Fra gulhåret klovn- til dame med topp og foldeskjørt – på null komma VIPS ;-)

Jeg må antagelig ha verdens mest varierte og beste jobb! 

For i hvilken annen jobb kan du gå fra å være gulhåret klovn ene uken,

 

…til å måtte stille  i foldeskjørt med stresskoffert neste uke? 😉

Nå er foldeskjørtet av litt “mental” sort egentlig…det er mest en snakkemåte for å forklare det seriøse og mer FORMELLE delen av jobben min… Telefoner, ut på møter, stadig avgårde med fly hit og dit, for å delta på seminarer, forelesninger og prosjektmøter…  

Tenk så variert, og at jeg faktisk klarer gjøre alt dette nå, uten å få helt FNATT av den formelle delen, som før var veldig skummel.Jeg liker nok BEST klovnedelen og lærer -delen av jobben min, men jeg har lært masse i forhold til dette å ha på “mentale foldeskjørt” også. Utviklet noen nye sider av meg selv jeg ikke var HELT sikker på var der..

Så i morgen er det avgårde igjen, på en liten flytur. Fram og tilbake samme dag til en by på møte….Jeg MÅ jo snart skaffe meg stresskoffert 😉

For en variert jobb jeg har!! Jeg er HELDIG jeg!! 🙂

 

#reise #jobb #fly #variert #skifte #utvikling

 

 

32 kommentarer
    1. Så bra at du trives i jobben din, og bra at du ikke flyr så mye at du blir lei. Det kan fort bli mye “unødvendig” tid på flyplasser. Venting kan være litt kjipt, men når det ikke er for ofte er det bare spennende. I min jobb er det ingen reising – bare en tur til byen på fagdag en gang i året 🙂 Klemmer <3

    2. Da er det bare å begynne å skrive en lapp sånn at den er klar til flyturen 🙂 Oh 5 er tidlig altså! Ja såklart trenger du det søs 😀 Her er det null snop, bare grønne ting og greier men det virker tror jeg 🙂

    3. ladyaugust: Ja, det ville jeg gjerne hatt, for i morgen må jeg opp kl 5 og rekker knapt noen frokost en gang…Trenger litt snop tror jeg 😀

    4. Aha, det var enda godt da at du har egen reiseleder med 😀 Vil ikke at du skal gå deg vill heller. Lapp rundt halsen er å foretrekke uansett, da får man nemlig sånn koffert med småsnop på flyet 😀 <3

    5. ladyaugust: He-he…jeg reiser aldri ALENE vet du…I morgen er det med makkeren min på jobben, og hun er nærmest en liten reiseleder 😀 Jeg er dårlig på å reise helt alene, må nok ha lapp om halsen da 😀 Klemmersøsklemmer <3

    6. Min siste stresskoffert når jeg jobbet på sånne dagsturer var bæreposer,, du verden som man kan variere for en krone pr forvandling 😀

    7. Riktig så god tur søs <3 Jeg kunne aldri hatt den jobben din for jeg hadde aldri i verden klart å komme meg på rett fly engang hahahaha goodklæmesøsklæmmen <3

    8. Vera Lynn: Ja, jeg er veldig heldig. og glad for at jeg har KLART å venne meg til den formelle biten også, uten å miste meg selv 🙂

    9. Så deilig å kunne ha en sånn jobb som hvor du kan være “klovn” og “seriøs” på en gang. Jeg husker fra den tiden vi hadde kunder på kontoret, og det syntes jeg var veldig skummelt. Når man jobber skadesaker i forsikring, var det ikke alltid kunden gikk ut at kontoret fornøyd. Noen måtte dessverre gå igjen med like lite som de kom med!!

    10. Helge: Nei, som regel er det en overnatting eller 2 og det er jo litt moro. Hvertfall nå som jeg kan de vanskeligste greiene også 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    11. Kan tenke meg at det blir mye stress ut av en slik jobb men siden du liker det så takler du det bra. Bare 2 flyturer på samme dag kan være stritt mend et er vel ikke så ofte at det er slik. Ha en fin kveld.

    12. linnhelens: Ja, nå synes jeg det er gøy 🙂 Jeg likte jo veldig dårlig foldeskjørt-delen av det i vinter…men nå kan jeg det litt bedre så nå går det greit 🙂

    13. Margrethe: Ja, og noen ganger må man øve litt før man kan trives med ALT.. Jeg var litt lunken i fjor høst…og har gruet meg mye gjennom året..Men nå går det bedre 🙂

    14. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, liker godt å være kreativ, ikke så godt liker jeg å være formell…men nå KAN jeg være det 🙂 Lært noe nytt 😀 Takk, tilbake igjen i morgen kveld 🙂

    15. spisogspar: Ja, trives godt, og å få en liten flytur på en tirsdag og rett tilbake igjen, det er jo litt morsomt det også 🙂 Takk 🙂

    16. JA det må være deilig! og ha litt variasjon på hverdagen..Skjønner godt at klovnedelen er best! Og ihvertfall minst farlig..hihih. God tur! og kos deg på tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg