Sjefer har lov å jukse!! ;-D

Og siden JEG er sjefen i Frodiths Foto-challenge, så kan jeg gjøre litt som jeg vil…

Jeg får IKKE lov å være med i Galleri Frodith, når dere henger så fint der neste uke på Utstilling..  SÅ jeg får lov å jukse litt i forkant… Jeg smetter altså inn med MER gult i dag… på enda et innlegg.. Så SÅÅÅ gal er jeg jo ikke…Følger dagens farge til natta tar meg jeg…. 

Så her kommer et par bilder du har sett før, men de er så VELDIG gule, så de måtte få være med på en kveldsvisning… Og jeg er veldig glad i disse bildene. 

 


Vår

 


Sommer 


Høst

Og like gult uansett…

 

Hvis du lurer på hvordan Foto-challengen ser ut, så gå HIT, der finner du listen du kan være med å følge. Dette var det EGENTLIGE innlegget på gult i dag ;-D 

 

Her er dagens linkeliste, over de som er med i Frodiths Foto-challenge:

dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 denblaasteinbukk.blogg.no

 utifriluft.blogg.no

 inneuteferdig.blogg.no

 natheless.blogg.no

etdiktomdagen.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

matogkakeoppskrifter.blogg.no

evaswindow.blogg.no

magiskliv.blogg.no

tvv.blogg.no

 alenema.blogg.no

elinslaaen.blogg.no

missmommy.blogg.no

talitasverden.blogg.no

pitbulljedda.blogg.no

venkesstrikk.blogg.no

margarites.blogg.no

cuskima.blogg.no

kjerstisandnes.blogg.no

dedicat.blogg.no

 khjertaas.blogg.no

toveview.blogg.no

prosjektavslappet.blogg.no

tepausen.blogg.no

hevhodet.blogg.no

karidansen.blogg.no

linnhelens.blogg.no

tib.blogg.no

rundtomkringtrorjeg.blogg.no

tepose.blogg.no

 

Et par til i dag, og  i tillegg er det et par som er litt sånn halvveis på gli, har de sagt…Så når de er oppe og går, er det enda flere…MORO!!

 

Ha en lysende gul kveld <3

 

#fotochallenge #foto #fotoutfordring #linkeliste

30 kommentarer

Siste innlegg