En dag full av latter :-)

Du vet du har verdenes beste arbeidsplass, og beste kolleger, når smilet og latteren truer med “å ta livet av deg”!!

I går var det duket for litt feiring av bursdagen min på jobb. Det er sånn at når man blir 50 så blir det litt markering, og man får gaver og greier, og det var planlagt for en stund siden at det skulle være i går litt utpå ettermiddagen, siden jeg stakk av på selve dagen 😉 (18. mai)

 

Men tror du ikke noen av kollegene mine hadde laget en liten overraskelse tidligere på dagen i går også da!! Jeg lo så jeg skrek, for dette var morsom overraskelse!! De kom med hatter og is, midt på dagen..

Og den lille rødhårede til høyre her hadde laget SANG til meg til og med, med all verdens flotte ord, på rim. Og melodien var “Yellow Submarine”

.

 

Den var full av godord, så man skulle tro man tok til tårene, men den var laget på en slik måte at rimene måtte DRAS ut, og det ble urkomisk..  Og i tillegg ble den framført på en så herlig måte, med stor innlevelse både fra sanger og tegnspråkoversetter at det var rett før kjeven gikk ut av ledd, der jeg sto og lo 😀

En herlig gjeng,og dere gjorde virkelig feiringen helt fantastisk flott!! 🙂

 

Har noen overrasket deg i det siste? 🙂

 

#feiring #fest #etterpåbursdag #hatter #sang #moro #latter #is #godekolleger

21 kommentarer
    1. Det der høres ut til å ha vært midt i blinken, og kos å bli satt pris på. Hatter og is hører med når det er bursdag, og det ser ut som dere hadde det gøy sammen. Nesten så man skulle blitt 50 flere ganger. Klemmer <3

    2. Jaaaa!!!! Morsom dag 🙂 Hun som hadde laget sangen sang den jo av full hals 🙂 I dag har det også vært en fin dag – jeg har hatt vafler til middag, i og med at jeg hadde besøk av en vaffelfanatiker fra utlandet. Og du har kanskje spist litt oreokake? 🙂
      Tolkenpåbildetklem 😉

    3. Så herlig!! ja det er gøy med overaskelser! lite med det her i gården gitt..hihih. Her går dagene i det samme, og det er det jeg trives best med..men alltid gøy med litt morsomme ting da! Ser ut som en herlig gjeng!

    4. Helge: Ja, sånn mat høres godt ut på en varm dag 🙂 Vi spiser også mest sånn nå når det er varmt. OG mye vann ja, i tillegg ble det kaffe på kafe, og is etterpå 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    5. Det var festlig, riktig og feire med en is på en varm dag. Ingen overraskelse her. Det var en lang og svett dag på jobben idag, drakk sikkert 3 liter vann. Er for det meste ute og vann er et must nå om dagen. Leggen er blitt nesten helt bra, litt sliten når dagen er omme men nå går jeg hvertfall normalt i trapper. Her blir det egg, becon med salat til i kveld. Ha en fin aften.

    6. Så hyggelig ..koselig med kolleger som finner på fine og gøyale ting..og jeg kan tenke meg de setter stor pris på å jobbe sammen med deg :)) Herlige bilder av sprudlende dere :)) Du overrasket jo meg med et hyggelige “trøsteinnlegg” i går ..eller det er vel ikke sååå overraskende at du gjør slikt :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg