“De bloggløses dag”!! :-)

Har du ALDRI hørt om denne dagen sier du??

Vel, her inne hos meg har vi feiret denne dagen 3 år på rad. Det blir fjerde gang i år. Og nå har det seg sånn at i ÅR falt denne dagen på torsdag 25. februar.. Den faller så klart på forskjellige datoer hvert år…., og har vært både i mai og mars før. Hvis du lurer på tidligere feiringer ligger det i egen kategori, under “Bloggløses dag”

Så hva er dette fenomenet?

Jo, det er den dagen vi tar oss litt ekstra tid til å feire de bloggerne som ikke har egen blogg, men som liker å blogge like fullt.

Her hos meg har jeg tre trofaste bloggløse bloggvenner

Hanne Beate er en av dem. Hun kom inn på bloggen min i fjor en gang, og siden vårt første møte har hun blitt værede. Hun er en kjempekoselig dame, som er innom ofte. Hun har alltid noen koselige kommentarer og betraktininger om livet. Hun virker snill, koselig, lun, omsorgsfull og trygg, og hun var en av de tøffe som stilte opp i “FROGGE-konkurransen” min. Spenstig 😉 Og som du ser har hun et flott tak på froggingen. Hanne Beate er en kjempefin bloggvenn, og er med på det meste som skjer her inne av konkurranser og andre sprell. Og jeg tror hun er en kjent person for mange her inne på blogg. Jeg er virkelig glad for at hun er en av mine bloggløse bloggvenner 🙂

 

Helge er en av de andre bloggløse her inne. Og Helge er et kjent navn for mange vil jeg tro. Han har vært en trofast bloggløs bloggvenn i mange, mange år. Og han har besøkt min blogg jevnlig i hvertfall 3 års tid. Han er en artig kar, aktiv med sykkelen, mye på turer både til lands og til vanns, i skogen og i byen. Han liker en god konsert, en tur på kino eller utstilling, eller bare rett og slett å ta seg et bad i et tjern, når våren setter inn. Helge liker også å fotografere litt innimellom, og har vært med på flere av foto-konkurransene mine. Og i år stilte han jammen opp i “frogge-konkurransen” min også. Tøft! 

Helge har alltid noen fine og gjennomtenkte kommentarer på innleggene. Han er en ekte blogger, men dog uten blogg. Det har vært flott å bli kjent med Helge her på blogg. 

 

Til sist har vi min meget “medie-sky” venn,  Oslopadda, som er bloggløs bloggvenn, men også venn IRL. Og hun går under navnet Oslopadda for det meste, men dukker hun opp hos deg på et tidspunkt heter hun antagelig Frodithvenn eller noe annet rart… Hun er glad i å lese MIN blogg, og også noen andre. Hun er ivrig medhjelper i adventskalendertiden, og ellers den beste venn en kan tenke seg:-)

 

Så nå er det bare å gå løs på dagen, med disse bloggløse bloggvennene litt ekstra i tankene, for i dag er det altså

DE BLOGGLØSES DAG!! Hipp hurra <3

Og skål!!

 

Har du noen bloggløse bloggvenner?

Kjenner du Helge, Hanne Beate eller Oslopadda?

#bloggløsesdag #blogg #bloggvenner #feiring

45 kommentarer
    1. Aldri hært om denne dagen før nå, men så koselig og omtenksom 🙂 hurra for de bloggløse venner, tror ikke jeg har noen, men hadde det før husker jeg:-)

    2. Gratulerer til alle de bloggløse i dag. Jeg har hørt om denne dagen her hos deg før. Jeg har sett og lest kommentarer de har lagt igjen hos deg, så en hyllest er på sin plass 🙂

    3. Nei og nei, så koselig 🙂 🙂 Og så på sånn en fin dag. Bare sol og blå himmel hele dagen 🙂 Takk for bloggløs dag!
      Oslopaddeklem 🙂

    4. Hanne Beate: Så koselig du kom og gjorde dagen litt ekstra fin <3 Må jo feires dere også 🙂 Ja, nå skal jeg farte hjemover til meg selv. Kos deg med kvelden <3 Og klem til deg <3

    5. Åh, tusen takk for vakre ord og hyggelige kommentarer!❤️ Kjempekoselig å få en sånn dag av deg og champagnen smakte nydelig! Jeg har vært på farten idag, så kom ikke innom bloggen din før nå. Ha en super ettermiddag og kveld!😊💐

    6. Så flott at vi feirer de bloggløse i dag, ja takk jeg tar gjerne et glass å skåler :o)) Jeg har bare to bloggløse jeg, og det er Helge og Hanne Beate. Veldig hyggelig når de er inne på bloggen å kommenterer å kommer med sine meninger :o))

    7. Eva: Ja, noen vet jeg jo ikke om en gang, hvis de ikke legger igjen spor. Men disse tre feirer jeg år etter år 😀 trofaste og kjente 🙂 Åå, en Frodith -dag, He-he. God klem <3

    8. HURRA for de bloggløses dag! 🙂
      Alltid godt å få sette pris på sine lesere. De som ikke har egen blogg er jo minst like viktige som de som har det! 😉 <3
      Ønsker deg en magisk torsdag! <3 Klem.

    9. Så herlig å feire de også. Det er kjekt med faste leser om de blogger selv eller ikke.
      Som du har nevnt før så er det en del faste utenlandske ip adresser hos meg, og det hadde vært kjekt å vite hvem de var.:) Sjelden med kommentarer dessverre.
      Kjekt at du har litt oversikt.:)

    10. Du er bare såååå flink <3 For du tenker på alle du <3 Og helt klart, veldig kjekt å tenke på de bloggløse også 🙂
      Hanne Beate er innom hos meg også, og det synes jeg er utrolig koselig. De andre to du nevner, kjenner jeg bare ved navn 🙂
      Jeg har selv et par andre bloggløse venner også, men Hanne Beate er nok den mest trofaste 🙂 Jeg vet om noen til, som fast leser, men som aldri kommenterer hos meg.
      Jeg tror vi må finne opp en dag til: Frodithdagen 🙂 <3
      Goood klem til deg vakre <3

    11. Ja, jeg har hatt besøk av Hanne Beate flere ganger. Hun virker som ei veldig trivelig dame. Hyggelig med bloggløse venner også – i tilllegg til de som har egen blogg! 🙂

    12. fruensvilje: Ikke sant det er hyggelig med sånn 🙂 Og noen av de blir man jo like kjent med som de som HAR blogg 🙂 Så hipp hurra 🙂

    13. så god du er som hyller dine bloggløse bloggvenner )) jeg har ei jeg også,hun har vært jamt innom meg og komentert i snart ett år nå ,og legger igjen dei finaste komentarer )

    14. Min matgale verden: Ja, Hanne Beate tror jeg mange kjenner etterhvert, moro 🙂 Vi må jo feire de litt 🙂 Ha en fin dag min venn, så deilig med fri 🙂 Kos deg <3 Klemmer fra alle kanter <3

    15. Ja hipp hurra! Jeg kjenner dem alle, fra din blogg, og Hanne Beate best for hun er ofte innom hos meg og. Og hun har så fine kommentarer! Så bra at de blir tatt vare på og får sin egen dag! Det fortjener de for å trofast være innom, delta og kommentere! Ha en feiende flott dag! I dag har jeg fri. klemmer<3

    16. Joda; jeg har også bloggløse venner. En ivrig følger som alltid legger igjen kommentarer hos meg, er bavianen….. hurra for alle de blogg løsemidler venner <3

    17. Helge: Koselig du kom innom akkurat i dag da 🙂 For i dag må det jo feires litt 🙂 Som vi gjør en gang i året, også for dere 🙂 Ja jeg vet hvem du mener på Elverum, synd hun ga seg. Det er alltid litt forandringer…Ha en flott dag da Helge 🙂

    18. He he..Tusen takk for dette. Jeg kjenner jo meg best selv men ikke Hanne Beate og Oslopadda. Bilde av meg her ble tatt på Elverum og det er nettopp flere blogger jeg savner. En av dem hadde base nettopp i Elverum. Men det er ting som skjer nye bloggere dukker opp mens andre gir seg av ymse grunner. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg