det må vel bli et bilde jeg kan se på og se på og aldri bli lei kanskje eller utsikten fra balkongen mot Romsdalseggen 😉 Er jo mer som et maleri det også 😀

    5. 🙂 Ja en må være ster i armer og ben. Vi hadde noen problemer i veggen, og det gjekk akkurat på det med styrke til å komme seg videre, og der var også litt redlse………. men guidene var fantastiske <3

    6. etdiktomdagen: Ja, det skjønner jeg, du må jo være ganske sprek også da. Jeg hadde ikke klart det der. For svak i armer og bein. Jeg leste, men husker ikke om jeg kommenterte, for var i bilen hjem 😮 Ellers kommeterer jeg jo alltid 🙂

    7. 🙂 !!! Jeg er sååååå stiv og støl………….. værst i går….. men i dag kjenner jeg det godt i begge knær 🙂
      Men fantastisk mestring og opplevelse 🙂

    8. etdiktomdagen: Du også 🙂 DU er vel stiv og støl i dag? Jeg er mer stiv i shoppingmuskelen 😀 Og ganske så forkjølet :-/ Liker godt sånne skulpturer , moro å gå å se på 🙂

    9. Hanne Beate: Jeg prøver meg avgårde i dag, mye å gjøre, men ikke elever… Så får se om jeg får unna litt, og eventuelt være hjemme senere. Jeg får se hvor lenge jeg holder…

    10. Kunst kan være så mangt, men slike kunstverk passer best utendørs. Å studere slik kunst kan sette fantasien i sving. Man kan tolke de som man vil selv.

    11. Uffda, god bedring til deg! 🌸 Håper du er bedre til imorgen, for det er ikke noe gøy å jobbe med forkjølelse i kroppen, og blir det for ille må du vel være hjemme også.

    12. Så fine skulpturer og de form klippete tre/buskene. Jeg liker best å ta bilde av utendørskunst. Kanskje for jeg føler at det er mer lov, må liksom snike meg til å ta bilder av kunst inne synes jeg (mange ganger skal kunsten selges, eller det står lapper om fotoforbud). Skulpturer er morsomme og de er det alltid gøy å ta bilde av 🙂

    13. fjellgeitbundingen: Vi dro jo på fredag ettermiddag, og gårsdagen gikk stort sett med til shopping 😀 Tingene vi kjøpte ligger på innlegg i går 🙂 Og så var vi ute og spiste i går kveld. Slappet av på hotellet på kvelden 🙂 Skravlet og koste oss. Dro hjem igjen i dag 🙂 Jobb i morgen 🙂

    14. Hanne Beate: Ja, jeg liker nok egentlig begge deler. Mye tøffe skulpturer ute, men jeg liker godt å gå å se på malerier og annet inne også 🙂 Noe som gir meg ideer, og setter tankene mine litt i sving 🙂 Nå er jeg blitt forkjøla og pleier sofaen til en nye uke på jobb starter i morgen :-/

    15. Botaniske hager er fine å gå i, – jeg har vært i den på Tøyen et par ganger. Denne her hadde jo noen flotte skulpturer da, og den øverste lignet litt på en elefant sånn ved første øyekast. Jeg er mer glad i skulpturer enn i malerier, og ute gjør de seg så flott og da kan de jo være ganske store også.

    16. dedicat: Ja, vi er blitt noen hunder etter å fotografere 😀 Og det blir mer og mer gøy synes jeg, om det er FINE motiver i tillegg 🙂

    17. Kjempeartig 😀 Jeg har jo vært i Gøteborg i et par sammenhenger.. men er jo masser av år siden 🙂 Og jeg tar vel bilder av det aller meste.. jeg har jo apparatet med meg over alt 😛

    18. Så utrolig stilige skulpturer ! Fine bilder og flott representativ dame inni mellom alle de forskrudde rare skulpturer. Jo, enig med deg, det ligner noen som kysser 🙂 Artig å se !!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg