Du har vunnet noe!!! :-)

Ble du skuffet nå?? Var det ikke deg? Vel…for å vinne noe, må man melde seg på 😀

Noen har hvertfall vunnet noe!

Jeg la ut dette bildet i går kveld og spurte om noen visste hva dette var.

Jeg fikk inn en del svar, og av de som svarte før midnatt (som var fristen),  hadde mange samme svar:

NYPE

Og jeg er en enkel sjel når det kommer til planter, så jeg forventet ingen fancy navn, eller det latinske… Så jeg har godtatt NYPE..

 

Siden mange svarte samme, OG riktig,  har en “hjelper” trukket lapper fra en bolle.

 

Så i dag er den heldige vinneren av denne vesken:


nemlig…

Annebe!!!!!

Og her var jeg heldig, for henne har jeg til og med tegning av 😉

 

 

 

Gratulerer!! Jeg sender den i posten snart 🙂

 

Har du vunnet noe i det siste?

Penger? Gaver? Andre saker? 🙂

 

 #konkurranse #gevinst #premie #veske #annebe #nype #foto

 

 

32 kommentarer
    1. Sang, vakker himmel og konkurranse! Det skjer så masse på din blogg, men jeg får ikke med meg alt når jeg ikke har nett. Herlig med litt oppdatering når jeg kom hjem.

    2. Spennende, hva serverer dere? 🙂 Her blir det tacotingeling og kake 🙂 og noe som ligner potegull men ikke er det med salsa og smelta ost jommen sa jeg smør haha <3

    3. Mooornigns søs <3 Jammen er det kaldt ute og på feiser'n legger folk fra nord ut bilder av nysnø på trappa, heldigvis ikke her ennå. var ute en liten tur og jammen er det kaldt i nesa, fyttiskjiten den nesa altså. Jeg skjønner ikke hvordan du får tid til all den heklinga, har du flere timer i døgnet gjent et steds? Kooos deg med dagen, jeg skal i studio og kanskje bake med Engelen <3 klæmmegoodklæmmen 🙂

    4. Så koselig. Koselig for annebe og gratulerer :). Ellers syns jeg nypebilde var pent.
      Jeg hører ikke til de som vinner…men en gang opplevde jeg å vinne flere ganger i løpet av et arrangement, det var åresalg tror jeg….og jeg opplevde det som skikkelig flaut. Da fant jeg ut at det var bedre å ikke vinne, enn å vinne mange ganger på en gang :))))).

    5. ladyaugust: Hei søs <3 Jeg la meg kl 22 i går. Trøtt som en sokk fra kl 20 jeg 😛 Selv om jeg drakk kaffe.. Nå er det ingen vesker til jul, kun luer, foreløpig... Men blir noe annet, hemmelig, også 😉 God morgen forresten 🙂 Sovet godt? Søsklemmen <3

    6. Gratulerer til Annebe!😊 Artig konkurranse og superfin veske! Jeg vant mer som barn, men nå er det sjelden og heller ikke så ofte jeg gir meg muligheten. Ellers har jeg vunnet hos deg da, og det er stas. 💕

    7. Oi, var det en nype! :O Hadde aldri i min villeste fantasi gjettet at det var det 🙂 Dette var en skikkelig morsom konkurranse forresten, god idé til kalenderen! 😀
      Og gratulerer så mye til vinneren ^^

    8. Gratulerer til Annebe! Jeg er kjempefornøyd med at jeg gjettet riktig jeg 🙂 Annebe kan glede seg til den fine vesken, koselig å vinne noe. Jeg vinner ikke mye, men så er jeg nok ikke med på så mye jeg kan vinne på heller. (Vinlotteri på jobben, overskuddet går til kreftsaken, så da gjør det ikke noe om det ikke blir mange gevinster. Lotto og Extra – morsomt å gå å fantaserer om en liten premie, men de har ikke ringt fra Hamar enda…) Altså ikke mange gevinstene, men man kan være lykkelig likevel 🙂

    9. Gratulerer til Annebe, og kjempefin konkurranse 🙂 Jeg fikk den ikke med meg før i morges 😉 Koselig og fancy veske. Tror nok den vil falle i smak <3

    10. Aiaiai, ikke værst. ante faktisk ikke at det der var nype, i mitt hode er det fremdeles kløpulver som vi brukte det som , når vi var barn!! hahaha
      GRATULERE så mye til vinneren!:D

    11. annebe: Joda, det var deg 🙂 En kollega som trakk på jobben i dag 🙂 Og da røyk den eneste vesken som er laget så langt i år. Sender i morgen, er gjort klar, må bare sendes 🙂 Klemmer <3

    12. missmommy.blogg.no: Er gøy å bare ta noen sånne på sparket. EGENTLIG driver jeg jo og lager gaver/premier til julekalenderen på bloggen, 24 må det lages 😀 Men nå gikk en av de fyken, da je gfikk lyst å ha en spontan konkurranse i går 😀

    13. WOW ! Da jeg så overskrifta tenkte jeg det er nok ikke meg ..også var det det 🙂 Snakk om å være heldig da..den veska er jo så søt…gleder meg 🙂 Takker så mye ..har jo blitt noen gevinster hos deg da…eller er det ikke ofte jeg vinner …:) Kos deg masse i kveld 🙂 Ekstra STOR klem til deg i dag for den supre premien <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg