And the winner is…..

“kremt ..  *tapp-tapp-tapp*….. Kan jeg få litt ro her!!

Ja bare kom nærmere scenen…du med lilla lua, still deg så du ser ordentlig… og hvis alle kan være stille nå…. Jeg er litt nervøs på sånne scener….men skal vinneren annonseres så er det bare manne seg opp…

Jeg går som du ser fremdeles og slenger rundt  i den samme kjolen…Og du vet nok hvorfor? Vel…. har jo vært nedi Galleri Frodith her i hele natt  jeg, og telt stemmer og greier… Men jeg har i det minste tørket opp…. Ikke noe mer wet-look på meg…”

 

“Jeg har kost meg skikkelig, i hele går… pratet med folk, drukket champagne, pusset og gnidd på bildene…og tellet stemmer som sagt…… Har ikke hatt tid til å bry meg om noe kjoleskift altså……

Det har kommet stemmer i kommentarfeltet, i meldingsboksen og på mail….. Og  jeg har svettet og  telt stemmer og skrevet tale… Jeg står her med konvolutten med de opptalte stemmene, og jeg skal SNART fortelle dere hvem vinneren ble..

Jeg bruker denne scenen når det er noe spesielt, når det er utstilling eller når det er noe annet høytidelig på gang. Og nå er det jo noe slikt høytidelig på gang igjen, for:

Det er en veldig glad og rørt Galleridirektør Frodith som står her på scenen i dag……Jeg er veldig glad for at så mange kunstnere ble med på denne hurtig-organiserte, en dags-utfordringen.. Hele 29 stykker. Og jeg er veldig glad for at det var så stort besøk her på galleriet i går. Det er moro å se at folk blir engasjerte, og synes dette er litt moro . Da gjør Galleridirektør Frodith sitt ytterste for at dette skal bli en hyggelig opplevelse. Så TUSEN TAKK til alle som har stilt opp på en eller annen måte, med bilde, med stemme, med muntre tilrop underveis 🙂

Men nå  ser jeg  jo at dere er spente på hvem som har vunnet. Og nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger, for jeg ser at du med det røde håret er skikkelig spent der du står og tripper….Det kan du slutte med, for nå åpner jeg konvolutten med vinner-navnet:”


“Hører du trommene…? *tam-tam-tam*  -*pisker opp stemningen* … 

– Mine damer og herrer….. vinneren av utstillingen VANN… er : “

“Nå drar jeg snoren i konvolutten”:  * ritsj-ratsj* ….*flerre*…. “…og uten noe mer snikk-snakk, men med brask og bram, 1.plassen og mer champagne går til: “


 

 TADA!!!


abkhandy.blogg.no

 

 

“Gratulerer med seieren!! Det var et flott bilde, som mange likte, så det lå et hestehode foran de som kom bak 🙂

 Premien blir vist senere…..Jeg er litt travel, så den må presenteres for seg selv…er ikke helt i havn…

Denne gangen blir det heller ingen trøstepremier,fordi det er så maaaange med 🙂 Men klemmer utdeles til alle kunstnerne <3.  Og kunstnerne,  de kommer her:”

 

 


1) renate1981.blogg.no/

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
2) moonbeamscorner.blogg.no

 


3) ravn73.blogg.no

 

 


4) boligprosjekt.blogg.no

 


5) flaggermusvinger.blogg.no

 


6) asantemarkedet.blogg.no

 


7) frufrydefull.blogg.no

 


8) Hanne Beate- bloggløs bloggvenn

 


9) alenemortil4.blogg.no

 


10) magiskliv.blogg.no

 


11) margarites.blogg.no

 


12) movingon.blogg.no

 


13) akbhandy.blogg.no

 

14) kjerstisandnes.blogg.no

 


15) karidansen.blogg.no

 


16) annebe.blogg.no

 


17) ritamarita.blogg.no

 


18) morsmiddag.blogg.no

 


19) natheless.blogg.no

 


20) fruensvilje.blogg.no

 


21) missmommy.blogg.no

 

 
22) etdiktomdagen.blogg.no

 

 


23) pandorasreise.blogg.no

 


24) birdbay.blogg.no

 


25) cuskima.blogg.no

 


26) utifriluft.blogg.no

 


27) elinslaaen.blogg.no

 


28) bforb.blogg.no

 


29) lulltove.blogg.no

 

Håper du koste det i går! Ha en fin dag!

 

#konkurranse #vinnerkåring #gallerifrodith #vann

 

 

32 kommentarer
    1. margarites: Ja, mye å gjøre på jobben min også, slutt på den tiden der det var tid til noen PAUSER innimellom… Bra du koser deg OGSÅ da 🙂 KLemmer <3

    2. Takk for en flott utstilling, gratulerer til en verdig vinner, og gratulerer til deg for flott gjennomført og organisert utstilling! Endelig fikk jeg tid å titte innom, litt av hvert å henge fingrene i her om dagen. Men det er gøy også 🙂 Klem <3

    3. Gratulerer så masse til akbhandy 🙂 og alle andre som har tatt bilder og deg Frodith som har stått for alt sammen. Helt herlig. Likte premien også. Denne kunne jeg tenkt meg å se..

    4. Det er det som er så fint med deg, ikke noe press på noen ting. Det er ikke uten grunn du er en av de få bloggene jeg vært innom fast i flere år <3
      Nå skal jeg gå å kikke på oppsummeringsinnleggene dine! 😀

    5. Åhh, så artig! Tusen takk skal du ha for en artig utfordring og ikke minst tusen takk til alle som stemte på bildet mitt. Bildet ble tatt i sommer da vi var på bobiltur. Og premien passet virkelig godt. Gleder oss til å se den. Tusen takk igjen frodith. :-))

    6. Tattavkvinnene: Bare RENN når du har tid du Sara, 🙂 Du er en av de jeg har kjent en stund her inne, noen ganger har vi mye tid, og andre ganger mindre. Jeg kjenner mer og mer på dette med tid selv. Og bortprioriterer OFTE å svar på andre sine kommentarer her. Hvis det er mange kommentarer, og det er det ofte , og jeg elsker det, men jeg rekker ikke svare på dem. Jeg prioriterer å komme på besøk til deres blogger og lage innlegg selv 🙂 Du er så tilstede NÅR du er her på besøk, og gir masse da, så at man i perioder ikke er på blogg etc er helt forståelig 🙂 Bra moren din ble bedre da 🙂 Klemmer masse til deg også og godt nytt år 🙂

    7. Kjempefine bilder! Og gratulerer så mye til vinneren, et skikkelig majestetisk bilde 🙂
      Jeg har som du sikkert vet ikke vært innom deg på en stund, eller oppdatert egen blogg så mye i det siste. Det skyldes rett og slett at det ble litt mye stress de siste dagene vi var hjemme. Alle dagene ble fylt opp med familiemedlemmer som ville ha besøk også havnet mamma på sykehus (igjen) så blogging og blogglesning ble litt bortprioritert. Det går fint med mamma altså, hun er hjemme igjen nå, men det er ikke noe gøy når sånt skjer. Så de siste to dagene hjemme i Oslo har jeg brukt på litt avslapping. Men nå er jeg veldig klar til å renne ned dørene hos deg igjen <3 Håper du har hatt en fin start på 2016! Klemmer i fleng!

    8. Kjære flotte Galleridirektør Frodith, TAKK for at du åpnet Galleriet ditt for alle disse flotte bildene, og kunstnerne som stod bak! Jeg var “innom” flere ganger i går, både med og uten finklær (ikke like fin kjole som deg, selvsagt), men greide aldrig å bestemme meg for hvilket bilde som skulle få min stemme, fordi ALLE bildene var så fine! 😉
      Men GRATULERER til vinneren! 😉 😀
      Ønsker deg, og alle sammen, en fortsatt fin dag! <3

    9. Litt av en jobb du har gjort..takk for det :)) Jeg stemte på det som vant så veldig fornøyd med resultatet :)) Gratulerer :)) Klem til deg <3

    10. Gratulerer til vinneren, å gratulerer til alle andre med supre bilder 😀 Var utrolig vanskelig å stemme i går da det var så mye fint å se på 🙂 Gleder meg til neste utstilling 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg