Bloggsøstre vokser ikke på trær, men du finner noen av og til <3

Dette blir en herlig lørdag 🙂


Jeg skal møte bloggsøs, Lady August. Hun er bloggsøsteren, ( som jeg også kaller adoptivsøstren min ;-)),og en av de jeg har truffet mest av bloggvennene mine.  Og det er alltid superkoselig <3 Vi skravler, drikker kaffe, utveksler søsterlige greier og ler en masse 🙂 Hun er liksom blitt en god venn på utsiden også. En jeg bryr meg om masse, og vil at skal ha det bra <3 Og hvis du lurer på hvem hun er, så finner du henne både her i blogg- blokka og i en av naboblokkene.



Ha en nydelig dag, det skal jeg ha, med Ladyen, med eller uten hatt 😉

Kjenner du Lady August?

Har du truffet noen bloggvenner?

 

 

#bloggvenner #bloggtreff #ladyaugust #lørdag

 

20 kommentarer
    1. Så koselig å treffe adoptivsøsteren sin. Tenker dere har hatt det superkoselig! Jeg har truffet 7 bloggvenner, tror jeg. Og det er veldig koselig å treffes sånn helt på ordentlig 🙂

    2. ladyaugust: Jeg også søs, det ER virkelig som å ha en lillesøster vet du 🙂 Koser meg alltid sammen med deg Snakke, diskutere, le og bare kose seg. <3 Godklemmer i massevis 🙂

    3. Kos dere som bare det <3 Gleder meg til å høre hvordan dere to fininger har hatt det <3 Lady August er like herlig som deg, koser meg ofte med bloggen hennes og musikken hennes <3 Ja, jeg har truffet flere bloggvenner, og det er kjempeekos <3 Thi hi, her ble ordet kos brukt mye, men det er jo lov når en mener det <3 klemmer.

    4. Lady August kjenner jeg godt via bloggen. Er flink som tegner og er veldig kreativ av seg. Det har vært en kald lørdag så det var godt og komme hjem fra jobb. Tok en ekstra varm kakao i kantina på jobben før jeg dro hjemover. Håper dere hadde det koslig i dag med god kaffe og kakker + masse preik og latter. Ha en fin kveld.

    5. Kos dere! Har så vidt vært inne på bloggen til Lady August via deg – og det er en blogg jeg har lyst til å følge, men jeg finner henne ikke når jeg søker! 🙂

    6. Dere må ha en nydelig dag. Det høres skikkelig koselig ut.
      Jeg har muligens vært på besøk hos henne….eller kanskje ikke. Men skal ta meg en tur :).
      Jeg har møtte en bloggevenn – Fruensvilje. Det var et hyggelig møte.

    7. Ha en super dag da! Har ikke truffet henne – eller andre – ennå. … men det er jo noen en får ekstra god kontakt med, så vi får se hva som skjer…. <3

    8. Det hender jeg er innom Lady August. Hun virker som en kul dame, er med i band og lager søte tegninger. Kos dere idag begge to, trivelig å treffe venner og drikke kaffe.💕

    9. Hei!
      Jeg kjenner Ladyaugust her inne på bloggen, og hun er bare en herlig person <3 Hun har flyttet til et annet nettsted - og der syntes jeg ikke det var så enkelt å følge med - så håper hun ikke forsvinner helt fra bloggen her 🙂
      Dere må kose dere masse og du får hilse 🙂
      Ha en flott lørdag!!

    10. Det er så utrolig kjekt når man møter noen hvor kjemien stemmer sånn med det samme 🙂 Og jeg har jo forstått at dere to er tvillingsjeler <3
      Jeg kjenner henne ikke, men planen er å i alle fall begynne å lese bloggen hennes, og bli kjent etterhvert....når jeg bare kommer litt ovenpå igjen snart 😉
      Og ja, jeg har jo møtt deg og karidansen, og i dag skal jeg møte ei til. Så jeg gleder meg kjempemasse 🙂 I tillegg skal jeg også møte en god venninne, og når jeg tenker meg om, så er hun også faktisk en bloggvenn, bare at jeg ble kjent med henne før jeg begynte å blogge her 🙂 Venner er en livsberikelse 🙂
      Kos deg masse i dag, begge to <3 God bloggvennklem <3 <3

    11. Så koselig:) Kan tenke meg dere passer sammen:) Ønsker deg en fantastisk fin lørdag og kos dere masse:) Har nok ikke truffet noen enda, men så har jeg jo ikke blogget så lenge heller da:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg