Trekning av kalendergave bak luke nr 20

Når jeg tok en snartur ut i formiddag, så så du jo at det var EN som ikke lå sympati-syk i hele tatt…Salt svinset avgårde med halen på snei..og gledet seg til litt luft..Og jeg tror hun trenger mer enn LITT luft, for hun har holdt et lite “helvete” her i kveld, men det får du høre mer om i morgen… 😉

Men altså…En liten svipp ut ble det da.. Jeg hadde noe småtteri jeg måtte hente inn.. Og mens Pepper lå langflat med de andre i senga her..

Så snek altså Salt seg med meg ut..

Og det var mange spennende nisser å se på Nille… Noen skulle vært greie å tatt med hjem…om Frodithen hadde vært litt mer nissete av seg..

 

Når det er travelt må det HVERTFALL handles inn ferdigmat… (og ellers også egentlig… 😉 )


Salt danset rundt på frysedisken….

 


Og havnet ved et uhell på innsiden av frysedisken…NOEN hadde lukket igjen lokket..Og da så hun en smule panisk ut med ett….Og veldig veldig kald 🙂

 


Hun havnet på rullebåndet til slutt….

 


…Men kom til alt hell fram blant varene, og fikk blitt med hjem… 

Pga en del rampestreker i dag, er det Høne -Pøne som får gleden av å trekke vinneren i dag, Det er NOEN som har fått mye oppmerksomhet, og noen som har fått LITT mindre oppmerksomhet denne kalender-perioden…Men sånn er det når man har 6 tøydyr å holde styr på… Og før noen skal trekkes her: 

Her er løsningene på dagens julenøtter :

 

Og dette var så klart: 

Og dette var: 


 Og den som vant første luken hos meg  I ÅR, 2015, var Lithanna.blogg.no

(De som skrev Movingon har sett på 2014-kalenderen… 😉 )

 

Vel, nå er det ei som tripper rundt og sparker i sagflisen her…. Høne -Pøne Von Bentasil!!! Klar for sin store oppgave. Hun bukker og nikker, og tar gjerne litt applaus…Og jeg applauderer og lar henne svinse ned i lua for å trekke en lapp…

Og hun kommer kaklende opp igjen, kaklende, flaksende og fnisende faktisk…med en spesial-valgt for kvelden. Hun løper rett i fanget på meg og leverer lappen. Og vinneren av kveldens kalendergave er :


Hurra-hurra!! I dag ble det deg Fruensvilje, og du har vært med på mange luker, alle tror jeg nesten. Så det var koselig 🙂 Da kommer det en gave i posten snart <3 Håper du vil like den 🙂 Ha en strålende kveld videre!

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Moro at så mange er med fremdeles!   Jeg legger ut luke 21 i morgen tidlig,til hverdags-tid, kl 07:00 så klart…  Jeg har 3 kalender-gaver igjen som vil ut å reise så det er bare å melde seg på i morgen, om du har vært med før eller ikke. For nå er det siste innspurt!!!!

God natt så lenge og tusen takk for at du er med i kalendere min!!

 

#kalendergaver #trekning #julekalender #adventskalender

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg