Cinque terre- 15. mai

Ved havna i skumringstimen i går, et veldig spesielt lys gjorde det vakkert og stemningsfullt.

Fiskere og “turister” koste seg på promenaden i det fine lyset 🙂

Nå stikker vi til Manarola for å gå til Riomaggiore. Den korteste turen. Vi tenker vi får starte litt forsiktig, for ikke å gå på en SMELL, he-he 😀 Båttur først og gå tilbake, og så båt igjen 🙂 Vi lader kameraene for fullt her 😀 Så mye fint å se allerede i VÅR by, og resten skal visst være enda bedre 🙂 

Hva er din plan for dagen? 🙂

 

#tur #reise #fottur #Italia #skumring #solnedgang #havn

 

18 kommentarer
    1. Aha… ute på tur skjønner jeg.. 🙂 Så herlig.. og så vakkert det ser ut. Beklager at jeg har vært så fraværende noen dager. Men blir mye på farten fremover, så det kan bli sånn ymse med blogging 🙂 Nyt pinsa og 17 mai 🙂 Kos dere masse og ta vare på hvert sekund 🙂

    2. Tror det var den biten vi gikk 🙂 Visste du at en båtplass i La Spezia for en yatch koster 2500 euro i døgnet? Jeg har ikke vært i La Spezia, bare kjørt forbi på vei fra Livorno til Cinque Terre. Det var guiden som fortalte det. Jeg kjenner lengselen etter Middelhavet, men denne sommeren blir det ikke det på meg, sukk

    3. Herlige bilder! Jeg får bare mer og mer lyst til å dra lenger sørover enn Danmark til sommeren…så det spørs hvor vi havner 🙂 Kos deg med alt det vakre omkring deg. Fint bilde av deg der du ser utover havnen, og kjolen ligger pent dandert rundt deg. Klemmer <3

    4. Åh, dette ser jo bare så fantastisk ut. Skulle ønske jeg også var der <3 Unner deg virkelig dette <3
      Kos deg masse, og imens skal vi andre sitte her hjemme og vente på flere bilder 😀
      Gode klemmer <3

    5. Ååå det var noen vakre og stemningsfylte bilder! Herlig lys og flott natur! Kos deg i dag..ingen store planer her i huset..middagsbesøk, og tur..Ha en strålende god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg