Når katten er borte….

 

Neida… Jeg benytter bare sjansen til å ta en SKIKKELIG damekveld alene…

Med salat (JADA, den er plukket i salat-disk i butikk….)

 

OG…. ikke SÅ sunt…eller spesielt damete… men veldig godt :  

Kokosboller!!!

Og SÅ…. kommer selvfølgelig siste påminnelse om :

 

BAD-SELFIE- utfordringen:

Mann/kvinn deg opp og send meg en skikkelig BAD- SELFIE, EN GRIMASE-selfie,  gjerne så ille at det er helt ugjenkjennelig…for de som liker litt anonymitet… 

Send bilde på mail til: [email protected]  innen  kl 24 i KVELD!!!

 

Så blir det en liten “horror- utstilling” i “Galleri Frodith” på søndag. Invitasjon til utstillingen kommer i morgen!!

Jeg har fått mange artige Grimase-bilder, men tar gjerne med mange flere 🙂

 

Har du husket å sende grimase-selfie til meg?

Koser du deg litt ekstra med salatblader når du er alene hjemme? 😉

 

 

 

#alenehjemme #mat #salat #kokosboller #selfie #foto

 

 

 

47 kommentarer
    1. ja er vel neppe lov å si…men eg sa det 😀
      ble bedre etter eg kom hjem,men er øm enda.digert hull så eg må bare se at eg ikkje eg får betennelse i roten
      krysser fingrene 😀
      <3<3<3

    2. Nå ble jeg sulten! Jeg spiste veldig tidlig frokost, selv om det er lørdag. Mannen i huset dro på fisketur med gutta så her er det jeg som danser på bordet i dag da! Jeg har hele dagen og kvelden til rådighet gitt. Jeg tror jeg må kjøre og kjøpe kokosboller! Klemsiklem 🙂

    3. Tone: Ja, det var deilig 🙂 Og jeg var liksom supersunn resten av dagen , så fortjente kokosboller litt EKSTRA på kvelden 😀 Ha en fin dag Tone <3

    4. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Ja, jeg gjorde det VELDIG enkelt da…Jeg lager jo alltid enkelt og lettvnt middag, gidder ikke annet…Men nå hentet jeg bare salat fra plukk-disken på butikken 😀 Enda enklere 😀

    5. cuskima: Koste meg med salatmiddag og kokosboller. Hadde smoothie til lunsj, og det var det liksom…MÅ jo ha litt kokosboller på kvelden da 😀 Negerbolle ja…det er vel neppe lov å si lenger…eller ? 😀 Tenk hvor alt forandres…Men jeg skjønner hvilke du mener 😀 Håper du hadde en smashing dag, ETTER tannlegen i går. Godt å få unnagjort 🙂 klemmer <3

    6. ladyaugust: Det er et par andre typer som er enda bedre, men disse dugde i massevis etter salalt til middag og smoothie til lunsj 😀 Må veie opp litt for all sunnheten 😀 ha-ha Ja, nå blir det en fin utstilling tror jeg, mange morsomme ansikter, 🙂 Åpner utstillingen søndag, for i dag må jeg hvile litt og gjøre klart 🙂 Invitasjon på bloggen nå 🙂

    7. Min matgale verden: Jepp 🙂 Fikk i meg 3, det fortjente jeg liksom etter salat og smoothie før på dagen…Må veie opp litt.. 😀 Ha-ha Nå er invitasjonen til galleriet på bloggen. Jeg åpner i morgen 😉 Må ordne litt i dag 🙂 Håper det gikk bra på Pgp i går 😀

    8. Eileen: Ja, litt godt innmellom. Bare surrer med damegreier 😀 Men veldig kos når vi er to også <3 Ha en fin helg du også, NÅ la jeg ut invitasjonen til utstillingen 🙂

    9. Det er herlig med tid for seg selv… 🙂 Elsker å ha tid for meg selv, der jeg kan gjøre akkurat det jeg ønsker uten å tenke på at det er andre å ta hensyn til!
      Ha en fin helg videre Frodith!

    10. DE kokosbollene der er de beste, det kan jeg se lang vei 😀 Tror jeg må ha et stykke kake til her Salat er også supergodt og har man litt virgin olivenolje og sitron oppå og salt og pepper så er det perfekt 😀 Gooodnattaklæmme, gleder meg til å se utstillinga di <3 <3 <3

    11. aldri kost meg en eneste dag med salatblad….det smaker jo høy og gress..salat derimot elsker eg i omtrent alle varianter….men altså da blandet salat og ikkje det som heter salat……det er bare vomfyll og ingen kos…..
      Spiste lun middagssalat her for en uke siden lag salat, kok egg og poteter og ha i sammen med oppkuttet eller revet ost da blir alt varmere eller lunere og veldig mettende…varier mellom skinke og reker eller bare grønt utenom poteter ,egg og ost så blir det mer enn kun grønnsaker 🙂
      Lager du en god dressing på bestående av olje bla så utnytter du grønnsakene enda bedre:)
      Eg elsker den uten kokos..de negerbollene …..NAMMMMM
      kose deg min venn <3<3<3

    12. Hanne Beate: Veldig deilig .-) Jeg har vært liksom sånn over-sunn i dag, smoothie, salat og da måtte jeg tillate meg kokosboller til sist 🙂

    13. Åh, det så godt ut, både salaten og kokosbollene! En fin miks av sunt og usunt, så da går det opp i opp. Fint med en sånn kosekveld helt alene iblant! Ønsker deg en fortsatt fin kveld og god natt!

    14. Ååå kokosboller elsker jeg også!! Men salaten kan du ha i fred..hihih. Her koser jeg meg alltid med pizza om jeg er alene..for jeg ELSKER det! og ikke mannen..hihih Kos deg med nammen din! 🙂

    15. annebe: Det har blitt to så langt 😀 Så…vi får se 😀 Jeg tror kokosboller er litt SUNT godteri, Ha-ha.. Kos deg du også 🙂 klemmer på begge sider 🙂

    16. Hehe bra du koser deg..godt både salat og kokosboller…spiser du opp alle i løpet av kvelden ? Her har det vært brødskiver og te..i morgen blir det pizza eller noe slikt :)) Gleder meg til å se de selfiene… Fredagsklem <3

    17. Bra med litt god mat på en fredag. Jeg smetter vel innom på søndag og ser på utstillingen iløpet av dagen, har jo sendt inn mitt bidrag. Men i morgen blir det trolig stille herfra. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg