Verdensmester i “Spy-cam”… ;-)

Ja…nå snakker vi om SPY som i spion altså…og ikke som i OPPKAST liksom…

Jeg er nemlig kjent for å drive litt spionvirksomhet innimellom, når det kommer til fotografering… Jeg sniker meg rundt, og prøver å fange vakre bilder på linsa…Og gjerne uten at folk vet om det…

Så du skal aldri være helt trygg…Plutselig er jeg der…og fanger deg på linsen min… Disse jeg har fotografert er ukjente for meg, men jeg har håpet på å fange opp noe vakkert som kan GI oss alle noe…

Jeg har vist dem før, noen av dem hvertfall, og nå har jeg satt de sammen, og vil gjerne høre hvilket du liker best, og HVORFOR 🙂


1)

 

 


2)

 

3)

 


4)

 


5)

 

 


6)

 

 


7)

 


8)

 


9)

 

 


10)

 


11)

 

Hvilket likte du best?

Hvorfor det?

Tar du snike-bilder? 😉

 

 

#foto #svarthvitt #sniking #spycam #bybilder #urbant

 

 

51 kommentarer
    1. Det er jo umulig å velge en favoritt- jeg sier alle liksom 😀 Men nummer 6 kan jeg ikke helt huske om jeg har sett før, men det syns jeg var veldig, veldig fint 😀

    2. Jeg liker disse bildene her veldig godt, helt uoppstilte bilder 🙂 Fortsett å bruk spy-kameraet ditt masse fremover! 🙂 Jeg liker 5 veldig godt, det har vært en favoritt lenge! Veldig søtt å se kjærligheten blomstre <3 Men jeg likte også godt nummer 1, er det samme rotte som du har? 🙂

    3. FotoSeljordslia: Ja, det er det som er litt fint med SPY-cam også, de vet ikke at de blir knipset, og da kan det bli fine bilder 🙂 Folk i farta osv 🙂

    4. dedicat: Så koselig at dere sitter og holder hender fremdeles da 🙂 Ja, nummer 4 er litt morsom 🙂 Jeg kjenner jeg må ut å ta MER bilder snart, mange nye og fine. Vært litt stille i vinter, selv om det har blitt noen naturbilder. Men må få farten på meg igjen snart 🙂 he-he

    5. Hanne Beate: Det er de jeg lier- best også, pluss et par til 🙂 Nei, jeg tror de var nyforelsket og eldre folk, de var over 70 🙂 Koselig 🙂 Her har vi kjøpt nye serier, så vi koser oss 🙂 Kos deg du også 🙂

    6. Helge: Ja, jeg gleder meg til det blir litt varmere ute, så jeg får kommet meg ut og tatt litt nye bilder 🙂 Så koselig du synes bildene mine er fine 🙂 Skal nok bli mye nå i vår 🙂 ha en fin dag du også

    7. Min matgale verden: Ja, det var det med rumpa ja, som jeg ikke har sett 😀 Du holder deg vel inne i varmen nå eller :-)? ingen påskebad nå? Lørdagsklemmer <3

    8. Jeg har hatt noen fotoshooter med barn, til julekort. De beste bildene da blir gjerne de hvor ungene ikke er helt oppmerksom på at man tar bildet 🙂 men da er tillatelsen klar fra foreldrene 🙂 er av den oppfatning at mye av de beste bildene er de hvor du klarer å fange noe ekte som ikke er oppstilt 🙂

    9. FotoSeljordslia: Ja, jeg tok noen med ansiktene vendt mot oss, av noen flotte muslimske jenter med fargerike hijaber. Jeg la dem ut første gangen jeg tok dem, men har følt litt på det nå i ettertid, så har ikke lagt de ut flere ganger. Prøver å holde meg til litt rygger etc. Mye som kan skapes av historier, med litt hender og føtter og rygger også 🙂

    10. Forrige gang tror jeg at jeg sa nr 5, for det minner sterkt om meg og min kjære. Men jeg tror jeg må si nr 4 denne gangen. Jeg blir glad hver gang jeg ser noen som tør vise fargene i seg 🙂

    11. Unni: Ja, det er veldig romantisk 🙂 Og det var over 70 år, var koselig å se på. Tror de må ha møtt hverandre nylig egentlig. De så litt sånn ut 😀 Jeg liker sånne bilder hvor jeg kan tenke meg historiene bak 🙂 Klem <3

    12. Jeg likte veldig godt symbolikken i nr. 1 og 5. Nr 1: Ei lia jente som skal bli storesøster, iflg. genseren, og den voksne som man bare ser beina på. Nr. 5: De ser ut til å ha et hemmelig møte, hihi. På nr. 10 har du lusket deg innpå noen vakter, og det er litt tøft, selv om de ser ut til å ikke være på vakt akkurat der….
      Jeg tar ikke så mye bilder, og ikke av ukjente. Øyeblikksbilder blir riktignok de beste, – der hvor personene ikke er klar over at de blir tatt bilde av. Håper du har en flott påskeaften!😊🐣

    13. Jeg falt helt for bilde nr 1. På ryggen til denne lille jenten står det: jeg skal bli storesøster. 🙂
      Hun holder godt i kosedyret sitt, som nok er hennes favoritt som hun ikke kan unnvære….. og holder godt fast i en voksen sin hånd, sikkert sin pappa. Trygt og godt i denne verden 🙂

    14. Har sett flere av bildene her før. Alle er like fine så jeg veit ikke helt hvilket som jeg liker best. Mend et er masse liv utover nå så det er bare og fotografere på. Ha en fin dag.

    15. Jeg elsker det gamle paret på kafeen, men også gardisten som skal klø seg i rumpa, hehe 🙂 Jeg har tatt snikbilder, mellom bena på en linjedommer og sånn 🙂 klemmerlørdagsklemmer:)

    16. NR 4 er herlig og sprelsk lekende og avslappet 🙂 Jeg kan godt ta snikbilder, men da uten ansikt. Reglene er så forbaska strenge på sånt 🙂 ellers likte jeg alle de andre bildene også 🙂

    17. Jeg tror jeg liker det når du driver med litt spionvirksomhet jeg! 😉 Blir så mye fine bilder av det.. <3
      Jeg tenker ofte på, når jeg og mannen er ute å farter, og ser et gammelt ektepar gå eller sitter hånd i hånd.. "Har de levd sammen hele livet, og elsker de fortsatt hverandre etter alle de årene?" Og er ikke DET romantisk..? Og så kan jeg liksom se for meg, meg og mannen min, som gamle.. Gå på tur, sitte på kafè hånd i hånd, og fortsatt kjenne på DEN følelsen! Og derfor likte jeg bildet ditt Nr. 5 best! <3 Det er SÅ romantiskt! <3 Klem

    18. Vera Lynn: De var ganske gamle også, eller sånn 70+, og det var veldig sjarmerende. Kanskje nyforelsket, hva vet jeg, jeg satt jo bare der og lusket 😀 Jeg sitter litt på avstand, og zoomer så klart 😀

    19. dvergpinschere i mitt hjerte: De SER meg ikke 😀 Og jeg prøver å gjøre det litt anonymt, med ryggene til osv.. Jeg er ganske fornøyd med alle disse bildene og de har forskjellige budskap 🙂 Moro å ta litt snikebilder, jeg liker nummer 10 og nummer 1 godt selv 🙂

    20. Jeg likte alle sammen jeg, men den som fanget oppmerksomheten min litt mer enn de andre var NO 5. Å hvorfor det da? For det setter fantasien min i sving, og jeg tenker at dette kan være et hemmelig møte mellom to personer… To personer som kanskje har andre forbindelser, som gjør at de i utgangspunktet ikke burde møtes. Eller kanskje bare et forelsket par som holder hverandre i hendene, mens de tar en pause i shoppingen 💕
      Akkurat det å ta bilder av ukjente personer, der må jeg innrømme at jeg er litt pysete… Har ikke gjort noe serlig av det.

    21. nr 4 )tenk å være så avslappet og trygg på seg selv,att en kan rusle ute med det festlige antrekket helt fantastisk.For meg må det være et menneske som virkelig har det godt med seg selv )
      jeg har aldrig tatt snikbilder av personer,men kanskje en vakker dag

    22. Så flotte! nei jeg tar ikke snikbilder..føler folk vil lure da..og nå med personvern ol. så tør jeg ikke det..:-) Men så går det mest i naturbilder hos meg da..og DA sniker jeg meg innpå…hihih. Jeg likte best nr 10 vet ikke hvorfor..litt majestetisk..:-) eller kanskje nr 1, det var jo litt søtt..Nei, vanskelig..alle er jo fine på hver sin måte..:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg