Donald og nevøene på strandtur… ;-)

Det var mens jeg gikk og nøt livet ved elva i dag… Hørte på fuglene, nøt solen, ruslet og tok inn alt naturen har å by på..også i byen. Så på en gjeng bøllete måker, som prøvde å grisebanke en stakkars and som hadde vært LITT frekk i forhold til et mat-spørsmål…

Plutselig dukket de opp som troll i eske, Donald og nevøene…eller mulig det var Dolly…  De gikk nesten i ett med bakken, men jeg så dem i siste sekund…så jeg rakk å sette meg ned…å være HEEEELT stille… og bare knipse litt … Koselig var det <3 Fine nevøene 😉

 

 

Hva liker du best å ta bilder av?

Har du vært på tur i dag?

 

#ender #fugler #andunger #elva #tur #sol #donald #dyr #livet

18 kommentarer
    1. Heldige flinke du 🙂 Utrolig herlige bilder 🙂 Tar bilder av det meste og turen i dag ble til nabokommunen for å ordne nytt pass til madammen.. og det var ikke noe spennende som dukket opp på lensmannskontoret der.. enda jeg satt muuuusestille 😛

    2. De var fine :)) Jeg liker egentlig å ta bilder av alt..hehe… Jeg gikk ei lita runde med eldstesønn etter at han spiste middag her..så har lea litt på meg :)) Nattaklem <3

    3. Åååå så søte!! Der var du heldig!! De prøver å ta formiddagslur ser jeg..så klarte du å snike deg innpå!! Herlige bilder!! Jeg liker å ta bilder av ALT i naturen..merker at personer osv..er ikke så gøy..men dyr og natur..og ja, vært på to turer i dag! 🙂

    4. Åh, så søte små! Godt gjort å komme så nære innpå! Mannen gikk på 3 rådyrkalver i enga her om dagen, og var bare et par meter unna da de spratt opp. Skummelt med sånt når slåmaskinene setter igang!

    5. åååå, så søte! Ja, bonnie og jeg var på tur, og jeg tok bilde av henne, som vanlig, hehe 🙂 Deilig med ferie da! Jeg måtte på jobb i dag, hadde fri men sykdom på jobb. Jaja, i morgen etter jobb reiser vi på hytta. Det blir deilig 🙂 klemmer

    6. Så koselig å få bilde av søte andunger! Det er det ikke så ofte jeg har klart, kun et par ganger. Jeg liker best å ta bilde av ting som står i ro – som hus eller blomster. Men det er litt ekstra spennende å ta bilde av fugler eller noe som beveger seg – og håpe å få et par bra bilder i det minste. Det har blitt dårlig med fotografering her i det siste, men nå er det snart ferie og da skal jeg slappe av – og ta mange bilder 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg