Mer gull og gakk-gakk.. ;-)

Slik så verden ut i går… full av gull og gakk-gakker… før Kong Vinter kom og la kappen sin over det hele… Håper han la kappen sin slik at gakk-gakkene kom seg unna 😉 For her har det lavet ned i hele dag, store filler, og hvis ikke de gakkene var litt snare i vendinga kunne de lett bli borte i den der kappen hans…

Kaldt og vakkert..


Det jeg er litt fascinert av er hvor mye flokk-dyr ender er… Har ikke tenkt særlig på det før….Men man finner de nesten alltid SAMMEN.. sjelden en og en…eller bare et par…

Jeg tror jeg skal bli direktør i Andeby når jeg blir stor 😉

 

#foto #dyr #ender #elv #lys #gyllent #kulde

 

 

15 kommentarer
    1. jammen fanget du gull i går,det første bilde var magisk )) jeg er fasinert over kor avslappa fuglene ligger og dupper i isvannet jeg uten å fryse fordervet hi hi veldig koselig bilde

    2. God morgen til Gakk-gakkdirektøren! Klart den tittelen ligger der og venter på deg. Nydelige bilder. Det første var jo som en drøm. Klemsiklem i vinterland!

    3. Du passer fint som direktør i Andeby! Men når er du stor nok til det?
      Jeg har heller ikke tenkt på ender som flokkdyr, men det er jo som regel mange av dem der de befinner seg… Fine bilder, og man ser liksom kulde i bildene – samtidig som litt sol er der og varmer litt. 🙂

    4. Så fint. Kjenner jeg har litt abstinens. Det har blitt lite turgåing siden november. For mye jobbing og mannen har fått treningsforbud ut januar etter en operasjonstabbe i oktober, men det nærmer seg både vår og februar, så da så

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg