Jeg har hørt vårfuglen…. ;-)

Jepp…jeg er helt sikker på at det er denne karen jeg hørte igjen…. Og nå er det ikke for å mase om våren og sånn…Jeg vet det er februar bare, og at det er mange måneder igjen før gåsungene kommer… MEN: 


….DENNE fuglungen, som slett ikke er noen gås…er jeg SIKKER på jeg har hørt!!…I dag blant annet..Mulig han hadde litt snø rundt føttene …og at han frøs bittelitt…Men ikke mer enn at han kvitret de vakreste triller, for å lade opp mot våren…

Så da har ikke jeg vært verre denne helgen. 

Jeg var på shopping i går, og fikk kjøpt en t-skjorte. Fin å ha til jeans på våren…ELLER i morgen ;-D


På den står det skrevet: Believe in yourself. Feel good today. You look nice today.

Og sånt blir man jo glad av. Jeg liker fargene,og symbolene. Bak er den v-utringet med en stropp over..

 

OG jeg har planlagt en bukse-sak som jeg skal ha til skikkelige gode sommerdager: 


Den er ikke kjøpt ennå, men skal bestille den. Tenk å sprette rundt i denne på en varm sommerdag med bare en jeans-jakke over skuldrene f eks. Mmmmmm, drømmer meg LITT bort her ja..

Ellers har jeg vært ute og nytt isen og snøen i dag jeg altså…med vårfuglene kvitrende i øret 😉

 

 

#vår #sommer #klær #shopping #vårfugler

15 kommentarer
    1. Dette var helt klær for deg du fargerike dame! Man blir jo glad av farger vet jeg! Den t-skjorta kan du jo bruke med en gang, med en genser under i kulda! Ha en vakker mandag, med enda mer farger! 🙂

    2. Den lekre toppen der behøver du da ikke vente helt til sommeren med å bruke :o))
      Her jeg bor har jeg et svarttrostpar som har overvintret i flere år. Jeg har ikke hørt dem synge, men jeg har hilst på dem et par ganger da jeg skal på jobb om morgenen :o))

    3. jeg har også registrer mye mer fuglekvitter dei siste dagene )) og den tskjorten var kjempefin ) er buksedressen også desigual ? den var skikkelig knall

    4. Den t-shirten var så fin! Så fine ord.. Det andre var også flott og fargerikt! Jeg hører fugler nesten hver dag jeg.. og gåsungene (på trærne) er sprunget ut her på Hurumlandet! Men nå har vi fått litt mer snø igjen da.. Så våren er satt på vent! Ha en fortsatt god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg