Artige små butikker.. :-)

På Grunerløkka i Oslo er det mange små og artige butikker. Noen selger nips, andre klær. Det du kan være sikker på er at du lett kan få tak i ting som ikke MAAANGE har hvertfall.

Denne butikken under her, har jeg vist bilder av fra UTSIDEN før tror jeg. Men da jeg var en tur på Løkka på søndag, gikk jeg inn en tur også. Og der var det masse artige detaljer, som gjør at det er kos bare å gå å se.

Ikke klær eller sko som  jeg kommer til å kjøpe, men Audrey Hepburn -stil er fint det. Bare ikke MIN stil 🙂


Så får du lyst på litt spesielle klær, fjonge til damer… da titter du innom her:

 

Dette er ikke et sponset innlegg 😀 Jeg bare liker å skrive om små og fine ting jeg finner. 

 

I morgen skal jeg ha søster på besøk, og så skal vi ut i byen å shoppe litt. Kanskje vi finner noen artige små butikker i en av Oslos bydeler 🙂 

 

Har du noen favorittbutikker du liker å gå i?

Liker du best å handle klær eller interiør eller annet?

 

 

#butikker #shopping #klær

42 kommentarer
    1. Vi har en liten butikk som heter Retropiken i Drammen, mye fra 50-60 tallet. Ikke min stil men morsomt å se. Min ynlingsbutikk er Store Sko i Oslo (liten butikk med masse sko) for oss som bruker fra 42 og oppover. Det er som en godteributikk etter å ha gått gjennom livet i herresko og fotformsko 😉 Skrevet litt om det i dag, ikke hver dag jeg reiser “helt” til Oslo

    2. Artig å finne det spesielle. Må ta meg en tur opp i området nese gang jeg er i Oslo. For mange år siden var jeg med i en butikk på Grünerløkka, med klær jeg hadde lagd. I senere år har jeg vent meg helt av (nesen) med å handle. Er kanskje også blitt litt lei av tingenes tilstand. Men likevel, artig å se av og til :).

    3. etdiktomdagen: Kos deg på tur 🙂 Jeg våknet kl 4!!! Ferdig sovet virker det som 😀 Jeg skal traske i byen, og gleder meg til det 😉

    4. Nå har jg pakket niste og skal på tur inn til Tafjordfjella 🙂 Ingen klatretur – bare nyte. Våknet opp til flott høstver 🙂
      Herlig å ha fri slike dager, så har en energi til ny giv mandag morgen 🙂
      God lørdag!!!!

    5. Hanne Beate: Jeg kan godt betale litt hvis jeg liker det VEEEELDIG godt 🙂 Men er det litt sånn bob-bob, og jeg vet jeg kommer til å like det sånn midt på treet, skal det helst være veldig billig .-D Ha en flotters helg du også 🙂 Jeg skal møte søsteren min i dag og handle, gleder meg 🙂

    6. Ja, det er mange herlige småbutikker på Grünerløkka og et koselig område å gå i. Jeg liker best å handle klær og sko, for interiør blir det ofte nok av (når man ikke ser seg råd til å kaste noe, hihi.) Jeg er likevel ingen stor-shopper for jeg må virkelig like klærne før jeg kjøper de og så bør de helst være på salg. Da er det enklere å kjøpe til junior, – han vokser jo ut av klærne også og må ha nye. Ha en flott lørdag og god helg!😊 Klem💕

    7. Eva: Jeg kjøper ikke noe der, ikke min stil, men må inn å titte 🙂 Og sånne er det flere av rundtomkring i byen. Håper dagen din har vært god som gull, og snart god morgen og velkommen til en ny dag 🙂 Klemmer <3

    8. Så flott butikk! Forseggjort 🙂
      Er ikke så veldig shopping-gal. Noen ganger liten utfordring å finne passende tøy, interiør-ting trenger jeg jo EGENTLIG ikke. Det jeg elsker å kjøpe må være servietter, har noe for de fleste anledninger, selv om jeg har hatt en selvpålagt serviett- kjøpe-stopp ganske lenge nå 🙂

    9. Ja, artig å kikke i sånne butikker 🙂 Men jeg finner heller aldri noe der. Moro å kikke litt, læll 🙂 Nattaaaaaa …… 🙂

    10. Det er gøy med litt små og koselige butikker, helt annerledes enn kjedebutikkene. Da blir det noe for en hver smak.
      Tusen takk for koselig froggepremie som kom i posten i dag. Snakk om passende premie 🙂 Nå driver jeg og pakker, for i morgen tidlig drar jeg på en ukes ferie. Gleder meg til litt sol og varme…forhåpentligvis 🙂 Nyt helgen og shopping med søster. Klemmer <3

    11. butikken var iallefall innbydande i innredning 🙂 er det alltid åpent på en søndag der ? joda det er hyggelig å handle,men jeg liker best å gå i butikker med det lille ekstra i nips og naps 🙂 selv om jeg sjeldent kjøper noe

    12. Med det samme jeg scrollet nedover så synes jeg damen som satt i stolen var deg!!!! Artig butikk da, med masse morsomt. Hmmm, en gang må jeg dit tror jeg 🙂

    13. Ikke helt min stil heller…..men en artig butikk. Fint skilt utenfor også! Er nok svak for interiør…men i blant er det moro å kjøpe klær også! 🙂

    14. Jeg liker å hendle klær, og kikke på småting. Spennende butikk du har funnet da. En sånn typisk butikk som er kjekk å se i, men litt for spesiell til å handle i. Med mindre man faktisk har en sånn stil da 😉
      Tusen takk for at du delte…da fikk jeg titte litt jeg også 🙂
      God fredagsklem til deg <3

    15. Jeg elsker å vase rundt i alle slags butikker:) Sjelden jeg kjøper noe, men det er bare så fantastisk mye fint:) Er for øvrig allerede i bedre humør, så jeg gleder meg til å ta fatt på utfordringen din:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg