“Nå blir jeg nok snart kliss-bløt!!”

Ja….for du ser vel hvor jeg er på vei??

Eller du fikk kanskje med deg i går min EN-dags-utfordring??

Ikke?

Grunnen til at du ser rumpa på meg forsvinne ut her nå, er jo at jeg skal ut å knipse bilder til EN-dags-utfordringen jeg har invitert deg med på. Jeg la ut en liten invitasjon sent i går kveld…men fikk du den ikke med deg så er den her, om igjen. Jeg har fått inn noen bilder allerede, og flere har sagt de skal være med. Gleder meg. Bare inviter andre med om du vil.

Jeg håper vi kan bli MAAAANGE med, selv om det er så kort frist!

Noen ganger må man bare HOPPE i det, på kort varsel…Hoppe i VANNET kanskje til og med 😉

Det vil bli visning i “Galleri Frodith”, avstemning og premier 

 

Kom igjen- bli med da! 😉

 

 

#gallerifrodith #utstilling #foto #fotoutfordring #konkurranse #vann

51 kommentarer

Siste innlegg