Tanker om vasking og livet ;-)

Vanligvis er dette ordtaket mitt når det gjelder vasking… fordi jeg synes vasking
er bittelitt kjedelig, og litt bortkastet tid…:

 

Men i dag har jeg hatt en fin-fin dag, som jeg egentlig har flest av..
Og da er selv vasking ikke så verst. Man får god tid til å fundere ut masse lurt, 
når man vasker.. 

Så nå sitter jeg her i sofakroken, ganske så fornøyd med meg selv: 
Jeg har hodet fullt av lure tanker, nesten HELT rent hus, og glede i nesten hver 
minste del av kroppen.

Det viktigste i livet er faktisk at vi er så heldige å VÅKNE hver morgen, og 
kan kjenne at vi lever.  Alt annet er egentlig bagateller 🙂

 

Liker du å vaske?

Har du hatt en bra dag?

 

#vasking #livet #glede #tanker #hverdag 

30 kommentarer
    1. Det hjelper på en hel del det med vasking, selv om man ikke tror det. Man blir liksom så glad når man er ferdig 🙂 Ha en fiiin dag søs, her skal det vaskes bittlitt også og jepp jeg liker å ha det rent men ikke så mye å starte på et bomba hus 🙂 Gooodklæmme <3

    2. annebe: Så koselig med besøk på lørdagen. Her blir det litt besøk i dag. Og jeg må vaske LITT i dag også .-) Men det rekker vi fint, får ikke besøk før litt senere. Og så er det jobb igjen i morgen , men til helga er det TUR 🙂 Jente -tur. Så det er mye fint. Og i vaskinga så tenker jeg så mye, lager blogginnlegg i hodet osv 🙂 Klemmer <3

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jepp, det viktigste er at vi lever og kjenner det helt inn i margen. Det andre klarer vi likevel 🙂 God morgen <3

    4. spisogspar: Ja, deilig med vasket hus, men jeg blir ofte hengende på EN plass og gnukke, og kommer ikke videre. I går prøvde jeg litt mer VANLIG 😀

    5. margarites: Nesten umulig med bilder her om dagen 😀 Men det får bli en annen gang 🙂 I dag blir det litt mer vasking og så besøk her 🙂 Klemmer <3

    6. maiken: Nei, vi er liksom to ALENE vi 😀 Og derfor blir det heller ikke så ofte ..hi-hi Men nå er det litt rent her for en stund 😀

    7. Hanne Beate: Deilig og avslappende etterpå 🙂 Jeg er helt STØL i dag 😀 Ja, hvis folk PLUTSELIG kommer innom her er det hvertfall ikke gullende rent skal jeg love 😀

    8. Helge: Ja, av og til blir man bare helt gåen. Jeg sovner også tidlig nå for tida, tror det er noen med høsten som sniker seg på også.. Ha en fin dag, sol eller regn 🙂

    9. Jobba ute i hele går i regnværet. Var helt ferdig da jeg kom hjem, så trøtt og lei av alt at jeg gikk og la meg nesten ved det samme. Sov i 2 timer. Rakk 21 nyhetene på TV2, fikk i meg litt mat og la meg 1 time tidligere. Er ikke alle lørdager som er like happy. Men etter regn kommer sol tenker jeg, så til lørdag blir det grillings hos søster. Ha en fin dag.

    10. Jeg er ikke noe ivrig til å vaske, men det må til. Man kan glede seg over rent hus når man er ferdig, og det er litt mer gøy om noen plutselig skulle komme innom.

    11. Hadde en gang et bilde på veggen der det sto: Reint nok til å beholde helsen, rot nok til å beholde lykken. Jeg går for den 🙂

    12. Vaske er ikke det beste jeg vet, men det kan være gøy også. Ikke minst er følelsen når man er ferdig og det lukter rent veldig herlig, så da blir det litt gøyere å holde på også. Jeg har bare vasket klær i dag og på kjøkkenet, og gått meg en fin tur. Hadde kamera med, men var ikke langt hjemmenfra før regnet kom sånn at kamera ble værende i lommen. Får satse på bedre fotovær i morgen 🙂 Godnattklemmer <3

    13. Ja det er sant det… ikke alltid like lett å huske på..jeg liker IKKE å vaske nei..det er så kjedelig og bortkastet som du sier..hihi. ikke klarer jeg å tenke ut lure tanker da heller..for svetten siler og det verker i hele kroppen mens jeg holder på..men etterpå…DA har jeg en god følelse..NÅ er det gjort..og en stund til neste gang..phuu..gruer meg til i morgen..da vender vi nesen hjem, til et hus som sikkert må vaskes..sønnen har vært hjemme alene i tre uker! og MASSE tøy vask!! Men jeg lever! hihihi.. Ha en god kveld og natt!

    14. Kan være koselig å gjøre rent i huset…men det er mannen som tar seg av grovarbeidet.. som støvsuging og vasking av gulv :)) Så fint at du kjenner deg fornøyd :)) Jeg har kost meg med gutta på besøk til lørdagsmaten..men nå har de dratt hjem :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg