David Bowie -utstilling, Cinque Terre :-)

Vi startet dagen med gåtur i regnværet, for å komme oss til David Bowie-utstilling…Altså det var HAN som var motivet og Masayoshi Sukita aom har tatt bildene. Dette har vi gledet oss til helt siden vi kom på lørdag. Og vi visste det ble EN dag med dårlig vær, og det skulle være i dag.. Så noen formiddagstimer der var bare topp.

Bowie har vært helten til både søsters og meg hele oppveksten, og jeg fikk gleden av en konsert også, på 90-tallet. Jeg er SÅ glad for det. Bildene i dag var flotte, og utstillingen gratis. Vi kjøpte derfor hver vår katalog, full av flotte bilder.

Litt moro må vi ha også … 😉

Fantastiske mannen..fra ung alder…og helt til han ble gammel <3

Etter utstillingen, sløvet vi noen itmer på hotellet, med foccacia og annet godt, før vi dro en siste tur til Monterosso, hvor vi ikke følte vi hadde føtt sett byen. Forrige gang vi var der, på søndag, løp vi bare rett opp i fjellskrenten som et par geiter…

I morgen stikker vi en tur til Pisa, for å lete etter Desigual-butikken og støtte opp det skjeve tårnet 😉

Klemmer fra hotellrommet <3

 

Liker du David Bowies musikk?

 

#bowie #musikk #utstilling #foto #monterosso
 

12 kommentarer
    1. Så utrolig kjekt at dere fikk oppleve utstilling da! Og det er virkelig på sin plass å kjøpe katalog når utstillingen er gratis. Når dette har vært helten deres så var det nok litt spesielt. Husker da vi var i Stockholm på ABBA museet, mamma synes det var så kult Jeg og haha.
      Haha, elsker bildene dere imiterer han!

    2. Så moro at det skulle være en sånn utstilling akkurat når dere var der! Kos dere i Pisa, og håper dere finner noe fint i Desigual-butikken og blir moro å se bilder av det skjeve tårnet!

    3. Siden dere var stor fan av Bowie, så passet det perfekt med en fotoutstilling. Jeg syntes at søstrene sisters gjør seg veldig bra som fotomodeller jeg :o))
      Kos dere videre i Pisa i morgen :o))

    4. liker musikken eg,og jeg er sikker på att dette var en kjempeflott opplevelse ) jeg er nyskjerrige på om du finner desigualbutikken ) jeg gikk meg rett på en i Dubvronik ,og det var en lykke å kunne gå inn i min første butikk hi hi,der kjøpte eg en teskjorte,og i går bestilte eg 3 desigualtopper fra bootz )

    5. Pisa er bra, og har du muligheten må du gå opp i tårnet. Det er ekkelt for trappen er så skjev inni. Kos deg masse, håper du finner butikken din. Klem <3

    6. Ja Bowies var populært hos meg også.. så gøy! museum med bilder av han. Fint å gjøre sånne ting når været er grått..Håper dere får en bedre værdag i morgen da..God tur til byen..og dytt litt ekstra på det skjeve tårnet fra meg! Kos dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg