Tittei ;-)

Hei-hei..

Har du vært innom meg før i dag? Det kan godt hende, for jeg har hatt en del besøk…MEN….jeg ville bare en snartur innom nå for å høre om du vil prøve deg i den lille konkurransen min …om du da ikke allerede har vært og prøvd. Det blir premie og greier, til den som vinner…

Til deg som har vært innom før i dag: – Jeg kan ikke legge ut svarene du og de andre har lagt igjen, og derfor har jeg heller ikke svart på kommentarer i dag..For da skvetter svarene ut også vet du 😉

Men HER er altså konkurransen, gå inn der og prøv deg da vel! Jeg stenger kl 23. 59, i kveld,  og vinneren blir annonsert i morgen.

 

Og ellers har du hatt en bra dag? 🙂

 

#konkurranse #tegninger 

25 kommentarer
    1. Hanne Beate: Ja, tenkte meg du var en av dem. Og det er jammen imponerende, for du har ikke vært på blogg SÅÅ lenge liksom, og da måtte det letes 🙂 Flink har du vært <4

    2. Hehe, jeg hører nok til de som har trålet bloggen din for å finne svar, – vil jo gjerne ha alt rett når jeg først svarer.😊 De fleste har jeg sett før, men husket ikke alle, så da var det greit å studere litt ekstra gjennom bursdagsinnleggene dine. Flotte tegninger og så gøy å ha tegning av seg.💕

    3. venkesstrikk: He-he, ja det har vært MAAANGE innom i dag, noen har gjettet og noen bare LETT etter bilder, tegninger og navn 😀 Men jeg kunne ikke slippe de ut, for da ble det for lett for noen. Men jeg har hatt 510 visninger til nå, det sier litt på aktiviteten 😀 Ikke SÅ mange lesere da 😀 Ha en flott kveld du også 🙂

    4. Margrethe: Æsj da 🙁 Ja Håper på bedre dag for deg i morgen. Her er det bare MYE å gjøre hele tida…men ellers er jeg en glad laks i dag 🙂

    5. God kveld i stuen. Jeg var så vidt innom før jobben i dag, men hadde ikke tid å svare. Men nå skal jeg ta meg en tur tilbake. Klarer nok ikke alle, men har da noen …tror jeg 🙂

    6. etdiktomdagen: Ja, moro at mange har vært med og gjettet. Noen har rett på noen og noen har rett på alle. De som har kjent meg lengst har det jo lettere 😀 Gøy du var med 🙂

    7. Hei! Jeg har gjettet litt da 🙂 Morsomt, men jeg er nok ikke den som har alle rette for ikke alle jeg kjente heller selv om du tegnet de så fine som bare det 🙂 Men noen gjettet jeg da 😀

    8. Tattavkvinnene: Du får se i morgen 🙂 Moro å ha sånne konkurranser, men jeg må få på plass noen flere tegninger snart 🙂 Mange som gjenstår av “bestisene” her inne også 😀

    9. Jeg burde tråle bloggen din ut og inne for å finne svarene, men jeg har ikke tid til det i kveld søte du! Jeg går heller klare meg uten premie 😉 Men gøyalt var det da. Mange fiiiiiiiiiiiiiiiiiine damer!!!!

    10. annebe: He-he, du får se i morgen 🙂 Moro med de som har gjettet. Er noen, og noen som har riktig også 🙂 Litt variert 😀 Klemmer <3

    11. fruensvilje: Ja, du er med 🙂 Og FINT med også 😀 Ha-ha Moro om folk kan se hvem jeg tegner, og det dukker stadig opp noen nye bloggvenner på bloggen min også, og de må jo få litt oversikt 🙂 Ha en fortsatt fin kveld <3

    12. Så koselig å se det fine smilet ditt :)) Har gjetta jeg…måtte tilogmed inn en gang til…for måtte jo forøke å klare alle..og den ene kom jeg på sånn litt senere..hehe..men om det er riktig er jo en annen sak :))) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg