Trekning av kalendergave bak luke nr 9


 

Her  i Frodiths Palass har alt bare vært fryd og gammen i dag..  Ingenting å utsette på de små, firbeinte i dag

Noen har kost seg og lest litt…De ser veldig så intellektuelle ut med de nye brillene…

 


Vaniljeogpepper fordypet i en av bøkene….

 


Salt fant også roen, og koste seg i lang tid…. før spisingen satte i gang…..

 


Skravla gikk…Og Salt veivet og gestikulerte, og kunne ikke få uttrykt NOK hvor glad hun var for den fine julegaven de hadde fått, og fått lov å åpne på forhånd : Tv-kanne og kjeks-kurv fra Lillasjel.

 


Hun helte opp liksom -kaffe i alle liksom-koppene, men snuten sto ikke stille et sekund:

“Og da sa jeg til Frodith, at finere lilla-dame finnes ikke.. Tusen Takk til Lillasjel!!!! .og jammen fikk vi åpne før tida også….og den Lilla-damen var jo så snill atte…og tenkte på oss og greier… og nå har vi jo både til kjeks og kaffe og kan kose oss utover hele kvelden….og ….og…..”

Og jeg hører dem ennå egentlig…, men måtte bare gå fra dem, for de slutter ikke….

Og VI må jo trekke vinneren av kalendergave bak luke nr 9, og det skal Kanelogsukker få gjøre, for de andre bare drikker kaffe og skravler uavbrutt…Men Kanelogsukker er klar… men FØR vi trekker: 

Her er svarene på dagens julenøtter:

 

Dette var jo:

 

 

Og denne unge, kjekke mannen var: 

 

 

Og der rotter og nissen kranglet det var i “På låven sitter nissen”, mens i sangen hvor det sitter en mus på en potet har jeg godkjent både “Når nettene blir lange” og “Musevisa” 🙂

 

Men nå er Kanelogsukker veldig klar for trekking… Og han åler seg nedi, litt rund og tung i rumpa…. Men ned kommer han…og føttene går som som bare Kanelogsukkers føtter kan… 

 

 Og som en glad laks kommer han glisende opp igjen .. men en lapp i forpotene…… Og på den står det:

 

 Hurra!!! I dag er det DU som vant!! Gratulerer! Jeg sender deg et par pulsvanter i morgen 🙂 Håper du blir glad for det. Og det tror jeg du blir 🙂 Hilsen Kanelogsukker <3 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Moro at så mange er med fremdeles! og i dag var det mange med riktig svar 🙂 Bare se etterpå 🙂 

Nye muligheter til å vinne i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 10 i morgen tidlig,  kl 07:00 , for da starter JEG dagen. Da har du likevel god tid til å kvesse klør, hjerne, penner og annet du måtte trenge for å gjøre deg klar 😉  Jeg har 14 kalender-gaver igjen som vil ut å reise så det er bare å melde seg på i morgen   😉

God natt så lenge <3

 

#kalendergaver #trekning #julekalender #adventskalender

16 kommentarer
    1. Gratulerer til vinneren 😀 !!!!
      Så de har fått briller du 🙂 De så virkelig søte ut med de – og kledde briller gjorde de også 🙂
      Og ny tv-kanne og kjekskurv fra Lillasjel!!! Jammen heldige nå i førjulstida 🙂

    2. Gratulerer til Cuskima! Og for en flott tvkanne , fra selveste Tupperware ser det ut som, som Lillasjel hadde sendt dyrene . Hun er god, tenkte nok de kunne kose seg med litt kaffe mens du er på jobb 🙂 Klem <3

    3. snufs.. rakk ikke i dag heller.. tenkte ta med pc så madammen kunne se på de fjesene.. men det gikk litt fort for seg i morges.. Håper formen er stigende 🙂

    4. JAAAAAAAAAA nå ble eg superglaaaaaad jippiiiiiii <3<3 tusen takk sukkerogkanel <3 eg vaaaaaant pulsvanterrr neener neener 😀 *danser rundt i stuen og hundejentene tror eg har tørnet* hahahahaha 😀
      for et fint kaffebesøk jammen er de heldige som fikk kanne og kjekskurv i gave også før jul. Og de fine brillene og bøkene -de er jammen aktive om dagen 😀
      eg trengte litt oppmuntring i dag......hadde en hudlege som sa at sånne ting skjedde når man blir eldre.....hva i all verden for en frekking....hvem er eldre? han var jo knapt ute av skolen han.....barneskolen altså 😛
      heldigvis lever eg lenge på at eg ble bedt på date i går...ev en som trodde eg var 34 :D:D:D
      trallalala 😀
      klemmetingene fine frodithen og de fine rotteguttene og jentene <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg