Hvem er dette? :-)

Jeg har som du vet tegnet både den ene og den andre bloggeren, når de har hatt bursdag, ved blogganbefalinger eller ved andre anledninger. Det er over 20 til sammen , så jeg kan ikke ta alle på en gang. MEN her kommer et lite utvalg igjen, og klarer du å gjette hvem disse bloggerne er, er du med i en  trekning av en liten premie 🙂 

 

1)

 

2)

3)

 

4)

 

5)

 

6)

 

7)

 

8)

 

 

9)

10)

Altså : Hvem er bloggerne?? 🙂

 

 

 #bloggvenner #bloggere #tegninger #konkurranse 

 

24 kommentarer
    1. Oh nå var jeg skikkelig treig her, har løpt rundt i hele dag og såvidt innom og fikk svart litt, men jeg kjenner igjen maaaaange såklar men ikke alle 😀 sove søtt søs og drøm vakkert <3 gooooooodklæmme 😀

    2. Hei nå har jeg endelig tid til å tenke å se hvem alle disse flotte damene er. Og her kommer mine svar;
      1-Frummel.blogg
      2-aasehelen
      3-lady August
      4- Karidansen
      5-Tbraathen
      6-Ritamarita
      7-Annebe
      8-Evaswindow
      9-Missmusicalqueen
      10-Lisbeth Pedersen
      Ja dette er mine svar. Noen husker jeg veldig godt og er helt sikre på, noen har jeg lett frem fra et par bursdagsinnlegg, og noen tror jeg at jeg vet hvem er så de har jeg ikke lett etter…men kanskje jeg burde? Artig å prøve seg. Kveldsklem til deg <3

    3. ravn73: Åå, det visste jeg ikke, om bursdagen din. Du må si fra når jeg har “snoke”-innlegg ute vet du 🙂 Vet ikke bursdagen til folk om jeg ikke har fått SNOKET det opp på snoke-innlegget mitt 😉

    4. Å så koselig! Fine! Noen av dem er sikkert meg, for jeg har bursdag i morgen 🙂 Kjente igjen LadyAugust ihvertfall, men vet ikke om jeg skal prøve meg på de andre 🙂

    5. Disse konkurransene synes jeg er så morsomme! 🙂
      1) Helt ny for meg dessverre 🙁
      2) Aasehelen 🙂
      3) Lady August 🙂
      4) Karidansen 🙂
      5) Denne tegningen har jeg jo sett før, men klarer ikke komme på hvem det er! :O
      6) Ritamarita 🙂
      7) Annebe 🙂
      8) Evaswindow 🙂
      9) Missmusicalqueen 🙂
      10) Lisbeth Pedersen 🙂
      Er spent på fasiten! ^^

    6. 1 Fruemmel
      2. Aase Helen
      3. Lady August
      4. Karidansen
      5 Therese
      6. Rita Maritha
      7. Annebe
      8. EvasWindow
      9.Miss Musicalqueen
      10. Lisbeth Pedersen
      Mange flotte tegninger. Kjente igjen de fleste, måtte lete litt etter et par….og så tippet jeg littegrann! 😀

    7. Flotte tegninger av alle sammen! Jeg klarte noen av de, men måtte gjøre litt research og har funnet ut følgende:
      1) Mona (Fruemmel)
      2) Åse Helen
      3) Lady August
      4) Karidansen
      5) Therese
      6) Rita Marita
      7) Annebe
      8) Evaswindow
      9) Missmusicalqueen
      10) Lisbeth Pedersen

    8. Hei!
      Kjenner nok ikke alle da, men
      Nr 3 er LadyAugusta
      Kan Nr4 være Karidansen?
      Nr7 Annebe?
      Nr9 er Missmusical……..
      Ja….. det er ren gjetning uten om nr 3 <3
      Du er flink å tegne de som de er altså!! Sikkert noen jeg ikke kjenner i det hele tatt 😀 !!!
      Ha en flott onsdag!!!

    9. Noen kjenner jeg igjen, men slett ikke alle! Jeg ser Karidansen, mulig Fruemmel, Rita, Lady og veskedamen Lisbeth. Nei, her får andre gjette, og jeg får snike meg innom igjen og se hvem de andre er når flere har svart!!!

    10. Jeg er så utrolig dårlig på å gjette:) Men jeg tror hvertfall nr3 er lady august. nr 4 er karidansen og nr 7 tror jeg er annebe. Jeg burde selvfølgelig ha gjettet resten også, utifra de flotte tegningene dine, men jeg er jo litt pysete også da:) Noen er nok bedre på dette enn meg. hehe…

    11. Nr 3 er i hvert fall In August ladyen 😀
      Nr 7 er Annebe og nr 10 er veskedama jeg aldri husker navnet på.
      nr 9 er ikke ukjent, men husker heller ikke.
      Du er flink å illustrere dem 😀

    12. 1
      2 Åsehelen
      3Lady august
      4Karidansen
      5Therese Braathen
      6RitaMarita
      7 Annebe
      8Evaswindow
      9 musicalqueen
      10 veskelisbeth
      vet desverre ikkje hvem den øverste er 😀
      ha en vakker onsdag klemmetingene <3

    13. Så flink du er til å tegne:) Jeg tror ikke jeg kjenner alle her, men noen ser jeg en likhet til. Skal ta en nærmere titt etterpå:) Ha en flott dag “kunstner frodith”

    14. Den første er jeg litt usikker på…tror ikke jeg har sett den før…hmmmm ? nr 2 åsehelen 3. Lady august 4. karidansen 5.tib ( er vel det nye navnet) 6. Ritamarita 7. meg..hehe..8.evaswindow 9. Missmusikalquin 10. Lisbeth Pedersen….se bort i fra skrivefeil og ha en fortsatt fin dag:) Klem <3

    15. God morgen,skal si du får oss til å jobbe med dei små grå tidlig på morgenen 🙂 tror jeg har funnet svaret på alle,bortsett fra en som jeg bare tipper.
      1.fruemmel
      2.Aasehelen
      3.lady August
      4.Karidansen
      5.Tbraathen
      6.Ritamarita
      7.annebe ?
      8.evaswindow
      9.Missmusicalqueen
      10.lisbeth Pedersen

    16. Endelig fått meg nå pc/laptop, så da prøver jeg å få lest litt blogger igjen 🙂
      Oj dette var ikke lett 🙂 Tror jeg vet hvem noen av de er.
      Nr 3 er jeg sikker på er Ladyaugust.blogg.no, nr 4 er jeg nesten helt sikker på er karidansen.blogg.no, nr 5 tror jeg er tbraathen.blogg.no, 7 er annebe.blogg.no, og nr 10 er vel meg lisbethpedersen.blogg.no
      Ha en fin dag 🙂
      Klem

    17. Du altså! Vanskelig, hehe 3: Lady August er klassisk lett å gjennkjenne 4: Karidansen som svinger seg har og eget preg. Tror 7 er AnneB Og at 8 er Eva`s window. Også kan jeg lett kjenne igjen Lisbeth, nr 10 på de flotte øynene 🙂 Men de andre……oh…der sliter jeg 🙂 Også så tidlig på morgenen, hihi. Klemmer frionsdagsklemmer <3

    18. For min del kjente jeg igjen bare 2 av det. Og det er annebe på nr 7 og Ladyaugust på nr 3. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg