Noen som ikke har fått kake?? (bursdags-snoke-innlegg) ;-)

Ja, det kan du få….

Alle her inne vet at jeg ikke er noen “Master-chef” eller har vunnet ” Kake-krigen” eller noe i den gata der…Jeg kan knapt lage særlig vellykket mat bare til meg og samboeren… MEN…alle vet også at jeg er en skikkelig “Bakemester- Harepus” når det kommer til Cyber-kaker!!

Jeg kan bake ALT her inne nemlig. Og ganske så fine kaker om jeg må få si det selv… Hva de smaker, vet bare de som får dem…OG de blir som oftest utdelt på bursdager…

Vel, så om du har en bursdag jeg ikke vet om…så har du sjansen nå til å fortelle meg det…Og litt andre småting jeg TRENGER å vite her hos meg 😉

Og siden jeg er litt grei får du vite litt om MEG først…

 

 

 

 

Og så DEG….

 

Så da er spørsmålene mine til deg:

1) Når har du bursdag? Dato…

2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig?

3)Hvor liker du å reise?

4)Hvordan type filmer liker du?

5)Hva er favorittfargen din?

6) Hva er hobbyen(e) dine?

 

 

#bursdager #snoking #informasjon

22 kommentarer
    1. Hiver meg med her, så kanskje det blir kake på meg også. :-)) Morsomt dette du gjør.
      1. 4. Mars
      2. Jobber i barnehage. 🙂
      3. Liker å reise til varmere strøk. Gran Canaria er blitt en favoritt.
      Ellers kjører vi rundt i Norge med bobilen.
      4. Komedier og action. Overnaturlige ting er også spennende å se på. 🙂
      5. Mine favorittfargen er lilla og turkis.
      6. Strikking, samler på garn :-), forming og tar en del bilder.

    2. Jeg har fått kake jeg 🙂 I november. Nærere bestemt 5. november. Det var koselig med eget innlegg. Morsomt at du husker på andre sånn!
      2) Akkurat nå søker jeg jobber… tvi tvi!
      3) Jeg ELSKER å reise hvor som helst 🙂 Men er ikke akkurat utpreget storbymenneske. Kan likevel trives i tjukkeste New York noen dager. Liker godt å “krysse av” nye steder og land. I år er planen å besøke Island, der har jeg lenge hatt lyst til å reise. Når jeg får jobb skal jeg gi meg selv en London-tur i “premie”.
      4) Liker mange filmer, gjerne basert på sanne historier eller krim.
      5) Kommer an på hvor fargen skal være.. liker lilla, burgunder, svarte og hvite klær. Men interiør er det hvitt, natur og blå.
      6) Driver med litt strikking, hekling, jobbsøking (hobby??), blogg, speiding, padling… Liker interiør og bøker.

    3. Vet jeg har svart på disse spørsmålene før, for lenge lenge siden på en annen blogg, så sikkert like greit at jeg gjør det en gang til :p
      Bursdag: 09.september.
      Jobber til daglig på bensinstasjon, men tro meg, det har jeg ikke tenkt til å gjøre så mye lenger. Har jo en drøm om å jobbe med noe litt mer kreativt og utfordrende. 🙂
      Elsker å reise til diverse storbyer i Europa. Liker ikke late ferier som syden og sånt. Skal ut og oppleve ting! Skal til London i slutten av februar faktisk! 😀
      Favorittfilmer: Skrekk, gjerne svart hvitt. Litt klassiske filmer, men er også glad i historisk drama.
      Favorittfarge: Mørkelilla eller mørkegrønn.
      Hobbyer: Tegning, matlaging, fotografering, gaming og sosialisering. Elsker å ordne hyggekvelder med venner og sånn. 🙂
      Litt oppdatert info om ikke annet.
      Ha en strålende dag! 😀

    4. Morsomt 🙂
      1.Jeg har bursdag 25 april.
      2. Akurat nå er jeg arbeidsledig, men håper jeg får en jobb snart
      3. Jeg er veldig glad å reise til varmere land, mange fine plasser som for eksempel tyrkia
      4. Jeg liker action, det som har med overnaturlige ting, komedie, eventyr som for eksempel ringenes herre. Og er også koselig å sette seg ned å se tegnefilm som istid eller walt disney innimellom.
      5. Rød
      6. En stor del av hverdagen min handler om hundene, men elsker å ta de med meg å gå i naturen. Her jeg bor har jeg ikke funnet mange plasser men det er litt koselig det også å bare gå tilfeldige plasser og ikke vite hvor man havner. Liker også å ta bilder. 🙂

    5. Unni: Herlige svar, og kos at du liker litt sprell og variasjon på blogg 🙂 En hobby er det du velger selv, i mine øyne. Så brettspill kan godt være en hobby 🙂 Takk for svarene 🙂

    6. Åh, så gøy, du gjør alltid så mye gøy flotte Frodith! Jeg DIGGER det!!! 😉
      1) Jeg har bursdag 12. mars (foresten kjempe flott med cyber-kaker, siden jeg har cøliaki!). 2) Jeg er selvstendig næringsdrivende og jobber som alternativ terapaut (healing, reading osv.) og meditasjonsinstruktør. 3) Jeg er veldig glad i “syden”, og har en favoritt i Greske land! 😉 4) Filmer: action, eventyr og science fiction. 5) Har ingen favorittfarge, liker alle! 😉 og nr: 6) Dans, gå turer i skog, mark og fjell og brettspill med venner (hvis du kan betegne det som hobby? :p )

    7. Søtmonsen ): Takk for at du svarte på denne 🙂 Trenger litt info vet du, fra dere nyeste bloggvennene 🙂 Kos deg med fredagen 🙂

    8. Jeg har bursdag 03 august, til daglig er jeg en veldig sosial jente som elsker å bruke tiden sammen med mine nære og kjære. Reise ja, Sverige? Haha jeg har virkelig ikke vært lenger enn Danmark men har veldig lyst til å utforske både Norge og andre land.
      Jeg er ei jente som elsker skrekkfilmer men ingen synes det er gøy å se skrekk med meg for jeg skvetter aldri av dem. Min favorittfarge er rosa og hobbyer må vel bli bloggen min det da, hehe!

    9. Så koselig innlegg:) Jeg tror jeg har svart på spørsmålene dine før:) Du får si ifra hvis det er noe du lurer på:) Herlig å kunne bake alle slags kaker da:) De ser jo fantastisk flotte ut har jeg sett:) Ha en strålende kveld, min kreative venn:) Klem:)

    10. Så gøy da 🙂 Moro å få vite litt ting om de som skriver bloggene man følger 🙂
      1) Den 7. Juni(Hele Norge flagger for meg ;D)
      2) Jeg er kokk på Oslo universitetssykehus 😉
      3) Skulle gjerne reist mer 🙂 Elsker det å oppleve ting, og matkulturen i andre land 🙂 Har vært i Brussel i 3 måneder igjennom lærlingetiden min, og Nice, Dublin, Sverige og Danmark 😀 Ellers så er jeg vant til å kjøre opp og ned langs Norge 🙂
      4) Jeg elsker Ringenes Herre og Hobbiten 🙂 Ellers romantiske filmer, komedi og action 🙂 Elsker alt som er med det unaturlige og sånt 😉
      5) Rød 🙂
      6) Baking, Anime, scrapbooking/fotografering, gaming :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg