Verden er vakrest som den er….men… ;-)

Her om dagen var jeg en tur i Botanisk hage. Blomstene og naturen der er vakre nok i seg selv de egentlig. Men med et litt dårlig kamera…nå for tiden kun mobilen… så er det muligheter for å kunne leke seg litt i ettertid. Foto – redigering er moro, og man kan lage ting som kan være perfekt til enkelte ting man vil gi bort. Eller om man har et innlegg med en spesiell vinkling, kan et foto-redigert bilde gjøre susen.

Nå står ferien for døra og om jeg får mulighet kjøper jeg meg et bedre kamera også.. Bilder skal uansett tas i Halmstad, jeg har MASSE planer for den 5 dager lange turen. 😉

Her er noen små endringer man kan gjøre med redigering i Lunapic. Og man kan gjøre det online og gratis 


 

 

#foto #fotoredigering #botaniskhage #lunapic

 

28 kommentarer

Siste innlegg