Kontraster..

Livet og verden er fullt av kontraster..


En dag glad…

 

 
En dag lei og trist…

 


En dag sint..

 


Og en dag ganske så fornøyd..

 

Dette er noen av livets dager…

Dette er noen av livets mange ansikter..

Og ofte finner du disse kontrastene i ett og samme hode…

 

Dette oppdraget fikk jeg av Evaswindow : Kontraster

Og da jeg så dette hodet med fire forskjellige ansikter…fire forskjellige humør…så tenkte jeg med en gang..HER har du mitt oppdrag:  kontraster. Så da føler jeg at jeg igjen kan si:

OPPDRAG UTFØRT! Bør det godkjennes?;-)

 

Er du lunefull?

Endrer humøret ditt seg fort?

 

 

 

 #fotochallenge #fotooppdrag #foto #kontraster

17 kommentarer
    1. Eva: Jeg er nesten aldri sint, men det BURDE jeg være mer 😀 tror det er litt sunt 🙂 I stedet for å bare bli lei seg.. Så vøer på å være litt sinna 😀 Klemer <3

    2. Oppdraget er absolutt godkjent <3 Dette var jo virkelig godt gjennomført. Større konrtaster finnes jo ikke 🙂
      Mitt humør er oftest lunt...men klart kan jeg være lei meg også.....Og en sjelden gang er jeg eitrende sint 😉
      Flott utført dette her. Jeg er full av beundring 😀 <3
      Klemmer <3

    3. Jeg tror jeg har ganske stabilt humør, heldigvis. Dette fjeset var artig, fine ansiktsuttrykk, og egentlig kan man lese mye i ansiktet uten at man behøver å si noe som helst. <3

    4. det sinte fjeset var ikkje veldig morsomt……….ellers var det en flott figur
      oppdrag utført
      ha en fin og litt roligere fredag klemmetingene <3

    5. Du hadde fått “Godkjent” av meg i hvert fall! 🙂 Ble i godt humør av alle fjesene jeg, sjøl om et par av dem ikke så veldig trivelige ut…..Den som har skapt disse har i hvert fall hatt humor! 🙂

    6. Så artig hode da, ett med fire ulike ansikter, – det har jeg ikke sett før, men er heller ikke så inne i det med buddhaer. Absolutt oppdrag utført! Jeg kan nok forandre humør fort, men er mer tålmodig med folk jeg ikke kjenner så godt. Heldigvis blir jeg fort blid igjen, om jeg har vært litt sint. Ha en flott dag, og nå er det snart helg.😊

    7. Oppdraget har du utført med glans, så fine bilder av kontraster <3
      Selv har jeg nok relativt stabilt humør, men jeg har dager i alle farger, jeg er både glad, trist og sint og glad igjen <3 Det at livet finnes i alle farger og kontraster, gjør at det er spennende å leve, og en setter ekstra pris på de gode dagene, for en vet at livet kan være så skjørt <3
      Ha en fin fredag, fine Frodith <3 Klemmer herfra.

    8. Buddah ansiktene var helt fantastiske: Jeg er så glad i den tjukkebolla der:) Du finer svar på det meste som vanlig. Jeg er dessverre lunefull 🙂 Humøret er stadig i endring:) Men heldigvis går det veldig fort over når jeg blir rammet av dårlige følelser:) Ønsker deg en nydelig fredag flotte frodith:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg