Isdans :-)

 

 

 

 

 

Her danser jeg på isen…men det vil dere neppe se LIVE noen gang….;-)

Men isen danser på egenhånd…

Når vannet spretter opp og tar piruetter i greiner og kvister i kulda, da blir det faktisk hengende igjen små ballerinaer der etterpå…;-)

 


Noen danser glade omkring i sine tu-tu-skjørt…

 


Mens andre driver mer med en slags form for LINE-dance… 😉

 


Her kan man nesten høre musikk også…ikke sant? 

 

 

 

 Hva liker du best å ta bilder av?

 

#is #vinter #snø #dans #natur 

 

27 kommentarer
    1. Så nydelige bilder! Is og istapper er vakkert, men man må huske på å ta bilde av de når man ser de, for plutselig er de borte.

    2. Fantastisk! Istappar er berre så kule!!! Eg ville óg ta bilete av nokon i dag, men eg fraus så vanvittig på hendene, at eg prioriterte helsa og komfort framfor bloggbileteknipsing 😉

    3. For noen stilige bilder! Ja, der kan du se, istid er det , våren får vente litt…:)
      Så ditt forrige innlegg, og for noen fargerike, bli-glad-plagg du hadde bilder av.
      jeg gleder meg til det kommer farger frem igjen..

    4. Så flotte bilder <3 Jeg liker å ta bilder av alt mulig. Men kanskje aller mest himmelen.. Når det kommer fine farger på himmelen, da er kameraet eller mobilen framme med en gang.. <3

    5. Nydelige bilder søs 🙂 Jeg er gammel skøyteløper men sånn full fart ikke sånn dans så det gjør ikke jeg heller på isen. Det ser ut som våren er på vei :DDD Og DET liker jeg hahahahaha goodklæmme <3

    6. så flotte bilder! Det er jammen mye pent å ta bilde av, når en kikker litt nærmere etter 🙂 Selv syns jeg også det er moro å ta bilder av naturen, men jeg liker best å fotografere dyr eller fugler. Men det er jo slettes ikke alltid de finner det for godt å dukke frem, så det blir ikke så ofte 🙂 Lurere å ta bilder av det som ER der 🙂
      Snakkes!
      Oslopadde

    7. så nydelige bilder..dette er vinter på sitt beste vakre bilder..på avstand.fra min varme deilige stue med levende lys og pledd og sol utenfor :D:D
      ha en magisk dansende dag <3
      klemmetingene <3

    8. Det var fine bilder! Og JA, de danser! Jeg SER det! 🙂 Og jeg hører det også! 😉
      Ønsker deg en superfin dag Frodtih! <3 Klem.

    9. Trodde du hadde kjøpt deg skøyter jeg nå, hihi. Nydelige bilder, falt og for noen istapper her hin dagen, når det bar eer så vakkert at du MÅ ta bilde 🙂 Men i dag gikk jeg tur tidlig på morgenen, hadde ikke tid til å se etter is med hodelykten da 🙂 klemmer<3

    10. Aldeles nydelige bilder av iskunst. Du fant noen skikkelig spenstige ting da! Jeg holdt på å falle på isen i går jeg. For under snøen var det glatt. Jeg flakset nok med armene som ei kråke, men jeg holdt balansen. Klemsiklem til deg!

    11. Så nydelige bilder av nydelig natur. Spennende årstid dette her. Når snøens hvite tepper trekker seg tilbake og naturen bygger seg opp igjen etter vinterdvalen 😀
      Jeg tok en egen liten dans på is her på lørdag. Det var ikke planlagt og ikke med skøyter. Det var nok heller ikke så ellegant og jeg har fine fargerike merker både her og der som beviser det 😛

    12. Nyyydelige bilder! Jeg tok mange sånne bilder i går jeg også..Så mange at jeg måtte lage et eget innlegg som kommer senere i dag. Ja ingen tvil! Jeg elsker si og istapper! Jeg lever meg inn i kunsten isen lager..Så det og hundene mine er det beste jeg tar bilder av! Ha en god dag!

    13. Naturen er vakker og det er mye musikk i disse pene bildene. Jeg ser for meg fløytespill, pauker og en svak trompet langt borte. Man må bare nyte det så lenge man har det. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg