Er du klar?? ;-)

Hei

Er du klar?? Sitter du akkurat nå med en gryende følelse av at det var noe du skulle husket på?? Noen du skulle hilst på?? Noen du skulle gratulert med dagen?? 

Vel, det stemmer, og nå har du sjansen til å GJØRE akkurat det. For du har HELT rett. NOEN har bursdag i dag. Akbhandy er damen så klart

!

Hun er en dreven blogger, en av de som har holdt på LENGST her inne, av de JEG kjenner da.. Hun kan alt om blogging, har besøkt bloggvenner både her og der tror jeg, og er en aktiv dame med strikkepinner og heklenåler. 

Jeg ble egentlig først kjent med henne rett før jul, da vi begge drev intens kalender-herjing på bloggene våre. HUN strikket de flotteste luer, og går du inn på bloggen hennes vil du se de FLOTTESTE ting både som hun laget til kalender-premier OG til livet ellers. Fargerike luer, hjemmestrikkette gensere til seg selv og andre, heklehøner og litt av hvert annet. Ta deg en tur og se.

Ellers jobber hun i barnehage. Når det gjelder ferie og reising er hun glad i varme strøk, og Gran Canaria er av den grunn blitt en favoritt. Men hun er også glad i å farte med bobilen de har. Innen film er det action og komedier som teller, og favorittfargene er lilla og turkis. Den store hobbyen er altså strikking , forming OG foto. 

Hun deltok i en-dags-utfordringen hos meg med DETTE bildet: 

Og vant til og med 😉

Akbhandy virker som en blid og sosial dame, med mange kreative og morsomme hobbyer. Og i tillegg til å ha dette som en hobby, så selger hun produktene sine også.

 

Kjære Akbhandy

Gratulerer med dagen da<3

Det har vært veldig koselig å få deg som bloggvenn. Jeg håper du får en strålende bursdagsfeiring. Og jeg har ikke glemt kaken din. Vært oppe og bakt i hele natt jeg vet du 😉

En god bursdagsklem fra meg <3

 

Kjenner du Akbhandy?

Har du hatt bursdag på blogg?

Når har DU bursdag?

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #gratulerer #akbhandybloggno
 

 

 

40 kommentarer

Siste innlegg