Trekning av kalendergave bak luke nr 16

Nå er det rimelig travelt for meg om dagen.. med full jobb og sekken full av rotter til enhver tid som du jo vet…Og det er moro det 😉

Jobben stjeler en del energi, slik jobber mange ganger gjør.. Mens ROTTER på den andre siden de GIR energi…


Og når jeg er litt opptatt på jobben om dagen… Så tar Salt seg av lesingen for Pepper f eks. Og Julehistorien om Snikker Andersen er jo bare obligatorisk… “Det var en gang en snikker…som het Andersen…”…durer Salt i vei, med ekte Prøysen -mål… Og Pepper er fornøyd,og sitter HEEELT stille mens Salt “leser”…

Når lesingen er over er det litt hopp og sprett igjen…


Og hopp og sprett har det vært MAKS av for meg i dag, og jeg er på vei BORT igjen i morgen på jobb, så nå må vi bare gå RETT på trekningen av vinneren, skal jeg bli ferdig … Både Salt og Peppers og MIN koffert skal jo pakkes også…

Så nå er Kanelogsukker klar for å trekke vinneren faktisk…Han er blitt riktig så dorsk av å ligge her å vente på oss, men når han hører ordet “Kalender-gave” friskner han til 😉

Men før vi kan dele ut kalendergave bak luke nr 16:  Her er løsningen på dagens julenøtter: 


 

Dette var så klart: 


 


Og denne julemusen var: 

 


Det Salt og Pepper måtte lage var: Julekurver og juletre-lenker

 

Og nå er det klart for at Kanelogsukker kan trekke vinneren. Han er rask på foten, og piler av gårde alt de små rotteføttene klarer… Han åler seg på plass , helt nederst i lua, og finner den lappen han liker best….

Og han kommer tilbake i full fart…spoler i svingene… roper på meg…Og kaster en lapp i fanget på meg, som om det var tidspress over dette her!! 😀 Og på lappen står det skrevet: 

 Hurra, det ble din dag i dag!! Og en gave er snart på vei! Gratulerer!! Håper du vil like kalendergaven 🙂

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Moro at så mange er med fremdeles!   Jeg legger ut luke 17 i morgen tidlig, til hverdagstid kl 07:00  😉  Jeg har 6 kalender-gaver igjen som vil ut å reise så det er bare å melde seg på i morgen, om du har vært med før eller ikke. 

God natt så lenge og tusen takk for at du er med i kalendere min, enten ved å lese og kose deg, eller ved å gjette på rebuser ELLER begge deler <3 Jeg blir veldig glad av all interessen dere har vist for historiene og kalenderen min <3

 

#kalendergaver #trekning #julekalender #adventskalender

16 kommentarer
    1. Jeg tagget først feil person- har ikke peil på hvem “frodith” er 😛 Ha ha.. Men så så jeg ganske kjapt at “sil” manglet, så jeg fikk rettet opp i det i løpet av noen få minutter 🙂

    2. Så hyggelig at Helge vant….gratulerer så mye til ham 🙂 Og klem til deg som lager så artige kalenderoppgaver…og innlegg 🙂 Nattaklem <3

    3. Der er viktig å kose seg innimellom 🙂
      Jeg må snart finne ei bok jeg kan lese fra perm til perm- helst flere hunder sider- for jeg har ikke lest på en evighet og det merker jeg godt, for jeg trur jo snart selv at har en svak form for dysleksi :/ Det er rart det der hvordan ting forandres når man ikke leser så mye.
      Uansett- Hipp hurra for Helge som vant 😀

    4. Hurra for Helge. Det var jammen flott for jeg har ikke sett så mange menn som deltar! Koselig rottene leser julehistorier, da blir det jul da! 🙂

    5. Åhr, jeg rekker jo aldri bli med. Arg…!
      Travlet her også… Et par borte på jobb, så da har jeg nærmest flyttet inn der….
      Du har sekken full av rotter- jeg har katter, hahahah! 😉
      Gratulerer til vinneren! <3
      Ha en god natt vakre <3

    6. godt dere koser dere med hyggelig lesning og gratulerer til vinneren )) så må dere ha en hyggelig tur,skjønner att en ny jobbreise skal gjennomførast

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg